Paljonko arvoista?

Anonyymi

Huomasin tuossa "Suomi24"-ilmoituksen ja katsoin, mitä taa muuten?
Foorumi menee kai maksulliseksi vuoden vaihtuessa.
Niinhän kirkossakin maksetaan kolehti.
Paljonko olette halukkaita pulittamaan tällä hartaina mustamaalaamisistanne?
Teidän "totuuksien" basunoimisenne ja todistajien parantamisenne tulee maksamaan.
Vähän kuin maksaisi ne kenttäreissut ja ennen kirjallisuus omasta pussista.
"Hymyilevän leijonan rakkauspommitus ja roskapussien viemisen" vuosikautiset jankutukset tulevat maksullisiksi.
Kannattaisiko muuttaa sanottavaansa?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata.
      Olen valmis maksamaan vaikka kymppitonnin kuussa, että ihmisiä saisi miettimään mikä p. . . a pulju lahko on.
      Yksikin ihminen kun jättää sinne menemättä niin hyvä on.
      Luuhasin tarpeeksi kauan lahkon itsekeskeisessä, minä, minä, me, me kulttuurissa, että tiedän tasan tarkkaan mitä se on.

    • Anonyymi

      Missä niin lukee, että keskustelu menee maksulliseksi?

      • Anonyymi

        Tuossa on ensimmäiseksi oranssi tai keltainen palkki "Suomi24" uudistuksista.
        Kun katsot keskusteluaiheiden yläpuolelle ja menet sinne S24-uutisiin.
        Vanhaa tietoa jo monille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on ensimmäiseksi oranssi tai keltainen palkki "Suomi24" uudistuksista.
        Kun katsot keskusteluaiheiden yläpuolelle ja menet sinne S24-uutisiin.
        Vanhaa tietoa jo monille.

        Se koskee sähköpostia, ei keskustelua. Eli missä lukee, että keskustelu on maksullista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koskee sähköpostia, ei keskustelua. Eli missä lukee, että keskustelu on maksullista?

        Sieltä s24-uudistuksista minä sain tietää, että myös keskustelut tulee maksullisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä s24-uudistuksista minä sain tietää, että myös keskustelut tulee maksullisiksi.

        No onneksi se ei koske kaikkia ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi se ei koske kaikkia ;)

        OK. Sähkö/Postista enimmäkseen puhuttiin, mutta joku väitti MYÖS keskustelujen tulevan maksullisiksi. Ja vielä ohjeet uudessa eng/sak, joten hyvin vähän suomeksi näkyi.
        Sekin oli niin vaaleaa valkoisella pohjalla, että en kyennyt lukemaan.

        Mitenkähän "keskustelujen laatua parannetaan", kun se oli syynä muutoksiin?
        Pistetäänkö keskustelijat käymään pakkokurssia ja annetaan "keskustelupassi"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Sähkö/Postista enimmäkseen puhuttiin, mutta joku väitti MYÖS keskustelujen tulevan maksullisiksi. Ja vielä ohjeet uudessa eng/sak, joten hyvin vähän suomeksi näkyi.
        Sekin oli niin vaaleaa valkoisella pohjalla, että en kyennyt lukemaan.

        Mitenkähän "keskustelujen laatua parannetaan", kun se oli syynä muutoksiin?
        Pistetäänkö keskustelijat käymään pakkokurssia ja annetaan "keskustelupassi"?

        Joku anonyymi heitto trollin. Tietysti jos yp ei enää jaksa, nii n laittavat kailen maksulliseksi, minkä jälkeen onkin rauhallista ;)


    • Anonyymi

      Voiko sinne JW.orgiin tulla suoraan arvostelemaan teitä?
      Kuten m.m. aiheista pedofiliarkistojen pimittäminen, "emme karta emme" fraasista, siviilipalvelus asioista, verensiirrosta kieltäytymis itsemurhista, Herran ehtoollisen :" tässä sitä olis, mutta kuka uskaltaa koskea" pelleilyistä y.m.

      • Anonyymi

        Voi, mutta kolmannen arvostelevan kysymyksen jälkeen sinut heitetään sieltä pois. Ja takaisin et pääse.
        T: pääkonttorin väki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, mutta kolmannen arvostelevan kysymyksen jälkeen sinut heitetään sieltä pois. Ja takaisin et pääse.
        T: pääkonttorin väki

        Trollari asialla. 'Pääkonttorin väki' ei kirjoittele tuollaisia viestejä.
        Toisaalta hyvä, jos tulee maksulliseksi. Ehkä hillitsee joidenkin tottumuksia. Helpotus oikeaan aikaan. On mennyt lähinnä ex- jäsenten omaksi vihanpurkaus kanavaksi. Senkin sallinta loppuu aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollari asialla. 'Pääkonttorin väki' ei kirjoittele tuollaisia viestejä.
        Toisaalta hyvä, jos tulee maksulliseksi. Ehkä hillitsee joidenkin tottumuksia. Helpotus oikeaan aikaan. On mennyt lähinnä ex- jäsenten omaksi vihanpurkaus kanavaksi. Senkin sallinta loppuu aikanaan.

        Ja millaisia viestejä sinä kirjoittelet?
        Tämä on vain yksi paikka jossa exät kirjoittelee. Yksi niistä monista. Ja sinä, joka edustat pääkonttorin väkeä, mitä teet täällä?
        Tietääkö haaratoimistokomitea, sinun kirjoitteluista?
        Ja et sitten tapasi mukaan vastannut mitään kysymykseen: Saako tulla arvostelemaan teitä JW. orgiaan?
        No, sinun tyhjät tynnyrisi kolisee eniten.
        Meinaatko muuten maksaa 10.1.2020 alkaen kirjoitteluistasi? Vai maksaako haaratoimisto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaisia viestejä sinä kirjoittelet?
        Tämä on vain yksi paikka jossa exät kirjoittelee. Yksi niistä monista. Ja sinä, joka edustat pääkonttorin väkeä, mitä teet täällä?
        Tietääkö haaratoimistokomitea, sinun kirjoitteluista?
        Ja et sitten tapasi mukaan vastannut mitään kysymykseen: Saako tulla arvostelemaan teitä JW. orgiaan?
        No, sinun tyhjät tynnyrisi kolisee eniten.
        Meinaatko muuten maksaa 10.1.2020 alkaen kirjoitteluistasi? Vai maksaako haaratoimisto?

        Otetaan lahjalaatikosta, niin julistajat maksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaisia viestejä sinä kirjoittelet?
        Tämä on vain yksi paikka jossa exät kirjoittelee. Yksi niistä monista. Ja sinä, joka edustat pääkonttorin väkeä, mitä teet täällä?
        Tietääkö haaratoimistokomitea, sinun kirjoitteluista?
        Ja et sitten tapasi mukaan vastannut mitään kysymykseen: Saako tulla arvostelemaan teitä JW. orgiaan?
        No, sinun tyhjät tynnyrisi kolisee eniten.
        Meinaatko muuten maksaa 10.1.2020 alkaen kirjoitteluistasi? Vai maksaako haaratoimisto?

        Eiköhän se ole totta mitä kirjoitin, jos haluaa olla rehellinen. Voit esittää kysymyksesi suoraan asianomaisille. Olen JW orgin lukija, ei toimittaja. Ja et malta vastata nytkään asiallisesti. Voit ehkä arvostella välillä itseäsikin.
        Tuskin kirjoittelen silloin, eikä kukaan maksaisi, paitsi itse, jos sen tekisinkin. Eikä harmita yhtään. Ehkä niitä ihmisiä, jotka ovat täällä päivittäin useita kertoja viikosta toiseen. Mihin he sitten purkavat vihansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole totta mitä kirjoitin, jos haluaa olla rehellinen. Voit esittää kysymyksesi suoraan asianomaisille. Olen JW orgin lukija, ei toimittaja. Ja et malta vastata nytkään asiallisesti. Voit ehkä arvostella välillä itseäsikin.
        Tuskin kirjoittelen silloin, eikä kukaan maksaisi, paitsi itse, jos sen tekisinkin. Eikä harmita yhtään. Ehkä niitä ihmisiä, jotka ovat täällä päivittäin useita kertoja viikosta toiseen. Mihin he sitten purkavat vihansa?

        Ei täällä kukaan vihaansa purkaa vaan asiantuntijoina Jehovan todistajien touhuista esittävät asian selkosuomella, eikä hienostellen.
        Koska alat arvostelemaan itse itseäsi? Olisiko aihetta?
        Ei sinulle esitetä niitä asioita JW.orgiassa mitkä ei kestä päivänvaloa. Minä nyt vain satun tietämään NEKIN ASIAT.
        EIKÖHÄN SE OLE TOTTA MITÄ KIRJOITIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan vihaansa purkaa vaan asiantuntijoina Jehovan todistajien touhuista esittävät asian selkosuomella, eikä hienostellen.
        Koska alat arvostelemaan itse itseäsi? Olisiko aihetta?
        Ei sinulle esitetä niitä asioita JW.orgiassa mitkä ei kestä päivänvaloa. Minä nyt vain satun tietämään NEKIN ASIAT.
        EIKÖHÄN SE OLE TOTTA MITÄ KIRJOITIN.

        JW.org. on tarkoitettu hengellisen tiedon jakajaksi. Sen sisältö käsittelee Raamattua eri puolilta.
        Enimmäkseen kirjoittelu on ala-arvoista nimittelyä, ei mitään rakentavaa tällä sivustolla ja tieto siihen hankitaan sellaisista lähteistä, joilla on vain yksi tarkoitus. Mustamaalaus, tai oman uskontonsa julistaminen ikävin sanakääntein.
        Kaikki tulee päivänvaloon aivan varmasti Jumalan toimesta ja oikeus toteutuu. Saarnaaminen saatetaan loppuun, niinkuin on ennustettu. Siihen ei voi vaikuttaa minkäänlainen kirjoittelu. Jokainen tekee toimistaan tilin Jumalan edessä. Siksi on parempi keskittyä omaan käytökseensä ja toimintaansa, kestääkö se päivänvalon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JW.org. on tarkoitettu hengellisen tiedon jakajaksi. Sen sisältö käsittelee Raamattua eri puolilta.
        Enimmäkseen kirjoittelu on ala-arvoista nimittelyä, ei mitään rakentavaa tällä sivustolla ja tieto siihen hankitaan sellaisista lähteistä, joilla on vain yksi tarkoitus. Mustamaalaus, tai oman uskontonsa julistaminen ikävin sanakääntein.
        Kaikki tulee päivänvaloon aivan varmasti Jumalan toimesta ja oikeus toteutuu. Saarnaaminen saatetaan loppuun, niinkuin on ennustettu. Siihen ei voi vaikuttaa minkäänlainen kirjoittelu. Jokainen tekee toimistaan tilin Jumalan edessä. Siksi on parempi keskittyä omaan käytökseensä ja toimintaansa, kestääkö se päivänvalon.

        Tervettä puhetta! Oli todistaja tai ei, niin jw.org sivuilla on paljon mieltä kohottavaa.
        Minulle tulee aina rauhallinen ja hyvä olo, kun luen niitä sivuja.
        Ihmiset epätäydellisinäkin pyrkivät ahkeroimaan rakentaen.
        Niin suuri ero, kun katsoo tämän yhteiskunnan sotien maahan meijaamia maita ja kaupunkeja. Siellä ei ollut ainakaan todistajia aikaansaamassa kodeista soraläjiä.
        Myös se raamatullinen ohjelma on minulle tukena.
        Yksin en niin monipuoliseen tutkimiseen kykenisi.
        Samoin konventtien ohjelmat teemoineen ovat ajoissa kaikkien mietiskeltävinä.
        Kiva ottaa päivän tekstin lisäksi yhden ohjelman raamatunkohta pohdittavaksi.
        Mutta tällaiseen seuraan joutuu, kun todistajien seuran jättää.
        Jokainen valitkoon sielunsa halusta itselle mieluisimman!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervettä puhetta! Oli todistaja tai ei, niin jw.org sivuilla on paljon mieltä kohottavaa.
        Minulle tulee aina rauhallinen ja hyvä olo, kun luen niitä sivuja.
        Ihmiset epätäydellisinäkin pyrkivät ahkeroimaan rakentaen.
        Niin suuri ero, kun katsoo tämän yhteiskunnan sotien maahan meijaamia maita ja kaupunkeja. Siellä ei ollut ainakaan todistajia aikaansaamassa kodeista soraläjiä.
        Myös se raamatullinen ohjelma on minulle tukena.
        Yksin en niin monipuoliseen tutkimiseen kykenisi.
        Samoin konventtien ohjelmat teemoineen ovat ajoissa kaikkien mietiskeltävinä.
        Kiva ottaa päivän tekstin lisäksi yhden ohjelman raamatunkohta pohdittavaksi.
        Mutta tällaiseen seuraan joutuu, kun todistajien seuran jättää.
        Jokainen valitkoon sielunsa halusta itselle mieluisimman!

        Ja minulla taas päinvastoin.
        Sairasta tekstiä. Mua alkaa heti vi. . .tamaan kun erehdyn sinne.
        Ihmisiä jotka ovat epätäydellisiä, mutta esittävät täydellistä ja touhuavat jonninjoutavia.
        Todistajien kodeissa on vaimo nyrkin ja hellan välissä.
        Raamattukin väännetään miten sattuu. Siinä sitä on ohjelmaa kerrakseen.
        Konventeissa sitä samaa pullamössöä vuodesta toiseen.


      • Anonyymi

        Ei. JW.ORG on yksisuuntainen kanava suoraan Jehova jumalalta. Siinä ei voi olla mitään aihetta arvosteluun. Ajatuskin sellaiseta on tuomittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. JW.ORG on yksisuuntainen kanava suoraan Jehova jumalalta. Siinä ei voi olla mitään aihetta arvosteluun. Ajatuskin sellaiseta on tuomittavaa.

        Hah . .Hah. .Haa. Kyllähän vitsin murjaisit.
        Ei Jehova valehtele.
        Teidän JW orggunne sen sijaan on läpeensä epärehellnen aivopesusivusto.
        Jehovan pilkkaajasivysto.
        Kyllä Hän muistaa teidät toimittaa sinne mihin kaikki valehtelijat joutuu.
        Ette pääse pakoon, vaikka menisitte sinne kellareihinne.


    • Anonyymi

      Anonyymi Eilen 22:06

      "Oli todistaja tai ei, niin jw.org sivuilla on paljon mieltä kohottavaa."
      Jos niin olisi, niin miksi ne sivut vuoteen 1980 asti määrättiin tuhottviksi ?

      "Ihmiset epätäydellisinäkin pyrkivät ahkeroimaan rakentaen."
      -Epätäydellisyys tulee puheeksi valheesta kiinnijäämisen jälkeen. Mutta muutoin ollaan "jehovakanavata", jota ollaan valtakunnansalilla aina, taikka siedetään mökötystä.
      Todistajia on tälle foorumille kielletty tulemasta. Näemme vain mainosvaltuutettujen uusimmat mainokset.

      " tämän yhteiskunnan sotien maahan "
      -Ehkä yllättävää, mutta Raamattu, APT 10 luku osoittaen, hyväksyy sotilaan ammatin. Todistajan kuuluu se kirota, ja mahdollisesti UM-pamfletissa se on toisin.

      " Samoin konventtien ohjelmat teemoineen ovat ajoissa kaikkien mietiskeltävinä "
      -Se on lahkoviihdettä. Raamattu ei tunne Jumalan Sanan viihteeksi tekemistä.

      • Anonyymi

        1. Tim. 6: "Taistele uskon hyvä taistelu. Ota luja ote ikuisesta elämästä, johon sinut kutsuttiin ja jota varten annoit julkisen julistuksen monien todistajien edessä. Näin he kokoavat turvallisesti itselleen aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuutta varten, niin että he voivat saada lujan otteen todellisesta elämästä.
        Timoteus, varjele sitä, mikä on uskottu sinulle. Hylkää tyhjät puheet, jotka loukkaavat sitä, mikä on pyhää, ja ristiriitaisuudet, jotka ovat lähtöisin siitä, mitä sanotaan valheellisesti "tiedoksi." Jotkut ovat mahtailleet sellaisella tiedolla, ja he ovat poikenneet pois uskosta." Jakeet 12, 20, 21. Viisaita sanoja Paavalilta Timoteukselle ja meille kaikille. Pidä tärkeimmät asiat ensisijalla elämässäsi. Näin valmistaudut jo nyt aikaan, jolloin Jumalan tahto tapahtuu.


    • Moi! Sen verran haluaisimme oikaista aloituksen sanomaa, että foorumi ei ole tulossa maksulliseksi 10.1.2020, vaan silloin Suomi24 Posti eli Suomi24:n tähän asti tarjoama sähköpostilaatikko siirtyy uudelle palveluntarjoajalle. Tästä asiasta voi lukea lisää Suomi24 Blogista.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä oikaisusta! Se oli tärkeää ja huomaavaista tulla tänne antamaan luotettavaa tietoa.
        Minä sitten syyllistyin väärän tiedon levittelyyn. Jäin kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä oikaisusta! Se oli tärkeää ja huomaavaista tulla tänne antamaan luotettavaa tietoa.
        Minä sitten syyllistyin väärän tiedon levittelyyn. Jäin kiinni!

        Komitea kutsuu?
        No,tuskin, koska väärän tiedon levittäminen on meille Jehovan todistajille ihan jokapäiväistä.
        T: veljenne: Me Emme Karta Emme.


    • anteeks kokeilin lukee tota uudistuksesta niin s-posti menee maksulliseksiko.3kk jälkeen tuol meiliboxsis.mitä se vaikuttaa tähän 24 jutuun niinkuin

      • Anonyymi

        Tuota, Juha 35plus, tämä aloittaja uskoi kaiken lukemansa "Suomi24"-blogissa.
        Joku Höppänä siellä väitti myös foorumin tulevan maksulliseksi.
        Minä tietysti toistamaan sitä uskoen väärinkäsitykseen ;-D
        Sinun iässäsi osataan onneksi erottaa "fake news" kyseenalaisten se!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1658
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      110
      1254
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe