Rukous levolle käydessä

Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni hetken kanssanne, hyvät palstalaiset. Kuten Herrammekin aikana voimme mekin halutessamme kattsoa vuorokauden alkavan ehtoosta ja virittää sielussamme rukouksen uudelle päivälle. Rukoilen kanssanne vanhan rukouksen sanoin voimia tulevalle vuorokaudelle:

"Herra, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

Opeta minua olemaan suora ja rehellinen perheenjäseniäni kohtaan, etten saattaisi ketään levottomaksi enkä aiheuttaisi kenellekään mielipahaa.

Herra, anna minulle voimaa kantaa tänään uupumukseni, anna voimaa kohdata päivän jokainen tapahtuma. Ohjaa tahtoani ja opeta minua rukoilemaan, uskomaan, toivomaan, antamaan anteeksi ja rakastamaan.

Aamen. "

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene nukkumaan ja valmistaudu huomiseen, mutta älä höpötä joutavia.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

oletpa tyly, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletpa tyly, miksi?

Mene sinäkin nukkumaan äläkä horise.

• Rukoilen tämän vanhan rukouksen kanssanne tänäkin iltana. Siunausta!!!

• Tervehdys Sinulle pitkästä aikaa 🙏

• Tervehdys sinullekin ja Jumalan siunausta!!!

• taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

Tervehdys sinullekin ja Jumalan siunausta!!!

Samaa pyydän sinulle 🙏

• Anonyymi

Se on kivitasku eli anarkisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kivitasku eli anarkisti.

se on e-tässä-moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on e-tässä-moi

Ei oo, e-t-m on homottaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos e-t-m on tullut uskoon?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten tämä kivitaskukin.

• Anonyymi

aikas huono rukous ei ylistystä

• Anonyymi

Kaunis rukous mutta minä luen aamu rukoukset aamulla.

• Anonyymi

Levolle laske luojani debiili ole suojani sairaalaan ota tykösi.
      Minäkin muistan minulle lapsena erään jo kauan kuolleena olleen sanat.

• Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti.

• Anonyymi

Rukous on itsetyydytystä. Jatka reilusti vaan.

• Anonyymi

Kivitaskun tuntomerkit:

tunnetaan hermojavihlovasta äänestään, jossa yhdistyvät kimeä huuto eriiiiik - a, eriiik - a, eriiik- a ja päättyen moittivasävyiseen säksätykseen moi - moi - moi- moi...

toisin kuin nimestä voisi päätellä kivitaskulla ei ole yleensä kiviä taskussa, mutta lähes aina herne sieraimessa. västäräkistä kivitaskun erottaa helposti liikkumista tarkkailemalla. siinä missä västäräkki viipottaa innokkaasti pyrstöllään nakkelee kivitasku yleensä kopeasti nskojaan.

• Anonyymi

No heko - heko...

• Anonyymi

kivitaskun lyhenne on myös poikkeuksellinen eli

e - t - m

• Anonyymi

Uhattuna tai piileskellessään toimii lailla kameleontin, paitsi ei vaiha väriään vaan ääntelyään. Halutessaan olla huomaamaton kivitasku huhuilee peeee - veeeeeeee - veeeeeeee.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe