Helmikuussa 2003 IS:n toimitukseen tuli vihje, että Matti Nykänen on puukottanut Merviä. Vihje piti paikkansa.
Elokuussa 2004 Matti puukotti taas. Tapolan suvun kesämökillä uhriksi joutui 59-vuotias mies. Myöhemmin Matti yritti vääntää asian niin, että puukottaja olikin Mervi.
Kun Matti oli istunut miehen puukotuksesta saamansa kahden vuoden ja kahden kuukauden tuomion, hän pahoinpiteli Mervin sairaalakuntoon neljä päivää vapaudessa oltuaan. Siitä tuli neljä kuukautta ehdollista, joka hovissa muuttui 60 päivän vankeudeksi, ja oli sovitettavissa 57 tunnin yhdyskuntapalvelulla.
Joulupäivänä 2009 Matti puukotti jälleen Merviä. Vankeutta tuli vuosi ja neljä kuukautta. Liitto päättyi lopullisesti siihen.
JA TUOLLE HAMPILLE VIELÄ PATSASKIN PITÄISI LAITTAA! Olisiko kiljusaavi suksien päällä sopiva?
Suuren urheilijasankarimme saavutuksia kirjattuna
1
64
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470