Vaikka Teuvo pahoinpiteli naiskollegaansa, ei kukaan persu reagoinut. Nyt on selvä reagointi kun maahanmuuttaja on valehdellut. Logiikka?
Pari sanaa Teuvo Hakkaraisesta
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkaraisen erittäin raaka seksuaalinen ullatushyökkäys oli ainoastaan pelkkä uksittaistapaus.
Muuten rassismi.- Anonyymi
Feministit eivät koskaan itse harrasta seksuaalista häirintää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministit eivät koskaan itse harrasta seksuaalista häirintää
EiköcHakkarainen repinyt Räsästä hiuksista, vaikka väitti ettei sellainen jätä jälkiä? Miten mahtaa olla elämä hondurasilaisen kanssa.
- Anonyymi
Työntäkää sormi niiden peppuu ja sitten suuhun. Poliisit saa hyvät naurut kun ne tekee rikosilmotuksen. Se ei ole raiskaus. Se on seksuaalista häirintää. Feministit tekevät sitä kokoajan itse.
- Anonyymi
Yllytät rikokseen. Sitäpaitsi, tuollainen teonkuvaus on raiskaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Juridisesti raiskaus tapahtuu aina sukuelimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten raiskaus kun käy gynekologilla? Mieti vähä vajakki.
- Anonyymi
Minä tunnen historiaa ja juridiikkaa kuten ammattipoliitikon kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sitten raiskaus kun käy gynekologilla? Mieti vähä vajakki.
Tuo oli oikein kunnon palliaivon päätelmä. Huomaa taas kuka on se todellinen riidanhaastaja.
- Anonyymi
Tuo oli oikein kunnon palliaivon päätelmä. Huomaa taas kuka on se todellinen riidanhaastaja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki on muuttunut ajat sitten, ei tarvitse olla sukuelin! Ja alla olevalle vajakiksi haukkujalle: Lue lakia jos osaat, vajakki!
- Anonyymi
Oletko mieleltäsi sairas? Kannattaisi soittaa 112, ennekuin naisvihasi menee vakavammaksi!
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mieleltäsi sairas? Kannattaisi soittaa 112, ennekuin naisvihasi menee vakavammaksi!
Pakko todeta, että ei tunnu palstan sisällön mukaan kummallakaan teillä kovinkaan hyvin menevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos sinä itse et tunkisi tänne haastamaan riitaa jos et kerran halua tapella kunnolla? Eikö se ois fiksua käytöstä sinun osaltasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Lueppa lakikohta uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Lueppa lakikohta uudestaan.
Suksi sinä helvettiin tai tulee turpiin. Tämä on yksityistilaisuus ja sinua ei ole kutsuttu.
- Anonyymi
Jos Rinne voi olla psykologi niin miks ei Hakkarainen voi olla gynekologi?
- Anonyymi
Millaista reagointia olet odottanut ? Millä tavalla muiden puolueiden politikot ovat reagoineet ?
- Anonyymi
Miksi minun kokoomuslaisena pitäisi reagoida, jos persujen edustajalla on vaikeuksia vihanhallinnassaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun kokoomuslaisena pitäisi reagoida, jos persujen edustajalla on vaikeuksia vihanhallinnassaan?
Sun kannattais erota AY:sta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattais erota AY:sta
Yrittäjänä en ole siihen kuulunutkaan. Sinä voisit erota kommunismistasi, tai pyydän EK:n alentamaan palkkaasi. Ai niin, eihän toimeentulotukea voi laskea nykyään, harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäjänä en ole siihen kuulunutkaan. Sinä voisit erota kommunismistasi, tai pyydän EK:n alentamaan palkkaasi. Ai niin, eihän toimeentulotukea voi laskea nykyään, harmi.
Mä en usko mihinkään mitä sä sanot. Väärä puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säki oot elossa vain koska mä sallin sen.
- Anonyymi
Sanansäilää on kiva käytellä, mutta sellainen asiallinen huomio, että taitaa palstan Mode olla perussuomalaisiin kallellaan taikka pitempiaikaisesti kaffella, kun täällä puhutaan jo puukottamisesta, eikä viesteihin reagoida.
No, taitaa tämä viesti poistua, sillä eihän palstan kunkkua sovi arvostella!
:D- Anonyymi
Älä tule tänne haastamaan riitaa jos et haluat tapella kunnolla. Opettele käytöstapoja.
- Anonyymi
Aloittajalla taas tuo Teuvo-fiksaatio nousee pinnalle.
Isätön lapsuus varmaan syynä......- Anonyymi
Se on ihan kiimassa Teuvoon koska Teuvo on niin tuhma.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja on halosenperseenreikä
- Anonyymi
Sama Teuvo pyöritteli aikaisemmin Päivi Räsästä hiuksista ympäri käytävää.
Päivi ei tehnyt tuosta törkeästä asiasta ilmoitusta mutta kun Tenu-Teukka uusi temppunsa, niin Päivi avasi sanaisen arkkunsa.
Kaikkia helvatun punapersepaviaaneja persutkin huolii paviaanilaumaansa.- Anonyymi
"Päivi Räsänen IS:lle: Hakkarainen repi humalassa tukasta vuosi sitten..
Kansanedustaja Päivi Räsänen (kd.) kertoo, että kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) kävi häneen käsiksi vuosi sitten pikkujouluaikaan. Räsänen kertoi eduskunnan pikkuparlamentin pihassa sattuneesta tapauksesta tiistaina Ilta-Sanomille.
Tapahtumalle oli myös silminnäkijöitä. Silminnäkijät kertovat, että Hakkarainen oli voimakkaassa humalassa. Kun Päivi Räsänen oli hänen kohdallaan, hän tarttui Räsästä tukasta ja soperteli Räsäsen nimeä. Sen jälkeen Hakkarainen kieputti Räsästä tukasta ympäri."
Helvatun punapersepaviaaneja nuo persut!
Hävetkää jos edes osaatte!
https://www.aamulehti.fi/a/200617445 - Anonyymi
Taitaa uskovaisilla olla uskosta riippumatta kielletty ukkoa vastaan nouseminen, myös Hondurasissa.
- Anonyymi
Persuina pitäisin turpani kiinni jonkun valehtelemisesta, kun oma perSSu-pesä rikollisia pullollaan.
Koko yhteiskuntamme on perSSujen mielestä kommunisteja, koska emme hyväksy muukalaisvihaa, rasismia, äärioikeistolaisuutta, yleistä yhteiskunta- ja EU-vastaisuutta ...- Anonyymi
No jopas natsivasuri uhoilee...
Koetas nyt pikkuinen rauhoittua ja kerro Antille, että Demarien ei pitäisi jatkuvasti valhdella.
- Anonyymi
Vaikka Ay-Putkonen raiskasi demarina naiskollegaansa, ei kukaan AY-vasuri reagoinut. Nyt on selvä reagointi kun demari on valehdellut. Logiikka?
- Anonyymi
Tämmöisiä ne persut ovat. Haukkuvat sdp:n arvopohjan ja samaan aikaan itse ei edes erota tämmöisiä. Vielä kun toimittajat oppisivat kyselemään tämmöisiä kysymyksiä heiltä. Kun suomalaiset jengit tekee rikoksia ollaan hiljaa mutta kun ulkomaalainen jengi tekee niin johan alkaa älämölö.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kannattajista tuntuu olevan todellakin iso joukko jollakin tavalla päähänpotkittuja katkeroituneita epäonnistujia.
Eikös se persu Mäenpääkin kertonut viime su Hesarissa, että oli herännyt persu- poliitikoksi, kun oli humalassaan saanut potkijoiden käsittelyn. - Anonyymi
Putkonen ja Hakkarainen saman alan miehiä ja ennen kaikkea persuja.
- Anonyymi
Ilmankos haki Hondurasista akan.
- Anonyymi
Onko Hondurasin naisella vielä tukka ja niska kunnossa? Jos on, niin kuinka kauan??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723