Olen lueskellut seksi-ilmoituksia ja tehnyt seuraavan havainnon: noin 4/5 ilmoittajista on bottomeita eli haluavat kullia peppuunsa, vain 1/5 on toppeja, jotka ovat halukkaita sitä reikää höyläämään.
Mitähän tuosta pitäisi päätellä?
Minä haluan nauttia ja toinen jaa hoidella minut. Niin kai monilla muillakin.
Btm paljon toppia yleisempää
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Se voi johtua siitäkin, että top voi olla suuntautunut naisiin yhteiskunnan painostuksen mukaisesti. Vain harvat suuntautuvat miehiin, ja siitä tulee tuo vääristymä.
- Anonyymi
Ei TOP voi olla naisiin suuntautunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekasikiö runkkareita pitäis pallit kuohia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOP voi olla suuntautunut kumpaan suuntaan tahansa - tai molempiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekasikiö runkkareita pitäis pallit kuohia
Sut on sitten kuohittu aika päiviä sitten.Tais päästäkin lähtee samalla viimmeinenkin valo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOP voi olla suuntautunut kumpaan suuntaan tahansa - tai molempiin.
Oi mikä kiimanen kuva! https://fi.wikipedia.org/wiki/Top,_bottom_ja_versatile#/media/Tiedosto:Wiki-anal_missionary.png
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780