Kysymys naiselle.
Muistatko vielä paljon meillä olikaan ikäeroa?
55
603
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan, mutta onko sillä väliä?
- Anonyymi
Ei sillä nyt enää ole väliä.
- Anonyymi
viisi vuotta ja tuolla on veljekset keskinen.....
saavuin suljetulle osastolle roomalaisten mielipuolivartijoiden saattelemana noin vuosia sitten, niin niin......
https://www.youtube.com/watch?v=nXuxdm9ltqY
t.kaikki on hajonnut, pia miekin hyvästi valavoja, valavottu vaharittu ituja sitruunan iholle pers33säinne..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä nyt enää ole väliä.
Ikäeron takiako et ota yhteyttä?
- Anonyymi
Kyllä. Liikaa.
- Anonyymi
Muistatko ite?
- Anonyymi
N. 10 vuotta.
- Anonyymi
Oikein sinä sen sanoit.
- Anonyymi
7-8
- Anonyymi
Oletko nuorempi vai vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi nainen!
- Anonyymi
13v.
- Anonyymi
13 vuotta juu on.
Taitaa olla about 13 vuotta
- Anonyymi
3 vuotta nuorempi
- Anonyymi
12 vuotta eli olet liian nuori minulle ja minä olen liian vanha sinulle.
- Anonyymi
Mies 4 v nuorempi....
- Anonyymi
14v.=ei mitään järkeä missään..
- Anonyymi
Niinpä. Järjetön rakastuminen. Kun mies on se nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Järjetön rakastuminen. Kun mies on se nuorempi.
Sivusta, olis helppos jos sitä olis noin vähän ...
- Anonyymi
ollaan saman ikäisiä. Minä 79 päivää vanhempi
- Anonyymi
M on minua 7 vuotta vanhempi.
- Anonyymi
10-20 vuotta? En sanoisi, että se on liikaa. Ite en ole koskaan ajatellut ikää suhteen esteenä. En vain tiedä pidätkö minusta oikeasti. Enkä tunne sinua kunnolla. Olisi kuitenkin ihana tutustua sinuun. Edes ystävänä
- Anonyymi
Vain vuosi.
- Anonyymi
Hän syntynyt 60 -luvulla ja minä 80 -luvulla.
- Anonyymi
minä mies 60- luvulla nainen 80-luvulla.
- Anonyymi
Muistanhan minä, 13v. Hän tuskin sitä tietää ihan tarkasti.
Olen vain kerran seurustellut tai tapaillut nuorempaa miestä, ikäero oli 3 vko. 😂 Kuitenkin vaikka ikäeroa on nyt, hän tuntuu ja tasavertaiselta ja on henkisesti paljon kypsempi ja ajatelevampi kuin moni paljon vanhempi. Se, että on oikeutettu kohtaamaan elämän suuren rakkauden, on paljon {isompi asia kuin ikä.
Ehkä hän ei pystyisi rinnallani kun lähenisin eläkeikää ja ikäero on hetkellisesti merkityksellinen, mutta ole mielummin eläisin onnellisesti 10-20v kun olisin saman ajan onneton sen takia, että eläkeiässä on mutku-sitku uhkia. Ei elämästä voi edes tietää etukäteen mitä 10-30v pääästä tapahtuu. Se tietysti, että joutuisin huolehtimaan itseltäni paremmin mitä edellisen 8v olen tehnyt. Ei sekään ole lähtökohtaisesti huono juttu.
Ei ikäero ole minulle merkityksellinen asia. Ne paljon tärkeämmät osuu paremmin kuin koskaan ja näin suuresti en ole aiemmin kokenut. - Anonyymi
Miehen synt. 1967
Minä synt. 1974
Yht. 7 vuotta - Anonyymi
En tiedä, mutta minulla on kohta synttärit ;)
- Anonyymi
Noin 20 v.
- Anonyymi
Sekö sinua ahdisti?
- Anonyymi
Miehenä on ollut tuollainen ikäero nuorempaan naiseen ja kieltämättä tuollainen tilanne ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehenä on ollut tuollainen ikäero nuorempaan naiseen ja kieltämättä tuollainen tilanne ahdistaa.
Vanhempana naisena ei ahdista.
- Anonyymi
2vuotta :)
- Anonyymi
25 vvuotta
- Anonyymi
Tunnet sä ystävän, eipä sillä ikäerolla ole ystävien kesken mitään merkitystä.
- Anonyymi
En tiedä paljonko sitä on, veikkaisin n. 20 vuotta?
- Anonyymi
Oliko 11 vuotta? Ja hänkin nainen. En ole enää varma ikäerosta, kun jotenkin oma ikäkin tuntuu merkityksettömältä ja meinaa unohtua.
- Anonyymi
Totta hitossa muistan, 5 vuotta eli ei paljon p*skaakaan! Koskahan taas nähtäis, sinä seksikkäin uros ikinä?
- Anonyymi
Vain muutama hassu päivä... ❤️
- Anonyymi
Muistan. 22 vuotta. Minua ei haittaa, välillä itsekseni mietin haittaisiko miestä se että olen sen verran nuorempi.
Pelkään että se olisi enemmänkin läheisten ja tuttujen päänvaivavana enemmän - Anonyymi
2 v ja 8 kk. Mies vanhempi ☺
Kumpikin syntynyt kuukauden 3. päivä.- Anonyymi
Melkein :)
- Anonyymi
20vuotta ei ahdista mies vanhempi
- Anonyymi
17v. Mies nuorempi. Still love u !
- Anonyymi
13 vuotta.
- Anonyymi
Tämä saattaa olla meilläkin, vaikka ensin veikkasin 11 vuotta.
- Anonyymi
5🤗
- Anonyymi
4 vuotta
- Anonyymi
4 vuotta
- Anonyymi
Monikin täällä sopii, 1 erityisesti, mutta en kirjoittanut sitä.
- Anonyymi
4 vuotta.
- Anonyymi
13 vuotta ja yksi kuukausi
- Anonyymi
13v 4kk ja risat päälle :)
- Anonyymi
onelife..https://youtu.be/i_Cc1Gy507M
3¤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811