Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni hetken kanssanne, hyvät palstalaiset. Kuten Herrammekin aikana voimme mekin halutessamme kattsoa vuorokauden alkavan ehtoosta ja virittää sielussamme rukouksen uudelle päivälle. Rukoilen kanssanne vanhan rukouksen sanoin voimia tulevalle vuorokaudelle:
"Herra, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.
Opeta minua olemaan suora ja rehellinen perheenjäseniäni kohtaan, etten saattaisi ketään levottomaksi enkä aiheuttaisi kenellekään mielipahaa.
Herra, anna minulle voimaa kantaa tänään uupumukseni, anna voimaa kohdata päivän jokainen tapahtuma. Ohjaa tahtoani ja opeta minua rukoilemaan, uskomaan, toivomaan, antamaan anteeksi ja rakastamaan.
Aamen. "
Rukous levolle käydessä
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mene nukkumaan ja valmistaudu huomiseen, mutta älä höpötä joutavia.
Hyvää yötä.- Anonyymi
oletpa tyly, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletpa tyly, miksi?
Mene sinäkin nukkumaan äläkä horise.
Rukoilen tämän vanhan rukouksen kanssanne tänäkin iltana. Siunausta!!!
Tervehdys Sinulle pitkästä aikaa 🙏
taskuttäynnäkiviä kirjoitti:
Tervehdys sinullekin ja Jumalan siunausta!!!
Samaa pyydän sinulle 🙏
- Anonyymi
Se on kivitasku eli anarkisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kivitasku eli anarkisti.
se on e-tässä-moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on e-tässä-moi
Ei oo, e-t-m on homottaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos e-t-m on tullut uskoon?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuten tämä kivitaskukin.
- Anonyymi
aikas huono rukous ei ylistystä
- Anonyymi
Kaunis rukous mutta minä luen aamu rukoukset aamulla.
- Anonyymi
Levolle laske luojani debiili ole suojani sairaalaan ota tykösi.
Minäkin muistan minulle lapsena erään jo kauan kuolleena olleen sanat. Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti.
- Anonyymi
Rukous on itsetyydytystä. Jatka reilusti vaan.
- Anonyymi
Kivitaskun tuntomerkit:
tunnetaan hermojavihlovasta äänestään, jossa yhdistyvät kimeä huuto eriiiiik - a, eriiik - a, eriiik- a ja päättyen moittivasävyiseen säksätykseen moi - moi - moi- moi...
toisin kuin nimestä voisi päätellä kivitaskulla ei ole yleensä kiviä taskussa, mutta lähes aina herne sieraimessa. västäräkistä kivitaskun erottaa helposti liikkumista tarkkailemalla. siinä missä västäräkki viipottaa innokkaasti pyrstöllään nakkelee kivitasku yleensä kopeasti nskojaan.- Anonyymi
No heko - heko...
- Anonyymi
kivitaskun lyhenne on myös poikkeuksellinen eli
e - t - m - Anonyymi
Uhattuna tai piileskellessään toimii lailla kameleontin, paitsi ei vaiha väriään vaan ääntelyään. Halutessaan olla huomaamaton kivitasku huhuilee peeee - veeeeeeee - veeeeeeee.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196010- 173566
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193016Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6432232Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1652216Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721505Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421455Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641137