Helmikuussa 2003 IS:n toimitukseen tuli vihje, että Matti Nykänen on puukottanut Merviä. Vihje piti paikkansa.
Elokuussa 2004 Matti puukotti taas. Tapolan suvun kesämökillä uhriksi joutui 59-vuotias mies. Myöhemmin Matti yritti vääntää asian niin, että puukottaja olikin Mervi.
Kun Matti oli istunut miehen puukotuksesta saamansa kahden vuoden ja kahden kuukauden tuomion, hän pahoinpiteli Mervin sairaalakuntoon neljä päivää vapaudessa oltuaan. Siitä tuli neljä kuukautta ehdollista, joka hovissa muuttui 60 päivän vankeudeksi, ja oli sovitettavissa 57 tunnin yhdyskuntapalvelulla.
Joulupäivänä 2009 Matti puukotti jälleen Merviä. Vankeutta tuli vuosi ja neljä kuukautta. Liitto päättyi lopullisesti siihen.
JA TUOLLE HAMPILLE VIELÄ PATSASKIN PITÄISI LAITTAA! Olisiko kiljusaavi suksien päällä sopiva?
Suuren urheilijasankarimme saavutuksia kirjattuna
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
;Oikea prinssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222