Mies, voisitko olla parisuhteessa / rakastua

Anonyymi

itseäsi 13-25 vuotta vanhempaan naiseen?

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Riippunut liha ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Komppaan. En määkään haluu

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiinnosta. Muutenkaan ei kannata olla yhdenkään naisen kanssa missään tekemisissä, jokaisella on enemmän tai vähemmän päässä vikaa.

    • Anonyymi

      En mäkään haluisi olla itteni kanssa.
      T: se vanhempi nainen
      Tosiasia kuitenkin että me kaikki vanhenemme, kukaan ei ole jäänyt nuoreksi ja kauniiksi. Mutta elämä menee näin ja kunhan te nuoret vanhenette ymmärrätte sen kyllä. Silloin kun te olette vanhoja ja ruttuisia, niin on nuoria ja kauniita jotka katsovat teitä vinoon ja arvostelevasti.
      Ollaan hyviä toisiamme kohtaan niin on itselläkin parempi mieli.

      • Anonyymi

        Ehkä se on enemmän täällä nyt viha joka tullut teidän raivokohtauksista

        Inho teitä vanhoja kohtaan johtuu kärttyilystä ja huonosta käytöksestä täällä muita kohtaan

        Mustasukkailusta ja ukkojen haukkumisesta täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on enemmän täällä nyt viha joka tullut teidän raivokohtauksista

        Inho teitä vanhoja kohtaan johtuu kärttyilystä ja huonosta käytöksestä täällä muita kohtaan

        Mustasukkailusta ja ukkojen haukkumisesta täällä

        Oletko nähnyt täällä vanhemman naisen mustasukkaisuutta ja kiukkuilua? Itse en ole nähnyt tuota?

        Täällä on ainakin yksi hyvin agressiivisesti vanhempiin naisiin vihaansa kohdistava henkilö, ilmeisesti tuo sama joka huutaa Toni ja vanhemman J perän, haukkuu Tarja, Susan ja M naisia, ja kaikkia, jotka noilla kirjaimilla kirjoittaa. Tekstiensä perustella hän ei ole vanhempi vaan vanhemmalle toiseksi jäänyt.

        Osa voi olla jonkun muunkin henkilön, joka myös kokee katkeruutta vanhemmalle naiselle (mistä?). Onhan täällä ollut paljon vanhemman naisen alapäätä ja ulkomuotoa parjaava tekstiä, lisääntymistä ja vaihdevuosia koskevaa ilvailua. Itse en paljon noista välitä, ihmisen pitää olla sairas tai jätetty vihainen & katkeroitunut kun vieraisiin vihaa purkaa.

        Jokainen saa tykätä mistä ja kenestä itse haluaa. Mitä se kenellekään kuuluu ulkopuolelta? Jos joku nuorempi rakastaa vanhempaa tai toisinpäin, hän tekee sen tietoisesti. Iästä huolimatta ihmisessä voi olla asioita, jotka on paljon tärkeämpiä kuin puute jossain toisessa asiassa. Ihminen on aina kokonaisuus ja harvalla meistä riittää kiiltokuva puolisoksi. Myös pinnan alla on löydyttävä jotain kiinnostavaa.


      • Anonyymi

        Nuorempi toki on kauniimpi kun vertaa vanhempaan mutta kauneus ei ole kiinni iästä on monia kauniita vanhempia ja iäkkäitä naisia.
        Pinnallista ajattelua että vain nuoret ovat kauniita.
        Hetken kestää nuoruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt täällä vanhemman naisen mustasukkaisuutta ja kiukkuilua? Itse en ole nähnyt tuota?

        Täällä on ainakin yksi hyvin agressiivisesti vanhempiin naisiin vihaansa kohdistava henkilö, ilmeisesti tuo sama joka huutaa Toni ja vanhemman J perän, haukkuu Tarja, Susan ja M naisia, ja kaikkia, jotka noilla kirjaimilla kirjoittaa. Tekstiensä perustella hän ei ole vanhempi vaan vanhemmalle toiseksi jäänyt.

        Osa voi olla jonkun muunkin henkilön, joka myös kokee katkeruutta vanhemmalle naiselle (mistä?). Onhan täällä ollut paljon vanhemman naisen alapäätä ja ulkomuotoa parjaava tekstiä, lisääntymistä ja vaihdevuosia koskevaa ilvailua. Itse en paljon noista välitä, ihmisen pitää olla sairas tai jätetty vihainen & katkeroitunut kun vieraisiin vihaa purkaa.

        Jokainen saa tykätä mistä ja kenestä itse haluaa. Mitä se kenellekään kuuluu ulkopuolelta? Jos joku nuorempi rakastaa vanhempaa tai toisinpäin, hän tekee sen tietoisesti. Iästä huolimatta ihmisessä voi olla asioita, jotka on paljon tärkeämpiä kuin puute jossain toisessa asiassa. Ihminen on aina kokonaisuus ja harvalla meistä riittää kiiltokuva puolisoksi. Myös pinnan alla on löydyttävä jotain kiinnostavaa.

        Minusta hän nimenomaan on vanhempi nainen!

        Hyvin kateellinen sara siepille, Maisa torpalle ja lukuisille muille kauniille nuorille naisille

        Hänen kommentit nuorison muodissa olevista vaatteista, musiikkimausta ja elämäntyylistä myös on vanhan ihmisen kuuloisia

        Hänellä on myös todella vanhan ihmisen näkemys seksiin.

        Myöskin nämä 40 luvun näyttelijöiden Grace Kelle Audreu hedpurn kauniina pitäminen kielii noin 50 vuotiaasta naisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän nimenomaan on vanhempi nainen!

        Hyvin kateellinen sara siepille, Maisa torpalle ja lukuisille muille kauniille nuorille naisille

        Hänen kommentit nuorison muodissa olevista vaatteista, musiikkimausta ja elämäntyylistä myös on vanhan ihmisen kuuloisia

        Hänellä on myös todella vanhan ihmisen näkemys seksiin.

        Myöskin nämä 40 luvun näyttelijöiden Grace Kelle Audreu hedpurn kauniina pitäminen kielii noin 50 vuotiaasta naisesta

        Aika heikosti menee, jos täytyy olla kateellinen noille hömmpäjulkkikselle, jotka eivät ole edes todellisia kaunottaria. Sulla on aika putkinäkö, jos luulet kaikkien vanhempien naisten olevan nuorille kateellisia, kaikki ollaaan oltu joskus nuoria ja elämässä muutakin, kuin kadehtia toisia. Monet nuoremmatkin pitää Grace Gellyä kauniina ja kauneus on katsojan silmässä. Luulet, että vanhemmat naiset, eivät osaa pukeutua nuorekkaasti tai kuunnella nykymusaa ja seksissäkin nautin nuorista miehistä, kun heillä riittää mielikuvitusta muuhunkin, kuin 69. Taidat asua maalla tai olet jämähtänyt 60-luvulle,kun et näytä tietävän mitään. Päinvastoin ikäseni papat pukeutuvat tylsästi ja puhuvat lavatanssi juttuja, miks kukaan nuori nainen heistä kiinnostuis:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on enemmän täällä nyt viha joka tullut teidän raivokohtauksista

        Inho teitä vanhoja kohtaan johtuu kärttyilystä ja huonosta käytöksestä täällä muita kohtaan

        Mustasukkailusta ja ukkojen haukkumisesta täällä

        Älä selitä. Ei täällä kenenkään iät ole näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hän nimenomaan on vanhempi nainen!

        Hyvin kateellinen sara siepille, Maisa torpalle ja lukuisille muille kauniille nuorille naisille

        Hänen kommentit nuorison muodissa olevista vaatteista, musiikkimausta ja elämäntyylistä myös on vanhan ihmisen kuuloisia

        Hänellä on myös todella vanhan ihmisen näkemys seksiin.

        Myöskin nämä 40 luvun näyttelijöiden Grace Kelle Audreu hedpurn kauniina pitäminen kielii noin 50 vuotiaasta naisesta

        En täällä ole nähnyt mitään mikä viittaa tuohon mitä sanot.


    • Anonyymi

      Fossiilit ei kiinnosta :)

    • Anonyymi

      Kyllä. Samalla tavalla kuin missä muussakin. Toki kun kiinnostus loppuu niin katsotaan onko juttua järkevä jatkaa. Kyllä minulle kävisi yli 10v suhde kenen kanssa tahansa, jos kiinnostusta löytyy.
      Toki kun elämäntilanteitten jaksamiset ei enään ole toiselle osapuolelle sovi tulee asia selvittää, jatkaako rakkautta. En tatkoita mitään heti pettämään meininkiä vaan asiasta keskustelua ja keskustelun pohjalta etenemistä.

      S

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta mummot.

    • Anonyymi

      Kyllä voisin jos ajatusmaailma ja arvot menisivät edes melko lähelle. Niin miksi ei ?? Olis joillain m
      ahdollisesti ihmeteltävää. Itseäni se ei häiritsisi,
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      Edellistä viestiä ei julkaistu vaikka oli nätti???

      • Anonyymi

        Hahhah 25 v sua vanhempi nainen on 70 vuotias 🤣🤣🤣🤣😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah 25 v sua vanhempi nainen on 70 vuotias 🤣🤣🤣🤣😂😂

        Rikas akka ja avioon niin ai ettien että perimisen kanssa, no olisi edes joskus niin päin. 🤗

        Huppu päässä tai side silmillä pitäisi kyllä sänkyhommat harrastella. 🤮


    • Anonyymi

      Piti täydentää että enpä ajatellu tota isompaa lukua mutta olispa ihmisillä kauhisteltavaa, sun muuta.. hätkähdin kyllä itekin kun rupesin laskemaan. Joskus täytyy saada joku nauramaan tai putoamaan tuolilta. Hahaa...
      Terveisin Tampereen mies 45.

    • Anonyymi

      Kerääkö rolli taas kierroksia viihdevuosipilluilkamiin?

    • Anonyymi

      En missään nimessä. Naiset rupsahtavat jo 30 vuotiaasta eteenpäin kovalla vauhdilla. Miehet säilyvät paremmin. Miehellä pitää siis aina olla nuorempi nainen. Toisinpäin se on luonnonvastaista.

      • Anonyymi

        Samalla tavalla ne rupsahtavat miehetkin ja 40v mies näyttää useimmiten jo saattohoitopotilaalta. Naiset taas paranee, kuin viini vanhetessaan, koska kuntoilevat ja pitävät itsestään huolta. Itselläni 15v nuorenpi mies, enkä ottais ikäistäni kulahtanutta lerppaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla ne rupsahtavat miehetkin ja 40v mies näyttää useimmiten jo saattohoitopotilaalta. Naiset taas paranee, kuin viini vanhetessaan, koska kuntoilevat ja pitävät itsestään huolta. Itselläni 15v nuorenpi mies, enkä ottais ikäistäni kulahtanutta lerppaa..

        "Naiset taas paranee, kuin viini vanhetessaan,"

        Tarkoitat kuin juusto...


    • Anonyymi

      Voisin. Ikä ei merkkaa mulle jos muuten käy yksiin. Naiset elää muutenkin meitä miehiä kauemmin.

    • Anonyymi

      Hiukan yli 50 vuotiaana miehenä, on pakko todeta että en voisi olla noin paljon itseäni vanhemman kanssa.
      Tuon verran nuoremman kanssa voisin olla.

      Siihen on ihan hyvä syy.
      Olen tapaillut näitä suunnilleen 50 vuotiaita naisia ja vaikka he liikunnalla pitävät itsensä suhteellisen hyvässä kunnossa, on heillä jo aika paljon kaikenlaista vikaa.
      Se on siinä mielessä outoa, että itselläni ei vastaavia, iän mukanaan tuomia vaivoja ole.

      Yksi suhde oli itseäni hiukan yli 10 vuotta nuorempaan naiseen ja tuntui että hänen kanssaan olin "samalla viivalla".
      Se tosin loppui, kun en ollut oikein innostunut alkamaan uudeksi isäksi hänen lapselleen .

      Tuntuu että naisilla tuo 50 vuotta on rajapyykki, jonka jälkeen kaikki on vaikeaa.
      Tietenkin on poikkeuksia, mutta näin se on mun kokemuksien mukaan.

      • Anonyymi

        Oot sit poikkeus, 50 v miehillä paaljon enemmän kremppoja ja ovat kovia valittamaan. Naisilla vaihtarit varmasn joo jossain vaiheessa, mutta niihinkin on napit joita voi syödä 80 v. Silloin ei vanhene. Miehillä ei vastaavia nappeja ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sit poikkeus, 50 v miehillä paaljon enemmän kremppoja ja ovat kovia valittamaan. Naisilla vaihtarit varmasn joo jossain vaiheessa, mutta niihinkin on napit joita voi syödä 80 v. Silloin ei vanhene. Miehillä ei vastaavia nappeja ole.

        Saattaa olla, että olen poikkeus. Sitä kyllä puoltaisi myös työkavereitteni jutut, kun mua 15 vuotta nuoremmat miehet, hakeutuvat työterveyteen milloin minkäkin vaivan takia.
        Oon sitä useasti miettinyt, että kuinkahan vaikeaa heillä on 15 vuoden päästä, jos jo alle 40 vuotiaana on niin paljon vikoja.

        Ehkä ero tulee alkoholinkäytöstä? Mä itse en käytännössä käytä alkoholia ollenkaan ja nämä monivikaiset työkaverit käyttää hyvin reippaasti.
        Ja ehkä aktiivinen urheilu nuorena, vaikuttaa edelleen, vaikka nykyään kuntoilu on aika kevyttä.

        Mutta ei ne mainitsemani naisten "viat" ole pelkästään vaihdevuosioireita (kai?).
        Päänsärkyä (ei kuitenkaan onneksi vaikuta seksiin, eli ei ole samanlaista kuin exälläni), lihaskipuja, nivelvaivoja, yms.

        Mutta aikuisten naisten eduksi pitää ehdottomasti mainita seksi. Se on kyllä paljon vapautuneempaa, kuin yleisesti ottaen, nuorempien kanssa.
        Tosin niistä nuoremmista (alle 40v) ei ole kovinkaan paljon kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, että olen poikkeus. Sitä kyllä puoltaisi myös työkavereitteni jutut, kun mua 15 vuotta nuoremmat miehet, hakeutuvat työterveyteen milloin minkäkin vaivan takia.
        Oon sitä useasti miettinyt, että kuinkahan vaikeaa heillä on 15 vuoden päästä, jos jo alle 40 vuotiaana on niin paljon vikoja.

        Ehkä ero tulee alkoholinkäytöstä? Mä itse en käytännössä käytä alkoholia ollenkaan ja nämä monivikaiset työkaverit käyttää hyvin reippaasti.
        Ja ehkä aktiivinen urheilu nuorena, vaikuttaa edelleen, vaikka nykyään kuntoilu on aika kevyttä.

        Mutta ei ne mainitsemani naisten "viat" ole pelkästään vaihdevuosioireita (kai?).
        Päänsärkyä (ei kuitenkaan onneksi vaikuta seksiin, eli ei ole samanlaista kuin exälläni), lihaskipuja, nivelvaivoja, yms.

        Mutta aikuisten naisten eduksi pitää ehdottomasti mainita seksi. Se on kyllä paljon vapautuneempaa, kuin yleisesti ottaen, nuorempien kanssa.
        Tosin niistä nuoremmista (alle 40v) ei ole kovinkaan paljon kokemuksia.

        Monet kivut ja kolotukset, nivelvaivat, sydänvaivat jne naisilla liittyy hormoniongelmiin. Itse alle 50 v ei ole vaivoja eikä vaihtateita. Alkoholi vanhentaa, ja siksi vältän parhaani mukaan. Näkyy heti naamassa ja kropassa. Haluan pysyä nuorena 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet kivut ja kolotukset, nivelvaivat, sydänvaivat jne naisilla liittyy hormoniongelmiin. Itse alle 50 v ei ole vaivoja eikä vaihtateita. Alkoholi vanhentaa, ja siksi vältän parhaani mukaan. Näkyy heti naamassa ja kropassa. Haluan pysyä nuorena 🙂

        Hiljattain luin tutkimuksen, että jos haluaa pysyä nuorena, pitää käyttäytyä kuin nuori, tehdä asioita kuin nuori ja asennoitua kaikkeen kuin nuori.
        Halu pysyä nuorena, on nuorekkuuden salaisuus
        Toki tuon kaiken voi pilata alkoholin käytöllä.

        Siksi vältän alkoholia ( ruoan kanssa otan joskus yhden (1) lasillisen viiniä), liikun aika paljon ja harrastan mieleisiä asioita (tanssi, musiikki, moottoripyörät, urheiluauto, yms).
        Ikävän avioliiton jätin taakseni muutama vuosi sitten.
        Nyt olen taas elämöniloinen ja täynnä halua kokea uusia asioita.
        Joskus ajattelin, että elämä loppuu viisikymppisenä, nyt huomaan, että nythän se vasta alkaa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet kivut ja kolotukset, nivelvaivat, sydänvaivat jne naisilla liittyy hormoniongelmiin. Itse alle 50 v ei ole vaivoja eikä vaihtateita. Alkoholi vanhentaa, ja siksi vältän parhaani mukaan. Näkyy heti naamassa ja kropassa. Haluan pysyä nuorena 🙂

        Enemmän miehillä on sydän ja verisuoni sairauksia. Miehillä tulee ne eturauhasvaivat ja erektio ongelmat.Fyysinen ikääntyminen alkaa näkyä, vaikka ei käyttäisikään alkoholia. Millä meinasit pysyä nuorena, onko sulla joku aikakone? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän miehillä on sydän ja verisuoni sairauksia. Miehillä tulee ne eturauhasvaivat ja erektio ongelmat.Fyysinen ikääntyminen alkaa näkyä, vaikka ei käyttäisikään alkoholia. Millä meinasit pysyä nuorena, onko sulla joku aikakone? 🤣🤣🤣

        Juurihan tuossa edellisessä kommentissani kerroin, miten voi pysyä nuorena.

        Onneksi omalla kohdallani eturauhasvaivat ja erektio-ongekmat on vielä tulevaisuudessa (toivottavasti kaukana), eikä sydän-ja verisuonisairauksistakaan ole vielä havaintoa.

        Mutta kieltämättä ikä näkyy päällepäin.
        Hiukset on harventuneet ja harmaantuneet, sen tosin ratkaisin ajamalla ne pois
        Vaikka jotkut naiset tuntuvat pitävän hiusten harmaantumista ennemminkin seksikkäänä, kuin vastenmielisenä.
        Makuja on monia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tuossa edellisessä kommentissani kerroin, miten voi pysyä nuorena.

        Onneksi omalla kohdallani eturauhasvaivat ja erektio-ongekmat on vielä tulevaisuudessa (toivottavasti kaukana), eikä sydän-ja verisuonisairauksistakaan ole vielä havaintoa.

        Mutta kieltämättä ikä näkyy päällepäin.
        Hiukset on harventuneet ja harmaantuneet, sen tosin ratkaisin ajamalla ne pois
        Vaikka jotkut naiset tuntuvat pitävän hiusten harmaantumista ennemminkin seksikkäänä, kuin vastenmielisenä.
        Makuja on monia

        Oletko jotenkin yksinkertainen, koska nuorena et voi pysyä vaikka tekisit mitä, ennenminkin nuorekkaana tai freesinä elämäntapojen ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin yksinkertainen, koska nuorena et voi pysyä vaikka tekisit mitä, ennenminkin nuorekkaana tai freesinä elämäntapojen ansiosta.

        Tottakai ihminen voi pysyä nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin yksinkertainen, koska nuorena et voi pysyä vaikka tekisit mitä, ennenminkin nuorekkaana tai freesinä elämäntapojen ansiosta.

        En ole "yksinkertainen".
        Nuoruus, tai vanhuus ei ole numeroita
        Ikääntymiselle ja vuosien kertymiselle, ei voi mitään, mutta on osittain itsestä kiinni, muuttuuko vanhaksi.
        Tunnen vanhoja nelikymppisiä ja tunnen nuoria kuusikymppisiä.
        Eniten siihen vaikuttaa perimä, loppu on kiinni ihmisestä itsestään.

        Ko. asiasta on olemassa tutkimus. Lue se ja palaa sitten asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ihminen voi pysyä nuorena.

        Fysiikan lain mukaan ihminen ei voi pysyä nuorena, sen tulet huomaamaan.


    • Onhan noita ollut! :D

    • Anonyymi

      No hyh, en.

    • Anonyymi

      en yök

    • Anonyymi

      en.

    • Anonyymi

      En vitussa.

      Näytän ikäistäni 5-10 vuotta nuoremmalta (muiden arvio, ei oma) ja ikäiseni naiset monet näyttävät 5-10 vuotta vanhemmilta kuin pitäisi.

      Miten siten voisi ottaa vielä vanhemman? Järjetöntä.

    • Anonyymi

      Tottakai voisin hänen kanssaan olla.

    • Anonyymi

      Voisin tietenkin. Yleensä vaan kun ihastuu johonkin vanhempaan naiseen niin hän on jo onnelisesti naimisissa ja lapsiakin löytyy.

      • Anonyymi

        Mitäs sitten, jos on eronnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten, jos on eronnut?

        Ei ole sattunut kohdalle eronneita.


    • Anonyymi

      Riippuu ihan naisesta. Ei tohon voi yleisesti vastata, koska en mä mun tunteita ohjaile.

      • Anonyymi

        Yleisesti ottaen, jos naisella huono avioliitto päättymässä. Tuntuisko lapset vaikealta mahduttaa suhteeseen? Tunnusta että naisena olis vaikeaa ottaa mies lapsineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti ottaen, jos naisella huono avioliitto päättymässä. Tuntuisko lapset vaikealta mahduttaa suhteeseen? Tunnusta että naisena olis vaikeaa ottaa mies lapsineen.

        Piti mennä ylemmäs, mut tuli tähän tää kommentti.


    • Anonyymi

      Parikymppisenä olisin vastannut että KYLLÄ.

      Kolmekymppisenä nyt vastaan että EI VITUSSA!!!!!!

      • Anonyymi

        Et sinä ole 30v vaan vanha 50v pappa.. 30v miehet tänne kirjoittele, eiköhän niillä ole muutakin elämää.


    • Anonyymi

      Ei mua haittaa ikäero kunhan on lapseton! Tästä en tingi!

    • Anonyymi

      Itse ole 46 v. Nainen. Kun katselin ikäisiäni miehiä tuolla suomi24 puolella, näyttävät niin vanhoilta. Pakko katsella nuorempia....

      • Anonyymi

        En tarkoita loukata, vaan kysyn ihan uteliaisuttani, että minkä ikäiseltä itse näytät?
        Onko se oma arviosi?


      • Anonyymi

        Itse sitten näytät nuoremmalta kuin 46 kun elintapasi on ollut läpi elämäsi terveellisyyden perikuva urheiluineen, jatkuvine opiskeluineen ja kroppa on timmi kuin em. elintapoja noudattaneella 30-vuotiaalla naisella?

        Käynpä ihan piruuttani vilkaisemassa oman ikäisiäni leidejä, olen kyllä yli 10 vuotta sinua nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sitten näytät nuoremmalta kuin 46 kun elintapasi on ollut läpi elämäsi terveellisyyden perikuva urheiluineen, jatkuvine opiskeluineen ja kroppa on timmi kuin em. elintapoja noudattaneella 30-vuotiaalla naisella?

        Käynpä ihan piruuttani vilkaisemassa oman ikäisiäni leidejä, olen kyllä yli 10 vuotta sinua nuorempi.

        Ai sinne pitäisi rekisteröityä, ei tack.


    • Anonyymi

      Tottakai, kunhan se tuntuisi oikealta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe