Rukous levolle käydessä

Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni hetken kanssanne, hyvät palstalaiset. Kuten Herrammekin aikana voimme mekin halutessamme kattsoa vuorokauden alkavan ehtoosta ja virittää sielussamme rukouksen uudelle päivälle. Rukoilen kanssanne vanhan rukouksen sanoin voimia tulevalle vuorokaudelle:

"Herra, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

Opeta minua olemaan suora ja rehellinen perheenjäseniäni kohtaan, etten saattaisi ketään levottomaksi enkä aiheuttaisi kenellekään mielipahaa.

Herra, anna minulle voimaa kantaa tänään uupumukseni, anna voimaa kohdata päivän jokainen tapahtuma. Ohjaa tahtoani ja opeta minua rukoilemaan, uskomaan, toivomaan, antamaan anteeksi ja rakastamaan.

Aamen. "

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene nukkumaan ja valmistaudu huomiseen, mutta älä höpötä joutavia.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

oletpa tyly, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletpa tyly, miksi?

Mene sinäkin nukkumaan äläkä horise.

• Rukoilen tämän vanhan rukouksen kanssanne tänäkin iltana. Siunausta!!!

• Tervehdys Sinulle pitkästä aikaa 🙏

• Tervehdys sinullekin ja Jumalan siunausta!!!

• taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

Tervehdys sinullekin ja Jumalan siunausta!!!

Samaa pyydän sinulle 🙏

• Anonyymi

Se on kivitasku eli anarkisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kivitasku eli anarkisti.

se on e-tässä-moi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on e-tässä-moi

Ei oo, e-t-m on homottaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos e-t-m on tullut uskoon?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten tämä kivitaskukin.

• Anonyymi

aikas huono rukous ei ylistystä

• Anonyymi

Kaunis rukous mutta minä luen aamu rukoukset aamulla.

• Anonyymi

Levolle laske luojani debiili ole suojani sairaalaan ota tykösi.
      Minäkin muistan minulle lapsena erään jo kauan kuolleena olleen sanat.

• Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti.

• Anonyymi

Rukous on itsetyydytystä. Jatka reilusti vaan.

• Anonyymi

Kivitaskun tuntomerkit:

tunnetaan hermojavihlovasta äänestään, jossa yhdistyvät kimeä huuto eriiiiik - a, eriiik - a, eriiik- a ja päättyen moittivasävyiseen säksätykseen moi - moi - moi- moi...

toisin kuin nimestä voisi päätellä kivitaskulla ei ole yleensä kiviä taskussa, mutta lähes aina herne sieraimessa. västäräkistä kivitaskun erottaa helposti liikkumista tarkkailemalla. siinä missä västäräkki viipottaa innokkaasti pyrstöllään nakkelee kivitasku yleensä kopeasti nskojaan.

• Anonyymi

No heko - heko...

• Anonyymi

kivitaskun lyhenne on myös poikkeuksellinen eli

e - t - m

• Anonyymi

Uhattuna tai piileskellessään toimii lailla kameleontin, paitsi ei vaiha väriään vaan ääntelyään. Halutessaan olla huomaamaton kivitasku huhuilee peeee - veeeeeeee - veeeeeeee.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      6010
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3566
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      3016
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      643
      2232
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      165
      2216
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      72
      1505
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1455
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1248
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1166
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1137
    Aihe