Pari sanaa Teuvo Hakkaraisesta

Anonyymi

Vaikka Teuvo pahoinpiteli naiskollegaansa, ei kukaan persu reagoinut. Nyt on selvä reagointi kun maahanmuuttaja on valehdellut. Logiikka?

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hakkaraisen erittäin raaka seksuaalinen ullatushyökkäys oli ainoastaan pelkkä uksittaistapaus.

Muuten rassismi.

• Anonyymi

Feministit eivät koskaan itse harrasta seksuaalista häirintää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministit eivät koskaan itse harrasta seksuaalista häirintää

EiköcHakkarainen repinyt Räsästä hiuksista, vaikka väitti ettei sellainen jätä jälkiä? Miten mahtaa olla elämä hondurasilaisen kanssa.

• Anonyymi

Työntäkää sormi niiden peppuu ja sitten suuhun. Poliisit saa hyvät naurut kun ne tekee rikosilmotuksen. Se ei ole raiskaus. Se on seksuaalista häirintää. Feministit tekevät sitä kokoajan itse.

• Anonyymi

Yllytät rikokseen. Sitäpaitsi, tuollainen teonkuvaus on raiskaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Juridisesti raiskaus tapahtuu aina sukuelimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten raiskaus kun käy gynekologilla? Mieti vähä vajakki.

• Anonyymi

Minä tunnen historiaa ja juridiikkaa kuten ammattipoliitikon kuuluukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten raiskaus kun käy gynekologilla? Mieti vähä vajakki.

Tuo oli oikein kunnon palliaivon päätelmä. Huomaa taas kuka on se todellinen riidanhaastaja.

• Anonyymi

Tuo oli oikein kunnon palliaivon päätelmä. Huomaa taas kuka on se todellinen riidanhaastaja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laki on muuttunut ajat sitten, ei tarvitse olla sukuelin! Ja alla olevalle vajakiksi haukkujalle: Lue lakia jos osaat, vajakki!

• Anonyymi

Oletko mieleltäsi sairas? Kannattaisi soittaa 112, ennekuin naisvihasi menee vakavammaksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko mieleltäsi sairas? Kannattaisi soittaa 112, ennekuin naisvihasi menee vakavammaksi!

Pakko todeta, että ei tunnu palstan sisällön mukaan kummallakaan teillä kovinkaan hyvin menevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos sinä itse et tunkisi tänne haastamaan riitaa jos et kerran halua tapella kunnolla? Eikö se ois fiksua käytöstä sinun osaltasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lueppa lakikohta uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Lueppa lakikohta uudestaan.

Suksi sinä helvettiin tai tulee turpiin. Tämä on yksityistilaisuus ja sinua ei ole kutsuttu.

• Anonyymi

Jos Rinne voi olla psykologi niin miks ei Hakkarainen voi olla gynekologi?

• Anonyymi

Millaista reagointia olet odottanut ? Millä tavalla muiden puolueiden politikot ovat reagoineet ?

• Anonyymi

Miksi minun kokoomuslaisena pitäisi reagoida, jos persujen edustajalla on vaikeuksia vihanhallinnassaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun kokoomuslaisena pitäisi reagoida, jos persujen edustajalla on vaikeuksia vihanhallinnassaan?

Sun kannattais erota AY:sta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kannattais erota AY:sta

Yrittäjänä en ole siihen kuulunutkaan. Sinä voisit erota kommunismistasi, tai pyydän EK:n alentamaan palkkaasi. Ai niin, eihän toimeentulotukea voi laskea nykyään, harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjänä en ole siihen kuulunutkaan. Sinä voisit erota kommunismistasi, tai pyydän EK:n alentamaan palkkaasi. Ai niin, eihän toimeentulotukea voi laskea nykyään, harmi.

Mä en usko mihinkään mitä sä sanot. Väärä puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säki oot elossa vain koska mä sallin sen.

• Anonyymi

Sanansäilää on kiva käytellä, mutta sellainen asiallinen huomio, että taitaa palstan Mode olla perussuomalaisiin kallellaan taikka pitempiaikaisesti kaffella, kun täällä puhutaan jo puukottamisesta, eikä viesteihin reagoida.

No, taitaa tämä viesti poistua, sillä eihän palstan kunkkua sovi arvostella!

:D

• Anonyymi

Älä tule tänne haastamaan riitaa jos et haluat tapella kunnolla. Opettele käytöstapoja.

• Anonyymi

Aloittajalla taas tuo Teuvo-fiksaatio nousee pinnalle.

Isätön lapsuus varmaan syynä......

• Anonyymi

Se on ihan kiimassa Teuvoon koska Teuvo on niin tuhma.

• Anonyymi

Ketjun aloittaja on halosenperseenreikä

• Anonyymi

Sama Teuvo pyöritteli aikaisemmin Päivi Räsästä hiuksista ympäri käytävää.

Päivi ei tehnyt tuosta törkeästä asiasta ilmoitusta mutta kun Tenu-Teukka uusi temppunsa, niin Päivi avasi sanaisen arkkunsa.

Kaikkia helvatun punapersepaviaaneja persutkin huolii paviaanilaumaansa.

• Anonyymi

"Päivi Räsänen IS:lle: Hakkarainen repi humalassa tukasta vuosi sitten..

Kansanedustaja Päivi Räsänen (kd.) kertoo, että kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) kävi häneen käsiksi vuosi sitten pikkujouluaikaan. Räsänen kertoi eduskunnan pikkuparlamentin pihassa sattuneesta tapauksesta tiistaina Ilta-Sanomille.

Tapahtumalle oli myös silminnäkijöitä. Silminnäkijät kertovat, että Hakkarainen oli voimakkaassa humalassa. Kun Päivi Räsänen oli hänen kohdallaan, hän tarttui Räsästä tukasta ja soperteli Räsäsen nimeä. Sen jälkeen Hakkarainen kieputti Räsästä tukasta ympäri."

Helvatun punapersepaviaaneja nuo persut!

Hävetkää jos edes osaatte!

https://www.aamulehti.fi/a/200617445

• Anonyymi

Taitaa uskovaisilla olla uskosta riippumatta kielletty ukkoa vastaan nouseminen, myös Hondurasissa.

• Anonyymi

Persuina pitäisin turpani kiinni jonkun valehtelemisesta, kun oma perSSu-pesä rikollisia pullollaan.
      Koko yhteiskuntamme on perSSujen mielestä kommunisteja, koska emme hyväksy muukalaisvihaa, rasismia, äärioikeistolaisuutta, yleistä yhteiskunta- ja EU-vastaisuutta ...

• Anonyymi

No jopas natsivasuri uhoilee...

Koetas nyt pikkuinen rauhoittua ja kerro Antille, että Demarien ei pitäisi jatkuvasti valhdella.

• Anonyymi

Vaikka Ay-Putkonen raiskasi demarina naiskollegaansa, ei kukaan AY-vasuri reagoinut. Nyt on selvä reagointi kun demari on valehdellut. Logiikka?

• Anonyymi

Tämmöisiä ne persut ovat. Haukkuvat sdp:n arvopohjan ja samaan aikaan itse ei edes erota tämmöisiä. Vielä kun toimittajat oppisivat kyselemään tämmöisiä kysymyksiä heiltä. Kun suomalaiset jengit tekee rikoksia ollaan hiljaa mutta kun ulkomaalainen jengi tekee niin johan alkaa älämölö.

• Anonyymi

Perussuomalaisten kannattajista tuntuu olevan todellakin iso joukko jollakin tavalla päähänpotkittuja katkeroituneita epäonnistujia.
      Eikös se persu Mäenpääkin kertonut viime su Hesarissa, että oli herännyt persu- poliitikoksi, kun oli humalassaan saanut potkijoiden käsittelyn.

• Anonyymi

Putkonen ja Hakkarainen saman alan miehiä ja ennen kaikkea persuja.

• Anonyymi

Ilmankos haki Hondurasista akan.

• Anonyymi

Onko Hondurasin naisella vielä tukka ja niska kunnossa? Jos on, niin kuinka kauan??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2206
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe