Talousverkko oy

Anonyymi

Pysykää kaukana Talousverkko Oy:palveluista. Hutilointeja. Asiakirjojen hukkausta ja vieläpä suoranaista valehtelua asiakkaille. Syykin on selvä. Hutilointi johtuu kiireestä koska ko:yrityksen työntekijät ovat franciche yrittäjiä. Jokainen maksaa siivun Talousverkolle tekemästään työstä

6

3233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä lähdin jo. Palvelun taso heikkeni kyseisen yrityksen myötä

      • Anonyymi

        Samoin käy myös kun tilikauteni päättyy. Tunnollisia ovat pienet yksityiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin käy myös kun tilikauteni päättyy. Tunnollisia ovat pienet yksityiset.

        Ei voikkaan olettaa et noilla speksellä mitään asia palvelua saa. Tullaan markkinoille kovalla ryminällä ja pienipalkkaisella työvoimalla. Kerätään vain katetta sen aikaa kun homma pelaa. Yrittäjänä itsekin suosittelen pysymää ko:yrityksestä erossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikkaan olettaa et noilla speksellä mitään asia palvelua saa. Tullaan markkinoille kovalla ryminällä ja pienipalkkaisella työvoimalla. Kerätään vain katetta sen aikaa kun homma pelaa. Yrittäjänä itsekin suosittelen pysymää ko:yrityksestä erossa.

        Huvittuneena lueskelen näitä kommentteja. Talousverkon asikkaana muutaman kk. Kun sitten alkoi huolestuminen asioiden hoidossa. Huomautteluni johti kuitenkin vain negatiivisesti. Ajattelin kuitenkin lähestyä asiaa toiselta kantilta saadakseni selvyyttä. Ensin tiedustelin ko. Naiselta mahtaako hän olla sinkku. Joo tuli vastaus. Esitin kahdenkeskistä tapaamista saadakseni selville mikä hän on miehiään""sekin tuntui sopivan mutta että hänen kotonaan. No mikäpä siinä. Kysyin kuitenkin emäntäni kantaa. Voinko tavata. Sitten sain viestin siirretään treffejä" " tapaamisestahan olisovittu! Enkä ollut tarpeessa treffeille enkä sormellakaan olisi koskenut smurffia. Tässäkohtaa jo tiesin hänen yksitys elämästään ettei hän ollut sinkku joten se oli jo toinen valhe. Siinä kohtaa loppu valehtelu kun hain materiaalin pois. Tämä Hämeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittuneena lueskelen näitä kommentteja. Talousverkon asikkaana muutaman kk. Kun sitten alkoi huolestuminen asioiden hoidossa. Huomautteluni johti kuitenkin vain negatiivisesti. Ajattelin kuitenkin lähestyä asiaa toiselta kantilta saadakseni selvyyttä. Ensin tiedustelin ko. Naiselta mahtaako hän olla sinkku. Joo tuli vastaus. Esitin kahdenkeskistä tapaamista saadakseni selville mikä hän on miehiään""sekin tuntui sopivan mutta että hänen kotonaan. No mikäpä siinä. Kysyin kuitenkin emäntäni kantaa. Voinko tavata. Sitten sain viestin siirretään treffejä" " tapaamisestahan olisovittu! Enkä ollut tarpeessa treffeille enkä sormellakaan olisi koskenut smurffia. Tässäkohtaa jo tiesin hänen yksitys elämästään ettei hän ollut sinkku joten se oli jo toinen valhe. Siinä kohtaa loppu valehtelu kun hain materiaalin pois. Tämä Hämeessä.

        Mittikääpäs kuka oikeasti näistä verokikkailijoista on maksumiehenä? Tavallinen työläinen. Nämä on nimittäin suurimpia alvipalautusten hyväksikäyttäjiä samoin tekevät nämä kevyt yritykset.


    • Anonyymi

      Jos suoraan sanotaan, niin täyttä paskoo koko firma. Rupesin rakennusalan yrittäjäksi n 6v sitten ja tutun kautta talousverkosta kirjanpito. Homma toimi tasan niin kauan kun ystäväni oli jollain lailla mukana kirjanpitohommissa. Nyt 5.5v jälkeen ymmärsin vaihtaa kirjanpitäjää ja kulut tippuivat n 45%. Tosin edelleen tulee kiinteitä kk laskuja Talousverkolta, vaikka olemme sopineet irtisanomisen alkavaksi vuoden vaihteesta. Sposteihin, saatika puheluihin ei vastata. En suosittele kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe