Pysykää kaukana Talousverkko Oy:palveluista. Hutilointeja. Asiakirjojen hukkausta ja vieläpä suoranaista valehtelua asiakkaille. Syykin on selvä. Hutilointi johtuu kiireestä koska ko:yrityksen työntekijät ovat franciche yrittäjiä. Jokainen maksaa siivun Talousverkolle tekemästään työstä
Talousverkko oy
6
3233
Vastaukset
- Anonyymi
Minä lähdin jo. Palvelun taso heikkeni kyseisen yrityksen myötä
- Anonyymi
Samoin käy myös kun tilikauteni päättyy. Tunnollisia ovat pienet yksityiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin käy myös kun tilikauteni päättyy. Tunnollisia ovat pienet yksityiset.
Ei voikkaan olettaa et noilla speksellä mitään asia palvelua saa. Tullaan markkinoille kovalla ryminällä ja pienipalkkaisella työvoimalla. Kerätään vain katetta sen aikaa kun homma pelaa. Yrittäjänä itsekin suosittelen pysymää ko:yrityksestä erossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voikkaan olettaa et noilla speksellä mitään asia palvelua saa. Tullaan markkinoille kovalla ryminällä ja pienipalkkaisella työvoimalla. Kerätään vain katetta sen aikaa kun homma pelaa. Yrittäjänä itsekin suosittelen pysymää ko:yrityksestä erossa.
Huvittuneena lueskelen näitä kommentteja. Talousverkon asikkaana muutaman kk. Kun sitten alkoi huolestuminen asioiden hoidossa. Huomautteluni johti kuitenkin vain negatiivisesti. Ajattelin kuitenkin lähestyä asiaa toiselta kantilta saadakseni selvyyttä. Ensin tiedustelin ko. Naiselta mahtaako hän olla sinkku. Joo tuli vastaus. Esitin kahdenkeskistä tapaamista saadakseni selville mikä hän on miehiään""sekin tuntui sopivan mutta että hänen kotonaan. No mikäpä siinä. Kysyin kuitenkin emäntäni kantaa. Voinko tavata. Sitten sain viestin siirretään treffejä" " tapaamisestahan olisovittu! Enkä ollut tarpeessa treffeille enkä sormellakaan olisi koskenut smurffia. Tässäkohtaa jo tiesin hänen yksitys elämästään ettei hän ollut sinkku joten se oli jo toinen valhe. Siinä kohtaa loppu valehtelu kun hain materiaalin pois. Tämä Hämeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittuneena lueskelen näitä kommentteja. Talousverkon asikkaana muutaman kk. Kun sitten alkoi huolestuminen asioiden hoidossa. Huomautteluni johti kuitenkin vain negatiivisesti. Ajattelin kuitenkin lähestyä asiaa toiselta kantilta saadakseni selvyyttä. Ensin tiedustelin ko. Naiselta mahtaako hän olla sinkku. Joo tuli vastaus. Esitin kahdenkeskistä tapaamista saadakseni selville mikä hän on miehiään""sekin tuntui sopivan mutta että hänen kotonaan. No mikäpä siinä. Kysyin kuitenkin emäntäni kantaa. Voinko tavata. Sitten sain viestin siirretään treffejä" " tapaamisestahan olisovittu! Enkä ollut tarpeessa treffeille enkä sormellakaan olisi koskenut smurffia. Tässäkohtaa jo tiesin hänen yksitys elämästään ettei hän ollut sinkku joten se oli jo toinen valhe. Siinä kohtaa loppu valehtelu kun hain materiaalin pois. Tämä Hämeessä.
Mittikääpäs kuka oikeasti näistä verokikkailijoista on maksumiehenä? Tavallinen työläinen. Nämä on nimittäin suurimpia alvipalautusten hyväksikäyttäjiä samoin tekevät nämä kevyt yritykset.
- Anonyymi
Jos suoraan sanotaan, niin täyttä paskoo koko firma. Rupesin rakennusalan yrittäjäksi n 6v sitten ja tutun kautta talousverkosta kirjanpito. Homma toimi tasan niin kauan kun ystäväni oli jollain lailla mukana kirjanpitohommissa. Nyt 5.5v jälkeen ymmärsin vaihtaa kirjanpitäjää ja kulut tippuivat n 45%. Tosin edelleen tulee kiinteitä kk laskuja Talousverkolta, vaikka olemme sopineet irtisanomisen alkavaksi vuoden vaihteesta. Sposteihin, saatika puheluihin ei vastata. En suosittele kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603