Aluksi Vanhan kirkon kiinteät penkit poistetaan:
https://www.aamulehti.fi/a/201408904
Näin saadaan avara tila toisenlaisille rukousasennoille.
Jumalan- eikä Jeesuksen nimiä nykyisin edes kirkossa mainitakaan puhumattakaan että niissä laulettaisiin perinteisiä joululauluja.
Tampereen seurakunta varautuu Islamin tuloon!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monitoimitilassa häviää se ainutlaatuinen inspiroiva tunnelma joka on vain kirkoissa, siis sellaisissa jotka ovat vain kirkkoja.
- Anonyymi
tauti leviää ja näin juonien vielä, mites pitkälle pystyvätkään sitten etenemään ennen torppausta
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Taudin nimi on islamofobia :)
höpö höpö se on vaan suomenruottalaisten veronkiertäjien proppakantaa nehän tänne kustuu halpatyövoimaa ja huumekauppiaita virosta
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Jokainen ajatteleva ja tiedostava ihminen inhoaa kehitysmaamuslimien tänne mukanaan tuonutta, etenkin naisia alistavaa islamia! Kuuluu vähemmän Suomeen kuin pohjoismainen vastarintaliike tai bandidos.
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
'Islamofobia' on muslimiveljeskunnan keksimä termi jolla yritetään estää kritiikki islamia kohtaan. Onko natsien arvostelu 'natsifobiaa'?
Muslimien toiminnassa on paljon arvostelemisen aihetta.
Näkyy avaajalla mielikuvitus lentävän hurjaa vauhtia ja aina vain Islamia pelkää ja kuvittelee nyt, että kirkko alustaa kirkkoa Islamin tulolle.
Viirus on levinnyt ja tehnyt tuhoaan muukalaisvihamielisissä nuorissa pojissa.- Anonyymi
En ole muuta järkevää selitystä historiallisten penkkien poistamiselle kuin että tuo kirkko varautuu todellakin muuttumista moskeijaksi.
- Anonyymi
ja menee tunkeutuen nuoriin tyttöihin?
mitäs siihen?
oulu - Anonyymi
onko tuo vitsi youtubessa?
mitä on islam - Anonyymi
Kyllä se on kristofobia, joka riivaa näitä länsimaisten mamulandioiden vasurieliittejä!
- Anonyymi
Haiseee ihan Amandalta.
- Anonyymi
Ei näin. Maassa pitää olla maan tavoilla. Ei näin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171