Miksi windows 10 tulostin lakkaa toimimasta?
Taas asennan tulostinta.
57
82
Vastaukset
- Anonyymi
Estä automaattiset päivitykset, se autto minulla.
- Anonyymi
päivitys sen toimimattomuuden tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusongelma taas. Ainakun ilmenee ongelma, Usein vaan taas vika hänen omassa windows 10 koneessa ja itse windowsissa. kovin toimimaton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusongelma taas. Ainakun ilmenee ongelma, Usein vaan taas vika hänen omassa windows 10 koneessa ja itse windowsissa. kovin toimimaton
Asensin tulostinta ja hokien Älä tule sininen ruutu mandraa, mutta tuli kuiteskin.
- Anonyymi
Joka kerta kun tulostan w10:llä, joutuu asentaa ajurit uusiksi.. kyllä vituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Uudemmat päivitysset w10ssä aiheuttivat torkahtelua, eli kone meni muutaman sekunnin välein suspend-tilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh.. Kaikki w kympit on saatuneita! Kerto malwrebytes...
- Anonyymi
Missä windows, siellä ongelmaryöppy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka kerta kun tulostan w10:llä, joutuu asentaa ajurit uusiksi.. kyllä vituttaa.
M$ on tae sonnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M$ on tae sonnasta.
totta
- Anonyymi
NYKY WINDOWSHAN EI TULOSTA! EI SE OLE VIKA VAAN OMINAISUUS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asensin tulostinta ja hokien Älä tule sininen ruutu mandraa, mutta tuli kuiteskin.
W11 kaatuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖💣 "Windows"
💥 Windows 🤮 - Anonyymi
Ei windows tulosta!
- Anonyymi
Älä tulosta.
T. Windows_Vajakkit- Anonyymi
Jaa se K0lli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se K0lli?
Juuri se ja anonyyminä tai joillain sen useista nimimerkeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomaa. Korjasin äkkiä ongelman kun iskin käteni w10 paskaan!
Poistin koko winkuran heti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se K0lli?
Se K0LLI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se joka Pata jäbänäkin esiintyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomaa. Korjasin äkkiä ongelman kun iskin käteni w10 paskaan!
Poistin koko winkuran heti!asiallinen teko.
- Anonyymi
Viddu.. Totahan windows on tehnyt kymmenen vuotta,, mutta korjattua ne ei sitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa se K0lli?
P _______
4 ________ - Anonyymi
Hyvä neuvvo windowskäyttäjälle.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se K0LLI
on se.. se se on
- Anonyymi
se on niitä vaheen inttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se.. se se on
on se
- Anonyymi
Takasin Pyllymajaan, ps. Ota Shelliltä sinoli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se K0LLI
Pyllymajan homohan se on!
- Anonyymi
Miksi w10 on tällaista tuskaa?
- Anonyymi
todellisuudessa aloittaja tappelee linuksin kaa asentaessaan tulostinta. tulostinongelmat ovat linuksin ongelmia, windowsiin tulostimet asentuvat automaattiseti
- Anonyymi
Älä puhupaskaa ja yleistä linux, Ubuntussa ja Mintissä mitään ongelmia tulostimen kanssa!
- Anonyymi
Jos asentuu windows 10:een automaattisesti, miksei se sitten toimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos w10 toimis kuin pataatti toitottaa, eihän näitä ongelmia olisi, mutta ei se toimi kuin Trömsöössä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin kuulu edes toimia. eikä se toimi.
Ikävää on kun se ei toimi mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin kuulu edes toimia. eikä se toimi.
Ikävää on kun se ei toimi mitenkään.Siksi mulla on seiska!
- Anonyymi
Paskka puhuu.. windowsissa 10 se ongelma on eikä löydä, ja ne muut löytää..
Toi on se valehihhuli joka joka asinan kääntää päälaelleen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhupaskaa ja yleistä linux, Ubuntussa ja Mintissä mitään ongelmia tulostimen kanssa!
W10 ongelma se on ei Linuxin.
- Anonyymi
Ostin HP laser-tulostimen 2015 ja siitä asti pelittänyt täysin Linux Mintissä ja Fedorassa, toimii w-lan yhteyden kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin HP laser-tulostimen 2015 ja siitä asti pelittänyt täysin Linux Mintissä ja Fedorassa, toimii w-lan yhteyden kautta.
Sama laite w10:ssä vaatii toimiakseen jatkuvaa uudelleen asentelua aina kun sitä tarvii se pitää uudelleen asentaa windowsiin. mutta muilla se toimii aina. mm puhelimella,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos w10 toimis kuin pataatti toitottaa, eihän näitä ongelmia olisi, mutta ei se toimi kuin Trömsöössä..
Onse Tuskaa.. Totahan windows on tehnyt kymmenen vuotta,, mutta korjattua ne ei sitä saa.
- Anonyymi
Windows 1O on paska!
- Anonyymi
windowsin säätöä, Heh.
- Anonyymi
On erittäin fiksua vaihtaa Windows pois.
- Anonyymi
Aloittajalla on pahasti sekaisin käyttöjärjestelmä ja tulostin?
En kyllä ihmettele yhtään, koska sillä on pääkin ihan sekaisin!
Täällä se päivittäin sen todistaa. - Anonyymi
Tulostimet on tosi ongelma windows 10:lle. ja kaikki USB laiteet kanssa.
Tulostinongelmia ei minulla ole koskaan Windowsissa ollut, edes 10:ssä jota täällä nyt oikein urakalla suohon poljetaan. Joitakin Linux-paketteja olen kokeillut ja sieltä niitä ongelmia löytyy ihan ihan ilman täikampaa.
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Tulostinongelmia ei minulla ole koskaan Windowsissa ollut, edes 10:ssä jota täällä nyt oikein urakalla suohon poljetaan. Joitakin Linux-paketteja olen kokeillut ja sieltä niitä ongelmia löytyy ihan ihan ilman täikampaa.
Sun juttushan on ennenkin ollut pelkää valetta.
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
On erittäin fiksua vaihtaa Windows pois.
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Siinä on pelle joka mitään ei tiedä yhtään mistään!
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Tapa ittes vajakki!
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Miksi kirjoittamisesi menee kokoaja vain huonommaksi!
- Anonyymi
patajätkä kirjoitti:
Kauhahomo alkaa viisastella!
- Anonyymi
Oman Windows10 helvetini olen läpi käynyt ja nyt Ubuntulla ei ole windowsmaisia ongelmia.
- Anonyymi
Miten saan windowsin tulostamaan?
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805