Lentoemännät

Hei
Tiedän että ammattini on monelle unelma ja että monia etenkin miehiä kiinnostaa meidän toimintamme
Ja nousuissa ja laskuissa myös vilkuilu hameiden alle
Koirankin tässä saada alkuun keskustelua miten olette koneessa onnistuneet meitä lentoemäntiä jekuttamaan että olette saattaneet vilautuksen nähdä
Ammatissani toki sattuu ja tapahtuu myös kaikenlaista kivaakin
Kirjoitellaan tänne tai sitten minulle sp voi laittaa myös mutta ei mitään törkyä kiitos

60

6834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä lentoemännän ammatti olisi unelma, mikäli olisin nainen. Lähinnä filmeistä on tuttua, hyvin istuvin vaattein yllä olevat naiset nahkasormikkain ja piikkikoroin.

      • Saako kysyä millaisista filmeistä?
        Nahkasormikkaat on tärkeät työssämme
        Mutta tuskin kukaan meistä käyttää täysin piikkikorkoja työssään


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Saako kysyä millaisista filmeistä?
        Nahkasormikkaat on tärkeät työssämme
        Mutta tuskin kukaan meistä käyttää täysin piikkikorkoja työssään

        Taisi olla -70-80 luvun Amerikkalaisissa elokuvissa ja 10-12 vuotta sitten tuli joku sarjakin, elokuvan kera. Tuo hamen alle vilkuilu on mielestäni asiatonta. Cottoneissa lähes aina kuvailtiin lentoemot piikkikoroilla, kun Cotton käytti liittovaltion vapaalippua. Luultavasti myös mielikuvitukseni on luonut illuusion piikkikoroista ja joskus olen uutisfilmi pätkissä vuosikymmenten takaa bongannut jopa piikkikorkosaappaat lentoemännillä.


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Saako kysyä millaisista filmeistä?
        Nahkasormikkaat on tärkeät työssämme
        Mutta tuskin kukaan meistä käyttää täysin piikkikorkoja työssään

        yksi mainio leffa oli kun lentokapteeni (Peter North?) laittoi yksityisessä lentokoneessa aasialaista lentoemäntää (Lucy Thai) oikein antaumuksella. Löytyy varmaan sivustoilta tuo mainio ilmailuaiheinen elokuva..


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Saako kysyä millaisista filmeistä?
        Nahkasormikkaat on tärkeät työssämme
        Mutta tuskin kukaan meistä käyttää täysin piikkikorkoja työssään

        Eivätkös nahkasormikkaat ole pakolliset nousujen ja laskeutumisten aikana? Jos joudutaan hätätilanteeseen niin otteen ottaminen on huomattavasti helpompaa ja kädet suojassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkös nahkasormikkaat ole pakolliset nousujen ja laskeutumisten aikana? Jos joudutaan hätätilanteeseen niin otteen ottaminen on huomattavasti helpompaa ja kädet suojassa.

        Hei
        Hyvin olet huomioinut ja kyllä asia näin on.


    • Hei, jonkin verran lentäneeni olen seuraavaan asiaan kiinnittänyt huomioni, tiedän että lentoemot ovat palvelu ammatissa ja siksi ovat yleensä hyvin kohteliaita kaikille. Kohteliaiseen käytökseen kun lisätään pieni ripaus flirttiä niin siinä mies matkustajat alkavat (tai ainakin minä) kuvittelemaan kaikenlaista yhteistä emon kanssa ja siitä syystä vilkuilu emojen suuntaan josko näkisi hameen alle.

      • Ihana kommenti ukm40
        Et sinä tosiaan ole ainoa mies joka hameen alle koittaa vilkuilla
        Toiset näkee sinne paremmin toiset huonommin
        Sitä kun on työssä kaikkea ajateltavaa niin ei aina muista olla siveellinen hameen kanssa vaikka niin pitäisikin
        Olisi kuva vaihtaa kanssasi ajatuksia aiheesta lisääkin


      • LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Ihana kommenti ukm40
        Et sinä tosiaan ole ainoa mies joka hameen alle koittaa vilkuilla
        Toiset näkee sinne paremmin toiset huonommin
        Sitä kun on työssä kaikkea ajateltavaa niin ei aina muista olla siveellinen hameen kanssa vaikka niin pitäisikin
        Olisi kuva vaihtaa kanssasi ajatuksia aiheesta lisääkin

        Sen tosiaan huomaa lennolla että emoilla on monenlaista puuhaa tehtävänä. Olen samaa mieltä että ajatuksia voisi vaihtaa enemmänkin, sähköpostin kautta se onnistuu parhaiten


      • Ukm40 kirjoitti:

        Sen tosiaan huomaa lennolla että emoilla on monenlaista puuhaa tehtävänä. Olen samaa mieltä että ajatuksia voisi vaihtaa enemmänkin, sähköpostin kautta se onnistuu parhaiten

        Kyllä voit lähestyä minua sähköpostilla
        Enkä tässä kaikesta voikkaan kyllä kirjoitella
        Profiilissani on minun sähköpostini


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Kyllä voit lähestyä minua sähköpostilla
        Enkä tässä kaikesta voikkaan kyllä kirjoitella
        Profiilissani on minun sähköpostini

        Sp osoite on näköjään poistunut profiilistasi😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sp osoite on näköjään poistunut profiilistasi😔

        Eipä tuu ainakaan sulta sitä roskapostia.


    • Moi, itse ainakin lennoilla huomaan fantasioivani ohi kiitävistä lentoemännistä. Se asuste jotenkin herättelee uteliaisuuden, katselen usein ohitse keinuvia peppuja ja mietin minkälaisiin alusvaatteisiin kyseinen pilke silmäkulmassa tarjoileva lentoemo pukeutuu. Tähän kaikkeen yhdistyy mairitteleva asiakaspalvelu, hymyt, ystävällisyys, tietynlainen tahdikkuus. Nuo saavat mielikuvituksen leijailemaan, jotenkin ristiriitainen kokonaisuus (siis seksikäs asu ja tahdikas olemus). Olen kuullut ystäväpiiristä, että lentoemot ovat todella estottomia nautiskelijoita. Ehkä joskus vielä pääsen tutustumaan lähemmin sellaiseen.

      • Hei seikkailevamies
        Kiva kuulla että ajattelet meistä noin
        Tuo asu ei onneksi paljasta mitä sen alla on paitsi jos sattuu hyvään kulmaan nousujen ja laskujen aikaan
        Ystäväpiirissä ollaan muuten oikeassa tuossa estottomuudessa
        Mutta pitää muistaa että koneessa meidän asiakkaina on 200-250 asiakasta kuitenkin


    • Anonyymi

      Tulipa ilmiannettua sääntöjen vastainen profiili.

      • Ikävä kuulla mutta kun anonyyminä voi kaiken tehdä


    • Anonyymi

      Lentoemäntä eli tuttujen kesken putkipiika. Mitä ihailtavaa on lentävän hankalissa oloissa työtä tekevän tarjoilija/siivoojan työssä?

    • Anonyymi

      Hei lento-Marjatta! Olisipa ihanaa päästä sun lennolle! Olette tosi kovassa hommassa!
      Toki jos jotain vilahtaa niin se on kivaa :)

    • Anonyymi

      Hei
      Helman alle tiirailu on aika hankalaa varmaankin, mutta lentoemäntä jolla on ns. housu-päivä, eli virkapuku suorat housut jalassa. On joskus mielenkiintoista seurattavaa kuinka pikkareiden rajat ja pitsireunukset kuultaa housujen läpi kun emo kyykistyy tai kumartuu . Kun taas SAS virkapukuun kuuluu valkoinen paita joka on ehkä vähä tarkoituksen mukaisesti liiankin tiukka..ainakaan liivien pitsikoristeet eivät jää arvailujen varaan :)

      • Kiitos kommentistasi.
        Toki toisilla yhtiöillä hemeen mitat ehkä liiankin pitkiä tiedän sen.
        Mutta tuo mitä housuista kerroit on totta ja niitä tilatessa yhtiöt vain valitsevat että ne ovat hyvin istuvia eikä liian paksua kangasta.
        Kiva kuulla että olet meitä lentoemoja vähän silleen katsellut.
        Tiedän tuon SAS.n paidan ja se on tarkoituksella sellainen ja toki naisille suunniteltu kyllä,
        Olisi kiva kuulla mitä muuta kivaa olet lennoilla nähnyt.

        Marjatta


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.
        Toki toisilla yhtiöillä hemeen mitat ehkä liiankin pitkiä tiedän sen.
        Mutta tuo mitä housuista kerroit on totta ja niitä tilatessa yhtiöt vain valitsevat että ne ovat hyvin istuvia eikä liian paksua kangasta.
        Kiva kuulla että olet meitä lentoemoja vähän silleen katsellut.
        Tiedän tuon SAS.n paidan ja se on tarkoituksella sellainen ja toki naisille suunniteltu kyllä,
        Olisi kiva kuulla mitä muuta kivaa olet lennoilla nähnyt.

        Marjatta

        Hei, mistä löydän sp osoitteesi, olisin halukas myös kirjoittamaan kokemuksistani.


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.
        Toki toisilla yhtiöillä hemeen mitat ehkä liiankin pitkiä tiedän sen.
        Mutta tuo mitä housuista kerroit on totta ja niitä tilatessa yhtiöt vain valitsevat että ne ovat hyvin istuvia eikä liian paksua kangasta.
        Kiva kuulla että olet meitä lentoemoja vähän silleen katsellut.
        Tiedän tuon SAS.n paidan ja se on tarkoituksella sellainen ja toki naisille suunniteltu kyllä,
        Olisi kiva kuulla mitä muuta kivaa olet lennoilla nähnyt.

        Marjatta

        Sukulais nainen oli Marjatta...toimien 50 vuotta sitten lentoemäntänä.


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.
        Toki toisilla yhtiöillä hemeen mitat ehkä liiankin pitkiä tiedän sen.
        Mutta tuo mitä housuista kerroit on totta ja niitä tilatessa yhtiöt vain valitsevat että ne ovat hyvin istuvia eikä liian paksua kangasta.
        Kiva kuulla että olet meitä lentoemoja vähän silleen katsellut.
        Tiedän tuon SAS.n paidan ja se on tarkoituksella sellainen ja toki naisille suunniteltu kyllä,
        Olisi kiva kuulla mitä muuta kivaa olet lennoilla nähnyt.

        Marjatta

        Kyllä teitä mielellään katselee, ja Sinä varsinkin iältäsi minun silmille oikein 😘 hyvä

        M55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, mistä löydän sp osoitteesi, olisin halukas myös kirjoittamaan kokemuksistani.

        Et mistään.


      • Anonyymi
        LentoMarjatta-69 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.
        Toki toisilla yhtiöillä hemeen mitat ehkä liiankin pitkiä tiedän sen.
        Mutta tuo mitä housuista kerroit on totta ja niitä tilatessa yhtiöt vain valitsevat että ne ovat hyvin istuvia eikä liian paksua kangasta.
        Kiva kuulla että olet meitä lentoemoja vähän silleen katsellut.
        Tiedän tuon SAS.n paidan ja se on tarkoituksella sellainen ja toki naisille suunniteltu kyllä,
        Olisi kiva kuulla mitä muuta kivaa olet lennoilla nähnyt.

        Marjatta

        Joo miehet yleensä huomaa kauniit naiset ja varsinkin univormupukuiset ;) ja onhan lentoemäntä yksi silmälle kaunis katseltava. Vielä toistaiseksi saan työni puolesta teitä vähä sillee katsella, mutta mitä muuta on lennolla huomannut, niin tosiaankin nuo pikkarin rajat pistää silmään varsinkin käytävän puolella istuttaessa ja kun siinä emot kulkee ohi ja tietenkin jos lennolla on tarjoilua. Mutta olipa kerran nuorelta ja nätiltä emolta oikein ihana vilautuskin, eikä pikkareiden väri ja malli jäänyt arvoitukseksi, kun vein ATR:n ovelle papereita ja hän hame päällä kyykistyi niitä minulta vastaan ottamaan..siinähän oli suora näköyhteys aivan kasvojeni korkeudella..liekkö tahallaan minua kiusoitellut? ;)

        Monde


    • Hei! Mulla on aika hyvä kokemus pidemmältä lennolta. Matkaan mahtui monen monta lentoemäntää. Paras löytyi kuitenki hesa-oulu väliltä. Jo koneeseen astuessa sain lentoemännältä ihanan katsekontaktin (kuten varmaan kaikki)..jäin istumaan koneen etuosaan. Tiirailin lentoemäntää kokoajan ja hän sen selvästikkin huomasi..hän kumartui viereselle penkki riville ja pyllisti minuun päin..se kesti pitkää..mutta en valittanut koska näkymät olivat hyvät. Nousuun kun lähdettiin istui emäntä melkein vastapäätäni..hän aukaisi haaroja ja katsoi minuun..oli kiihottavaa :)

      • No ihana kuulla että on hyviäkin kokemuksia teillä meistä. Ilmeisesti oli hänellä hame vieläpä päällä kun haaroja aukaisi.


    • Anonyymi

      Paras lento kokemukseni on lennolta Helsingistä Saksaan jossa vaihdoin konetta. Tämä lento muutti elämäni täysin.
      Heti koneeseen astuttua tunsin itseni ja purserin kanssa sähköä välillämme. Istuin business luokassa jossa oli vain yksi toinen matkustaja joka alkoi nukkumaan heti paikalleen päästyään.
      Vilkuilimme purserin kanssa toisiamme ennen lentoon lähtöä. Juuri ennen kuin henkilökunnan piti istua penkeilleen purseri piipahti vessassa ja ilmeinen syy selvisi minulle hetken kuluttua. Olimme kiitoradan päässä ja odotimme lähtöä. Purseri istui minua melkein vastapäätä omalla paikallaan ja yritin salaa katsoa millaiset alushousut hänellä on, mutta hän piti jalkojaan tiukasti yhdessä. Kone lähti liikkeelle kiitoradalla ja näin kuinka hän sulki silmänsä ja avasi reisiään. Huomasin silloin, että hän oli ottanut pikkuhousut pois ja eteeni avautui näkymä posliiniksi ajeltuun pilluun. Koneen noustua ilmaan hän sulki reitensä ja avasi silmänsä sekä löi minulle silmää. Ymmärrettävästi minulla oli puvun housuissa siinä vaiheessa täysin seisokki.
      Hän tarjoili minulle aamupalan ja kysyi nukkuvalta haluaisiko hän mitään ja vastaus oli pelkästään nukkua. Korjattuaan aamupala tarpeet hän kysyi haluaisiko jotain juotavaa. Sanoin haluavani yhden gintonicin. Hän tuli takaisin gin ja tonic pullon kanssa ja kysyi saisiko istua viereeni juttelemaan. Siinä sitten istuimme vierekkäin ja keskustelimme. Välillä hän tarjoili minulle uuden gintonicin. Sitten yllättäen hän laski kätensä haaroihin ja tunsi räjähdys pisteessä olevan kullini. Hän puristi kuliani hiukan housujen läpi ja kysyi silmiin katsoen olisiko minulla tarvetta käydä vessassa. Hetken mietittyäni vastasin tarpeen olevan kovan.
      Nousimme ylös ja menimme molemmat vessaan. Laskin housuni alas hänen ottaessaan kondomin pois pakkauksestaan. Hän rullasi kondomin paikoilleen jonka jälkeen imaisi hieman kullini ja kääntyi selin minuun päin. Nostin hänen hameensa ylös ja painoin kyrpäni hänen valuvan märkään pilluun takaa päin. Nussin aivan kiihkoissani häntä peilistä katsoen. Laukesimme molemmat melko nopeasti. Otin kondomin pois ja pudotin sen paperin sisällä roskiin. Nostin housuni ylös ja menin takaisin paikalleni samalla katsoen huomasiko kukaan. Hetken kuluttua purseri tuli vessasta ulos posket punottaen ja samaan aikaan economy puolelta ilmestyi lentoemäntä verhon takaa sanoen, että täällähän sinä olet. He keskustelivat jotakin koneen keittiössä kunnes lentoemäntä palasi takaisin.
      Tämän jälkeen purseri palasi istumaan viereeni antaen pienen nopean suukon poskelleni sanoen kiitos se oli ihanaa. Loppumatkan keskustelimme minne olen menossa yms. Jossakin vaiheessa hän sanoi olevan pari päivää vapaalla ja kysyi pystyisinkö vaihtamaan lentojani ja jäämään hänen seurakseen. Hän lupasi näyttää minulle Münchenin parhaat nähtävyydet. Koneen laskeuduttua soitin välittömästi asiakkaalleni minun sairastuneen ja sovimme uuden tapaamisen parin päivän päähän. Vaihdoin jatkolentoni odotellessani tulo aulassa. Näin kuinka hän tuli muun miehistön kanssa ulos hyvästellen heidät ja sanoi käyvänsä asioimassa kioskilla. Hän käveli kioskille ja tuli luokseni muiden miehistön jäsenten poistuttua.
      Menimme hänen luokseen taksilla ja vietimme seksin täyteisen pari päivään. Olemme tapailleet sen jälkeen hänen lentäessä Helsinkiin ja välillä olen vieraillut hänen luonaan Saksassa. Olemme alkaneet suunnitella kumpaanko maahan muutaisimme yhteen.

      • Anonyymi

        Olen kerran harrastanut seksiä lentokoneen vessassa silloisen rakastajattareni kanssa, joka oli 20v nuorempi. Uskaltauduimme vessaan vaiheessa, jossa niihin ei ollut jonoa. Aikamme hääräiltyä tuli aika liueta ulos. No jonohan siellä oli ja ensimmäisenä jonossa oli samalla penkkirivillä istuva aasialainen vierustoverimme. Hänelle ei tainnut olla epäselvää missä hommissa olimme olleet, sen verran virnisti palatessaan omalle paikalleen.


    • Anonyymi

      Olispa kiva olla sun lennollasi! Oot ihku.. :)

    • Anonyymi

      Mikähän siinä on, että lento-emoista saa just profiilisi näköisen kuvan. Te ootte niin best.
      Kiinnostaisi tavata.

    • Anonyymi

      Jaa unelma? No voi ollakkin unelma riippuen paljon siitä saa rahaa. Mun mielestä tonni kuussa ei ole kauheen unelma!

    • Hei kaikille. Ihanan huomata että useat arvostavat ammattiani.
      Nyt jo odotan innolla aikaa kun pääsemme jälleen taivaalle.

      Marjatta

      • Anonyymi

        Olisikohan mahdollista saada sinun sähköpösti:)? -24v mies


      • Kyllä, ihanaa :) Moikataan kun nähdään ilmassa sitten ;)


      • Olisipa ihanaa saada LentoMarjatta hetkeksi kainaloon....


    • Hei kaikille kommentoijille.

      Minulla on sp omalla nimelläni joten pyydän teiltä että vaikka kommentoitte anonyyminä laittakaa sp minulle.
      Koitan vastailla niihin toki katson millaisin kommentein llette liikkeellä.
      Tosin etusijalla on nimimerkillä kirjoittavat!

      • Anonyymi

        Eli Marjatta Lento? At mikä piste mikä? Vai millainen on?


      • Moikka. Sporttinen mies 48 v lähialueilta haluis tutustuu...


      • Karppa_76

        Ihana olis kyllä saada leikkiä Marjatan kanssa.. sulla olis työasu päällä ja demontroitaisiin lentoa kaikkine pienine yksityiskohtineen😍

        Olen terveellä järjellä ja sopivalla asenteella oleva 45 vuotias mies. Pituutta 186 ja painoa 86.


      • Mikä sun sähköposti on?


      • Tuli käytyä pitkästä aikaa työmatkalla ja olihan taas upeaa seurata lentoemäntien työskentelyä koneessa. Olisi mukavaa saada jutustella kanssasi.


      • Hei Marjatta jos haluut sp osotteeni privassa voin antaa


    • Moikka...olit linjoilla...kiireinen tänään?

    • Anonyymi

      Kolmisenkymmentä vuotta sitten kerrostalossa naapurissani asusteli biletykseen taipuvainen noin kolmekymppinen lentoemo "L". Jutelimme usein niitä näitä ja tapasimmekin joskus paikallisessa baarissa.
      Erään kerran hän tuli iltamyöhällä melkoisessa laitamyötäisessä vastaan. Näin että hän tarvitsi apua. Niin saattelin hänet kotitalollemme ja hän pyysi minut vielä luokseen yömyssylle. Eteisessa takki putosi lattialle ja korkokengät lensivät nurkkaan. Hän oli tulossa juhlista ja siksi hänellä oli kotelomallinen kaunis hopealameeleninki, jonka vetoketju oli selästä auki vyötärölle saakka. Kun hän heittäytyi selälleen sängylleen niin hame nousi ylös ja paljasti upeat nailonien verhoamat sääret ylös asti - siis niin ylös, että mustat sukkanauhaliivit ja paljaaksi ajeltu pillu saivat minut nieleskelemään. Hän ojensi kätensä ja parissa sekunnissa sain potkittua kengät ja housut pois ja olin hänen päällään. Tuota pikaa olin hänen pillussaan ja aloin nussia. Samalla kiskoin leningin yläosan sivuun ja sain hänen turhan pienet, ehkä B-kokoiset rintansa käsiini. Kun olin purkautunut hänen pilluunsa kierähdin sivuun ja totesin hänen sammuneen. Tajusin myös, etten ollur tänä iltana ainoa, joka sitä pillua oli käyttänyt.
      Lopputuloksena oli elämäni ainoa tippuri ja vuotta myöhemmin avioero.

      K

      • Eli mikä oli lopputulos, hyvä vai huono?


    • Anonyymi

      Fetissini on tallotuksi tuleminen, joten hivutan varpaat koneen käytävälle tarjoilun aikana, että kiireinen lentoemäntä astuisi niiden päälle vahingossa. Kerran siinä onnistuin, mutta sinä tai kollegasi nosti heti koron varpailta eli koko painolla ei valitettavasti tallannut. Jos siis ollaan samalla lennolla ja huomaat varpaat, anna menna vaan ja koko painolla!

    • Olipa ihanaa äsken..kiitos Marjatta;)

      • Anonyymi

        Ja äsken olisi siis kolme vuotta sitten.
        No, muukin yhtä asiallista.


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­t nop­­easti suku­­­puolta, suh­tei­­ta, tre­­­ff­­it 👉 http://9205555.com/H/c4D41 👈

    • Anonyymi

      Cabin secured?

    • Onhan lentoemännät jotenkin muodostuneet vähänkin fantasioivien miesten suosikiksi.
      Mielellään keskustelisin ja kertoisin omia ajatuksia, jos tahdot?
      livingbluebottle a gmail

    • Anonyymi

      Pääseekö miehistön lepotiloissa helposti 10 tonnin kerhoon?

    • Anonyymi

      Olen paria lentoemoa nussinut. Eivät olleet kummempia kuin muutkaan naiset. Sai panna joka reikään ja niin pitkään, kuin kuntoa riitti.

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe