Lyövätkö Perussuomalaiset itse kapuloita omiin rattaisiinsa?

Anonyymi

Lintu, kala vaiko makkaranpala? Natsiyhteydet kielletään ja silti jatkuvasti joku "välkky" kyseenalaistaa koko puolueen aatemaailman. Vai kyseenalaistaako? Kertooko sittenkin totuuden ja vain totuuden?

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kunta-hermostui-ps-valtuutettuun-irtisanoutuu-natsikuvista-leimaat-toiminnallasi-koko-kunnanvaltuuston/ab751888-03ee-4dd3-98c6-32231e025ba6

Miten tämäkin sattui niin sopivasti tähän aikaan? Löytyykö kytköstä persuihin?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d6374dab-a31a-40a3-b15e-da398b2add02

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iloinen natsitervehdys ei tarkoitakkaan natsitervehdystä?

Vaan mahdollisesti: Sauna on lämpiämässä ja olutta on, minä tarjoan???

• Anonyymi

Persut on Kansalliskonservatiivinen puole ei Kansallissosialistinen. Vain amatööri ei tiedä eroa. Konservatiivine Natsitteluon 70-luvulta peräisin olevaan vasemmistopopulismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut on Kansalliskonservatiivinen puole ei Kansallissosialistinen. Vain amatööri ei tiedä eroa. Konservatiivine Natsitteluon 70-luvulta peräisin olevaan vasemmistopopulismia.

Kansalliskonservatiivisuus ei mitenkään estä kansallissosialistisen fasismin joukkoon kuulumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansalliskonservatiivisuus ei mitenkään estä kansallissosialistisen fasismin joukkoon kuulumista.

Kyllä se estää koska fasimi ei kuulu konservatismiin. Konservatiivit ovat pluralisteja jotka pyrkivät supistamaan valtiota. Fasistit ovat sen vastakohta. Katsos sinä et tiedä oikein tarkasti. Sen takia huutelet vain tuollaista epämääräistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se estää koska fasimi ei kuulu konservatismiin. Konservatiivit ovat pluralisteja jotka pyrkivät supistamaan valtiota. Fasistit ovat sen vastakohta. Katsos sinä et tiedä oikein tarkasti. Sen takia huutelet vain tuollaista epämääräistä.

Etnonationalismi on kansalliskonservatismia ja yhdistyy kansallissosialistiseen fasismiin.

Kukas fasisti se onkaan kuvassa oikealla?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Fasismi

"Kansanedustaja Jussi Halla-ahon (ps) edustama kovien arvojen perussuomalaisuus on aateperimältään fasistinen, arvioi fasismia tutkinut emeritusprofessori Tarmo Kunnas."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000662060.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etnonationalismi on kansalliskonservatismia ja yhdistyy kansallissosialistiseen fasismiin.

Kukas fasisti se onkaan kuvassa oikealla?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Fasismi

"Kansanedustaja Jussi Halla-ahon (ps) edustama kovien arvojen perussuomalaisuus on aateperimältään fasistinen, arvioi fasismia tutkinut emeritusprofessori Tarmo Kunnas."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000662060.html

Tuo on kutenkin väärin. Fasistit pyrkivät kasvattamaan valtion roolia. Kuten Demarit. Konservatiivit pyrkivät supistamaan valtion roolia. Sinä et tiedä mitä fasimsi on. Sinä kuvittelet että hyvien käytöstapojen vaatiminen on fasismia. Jos minä sanon että pese hampaat äläkä kaiva nenään niin olen sinun mielestä fasisti. Eikö niin? Se ei kuitenkaan ole Fasismin yhteiskuntatieteellinen määritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kutenkin väärin. Fasistit pyrkivät kasvattamaan valtion roolia. Kuten Demarit. Konservatiivit pyrkivät supistamaan valtion roolia. Sinä et tiedä mitä fasimsi on. Sinä kuvittelet että hyvien käytöstapojen vaatiminen on fasismia. Jos minä sanon että pese hampaat äläkä kaiva nenään niin olen sinun mielestä fasisti. Eikö niin? Se ei kuitenkaan ole Fasismin yhteiskuntatieteellinen määritelmä.

Ja fasismia tutkineen emeritusprofessorin täytyy olla siis väärässä, koska persu on vain sitä mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja fasismia tutkineen emeritusprofessorin täytyy olla siis väärässä, koska persu on vain sitä mieltä?

Voi hän olla väärässä jos vaikka joku Demarit tai kansainvalinen järjestö maksavaa hänelle valehtelusta. Ei tuollainen arvonimi mitään merkitse. Ihan tavallainen kuolevainen se on. Persut eivät kuitenkaan ole fasisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hän olla väärässä jos vaikka joku Demarit tai kansainvalinen järjestö maksavaa hänelle valehtelusta. Ei tuollainen arvonimi mitään merkitse. Ihan tavallainen kuolevainen se on. Persut eivät kuitenkaan ole fasisteja.

Emeritusprofessori valehtelee maksusta? Miksi hänen täytyisi? Alkaa kyllä persun salaliittoteoriointi mennä sairauden puolelle. Yrjö Rautio on kyllä Hesarin kolumnissaan täysin oikeassa persuista.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emeritusprofessori valehtelee maksusta? Miksi hänen täytyisi? Alkaa kyllä persun salaliittoteoriointi mennä sairauden puolelle. Yrjö Rautio on kyllä Hesarin kolumnissaan täysin oikeassa persuista.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html

He levittävät globalistien uusliberalistista maailmakuvaa. Tämä on se koko syy Persussuomalaisten kansanliikeeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He levittävät globalistien uusliberalistista maailmakuvaa. Tämä on se koko syy Persussuomalaisten kansanliikeeseen

Niin, tämä on se syy perussuomalaisten vainoharhaiselle populismille.

• Anonyymi

Kerrotaan totuus sun aatteesta. Se on Leninismi. Se on murhamielinen maanpetturi aate

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät, mitä minä kannatan? Tiedä vaikka lentävää spagettihirviötä.... Siinäpä sinulle loppupäiväksi pohdittavaa. Väitteelläsi voit pyyhkiä vaikka takapuolesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät, mitä minä kannatan? Tiedä vaikka lentävää spagettihirviötä.... Siinäpä sinulle loppupäiväksi pohdittavaa. Väitteelläsi voit pyyhkiä vaikka takapuolesi.

Kyllä mä haistan kommarin välittämästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä haistan kommarin välittämästi.

Milloin oot viimeksi itse käynyt pesulla vai eikö lemu vain yksinkertaisesti lähde pesemälläkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin oot viimeksi itse käynyt pesulla vai eikö lemu vain yksinkertaisesti lähde pesemälläkään?

Se on vertauskuvallinen ilmaisu. Ollaan huomattu että sä et ymmärrä sellaisia ollenkaan.

• Anonyymi

Kesän 2017 puoluekokouksen jälkeen persuihin jäi vain natsit ja muut hörhöt. Parempi aines lähti Soinin mukaa;. Se alkaa näkyä. Katsoitteko sen Perjantai- dokkarin niistä kahdesta Lapin petsusta? Voi pyhä jysäys! Nyt liimailevst natsien kanssa Jude=tarroja ja juhlivat Kristalliyötä.

• Anonyymi

Kommarimari

• Anonyymi

Ja huvittavinta sitten vielä, että itse kieltävät natsiyhteydet vaikka viettävät yhdessä esim. kansallismielisten katumarsseja sekä amp.. kesäleirejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja huvittavinta sitten vielä, että itse kieltävät natsiyhteydet vaikka viettävät yhdessä esim. kansallismielisten katumarsseja sekä amp.. kesäleirejä.

Mitä välilä sillä on edes? Mitä sä voit muka tehdä asialle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä välilä sillä on edes? Mitä sä voit muka tehdä asialle?

Kovin on huoleton persun suhtautuminen natsismiin vaikka sitä puolueessa esiintyy. Näytät olevan jopa sinut asian kanssa.

Eiköhän yhteiskunta pidä huolen siitä, että tuollainen laiton lieveilmiö pysyy kurissa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/82b8b1b9-9808-4b78-b5d0-7a2823ac14ef

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommarimari

Ja persun ainoa vastaväite on epäillä kommarin lausumaa? On teillä kanssa kuvitelmat. Pikemminkin kiertoyritystä siirtää maalia silloin, kun totuus kopsahtaa liian lähelle. Eli lähestulkoon aina.

Niinhän se menee, että kaikki persut eivät ole natseja, mutta kaikki natsit ovat persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja persun ainoa vastaväite on epäillä kommarin lausumaa? On teillä kanssa kuvitelmat. Pikemminkin kiertoyritystä siirtää maalia silloin, kun totuus kopsahtaa liian lähelle. Eli lähestulkoon aina.

Niinhän se menee, että kaikki persut eivät ole natseja, mutta kaikki natsit ovat persuja.

Ei me epäillä mitään. Me tiedetään ja siksi me ei haluta olla missää tekemisissä teidän kanssa joten älä änge tänne haastamaan riitaa.

• Anonyymi

Mielenkiintoista nähdä tuleeko sisäinen hajaannus ennen ensi vaaleja ja poistuuko halla-aho takavasemmalle ettei joudu pääministeriksi jos kannatus jatkuu tämänlaisena

• Anonyymi

Melkein kaikki päätökset mitä Demarit, Keskusta ja Kokoomus tekee nyt sataa suoraan Persujen laariin. He ovat täydessä pattitilanteessa eivätkä voi tehdä juuri mitään.

• Anonyymi

Mitäs päätöksiä Kokoomus tekee oppositiosta käsin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs päätöksiä Kokoomus tekee oppositiosta käsin?

EK päätöksia. Kokoomus kuitenkin hallitsee EK:ta

• Anonyymi

PeruSSuomalaisten natsiyhteydet kielletään puolueen taholta, mutta niin kauan kuin perSSujen kannattajat työntävät natsismin ihailuaan luettavaksi keskustelupalstoille, niin kieltäminen on aivan turhaa!

Onhan se hankalaa, jos ihailee natsismia ja saa sen takia samanmieliset pölhöpäät liittymään yhteen, ja sitten se kuitenkin on kiellettävä --- voi voi!

• Anonyymi

Perussuomalaisissa haaveillaan jo keskitysleireistä. Turvapaikanhakijat pitäisi kuulemma lähettää Lappiin, asuttaa vartioituihin parakkeihin ja pakottaa metsätöihin ylläpitokustannusten kattamiseksi.

Ja voisihan niille samoille leireille toimittaa vasurit ja vihreätkin... Opettelemaan todellista työntekoa. Heh heh.

• Anonyymi

Niinhän tekin kiellätte olevanne Kommunisteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisissa haaveillaan jo keskitysleireistä. Turvapaikanhakijat pitäisi kuulemma lähettää Lappiin, asuttaa vartioituihin parakkeihin ja pakottaa metsätöihin ylläpitokustannusten kattamiseksi.

Ja voisihan niille samoille leireille toimittaa vasurit ja vihreätkin... Opettelemaan todellista työntekoa. Heh heh.

Älä kuule uneksi mistään lomakylistä. Sut telotetaan heti paikaanpäällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kuule uneksi mistään lomakylistä. Sut telotetaan heti paikaanpäällä.

Kiitos että kerrot meille rehellisesti siitä, millaisen Suomen perussuomalaiset haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että kerrot meille rehellisesti siitä, millaisen Suomen perussuomalaiset haluavat.

Se on jo sellainen. Suksi nyt helvettiin mätäpaise. et ole tervetullut ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakologian tonttu se yhä haaveilee Neljännestä Valtakunnasta. Unelmanaan päästä ampumaan ja kaasuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tekin kiellätte olevanne Kommunisteja.

Mitäs sitä kieltämään, koska persun mielestähän maailmassa ei ole muita kuin persuja ja loput ovat kommunisteja.

• Anonyymi

Olet siis sitä miltä että niin kauan kuin jonkun jalkapallojoukkueen kannattajat rähinöivät, riehuvat ja tappelevat NIIN kyseinen jalkapallojoukkue on tästä vastuussa - NIINKÖ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitä kieltämään, koska persun mielestähän maailmassa ei ole muita kuin persuja ja loput ovat kommunisteja.

No mikä sinua kommaria nyt sitten harmittaa ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua nämä näyttävät enemmän kirvistelevän. Itse en vain tiennyt olevani kommari, ennenkuin te persut "suuressa viisaudessanne" lokeroitte ihmiset vain kahteen eri poliittiseen kategoriaan. Kas persu kun en ole. Eikö laskupää matematiikassa riitä laskemaan kuin kahteen asti, yksi, kaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo sellainen. Suksi nyt helvettiin mätäpaise. et ole tervetullut ikinä.

Natsilla nousee savu korvista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä sinä itse sitten luulet olevasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsilla nousee savu korvista?

Siis sun tarkoitus on vain ärsyttää ja kerjätä kuonoon. Älä sitten soita poliisia kun itse aloitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sun tarkoitus on vain ärsyttää ja kerjätä kuonoon. Älä sitten soita poliisia kun itse aloitit.

Niin monet kerrat kun sinä olet täällä muita uhkaillut väkivaltaisuuksillasi, mutta munattomuuttasi vaan jatkat puskista ruikkimistasi. Toivottavasti poliisi korjaa sinut talteen ajoissa, ennenkuin älyttömyytesi alkavat saamaan konkreettisia puolia. Laitoshoitoon ja vahvalla lääkityksellä tasaiseksi. Et näköjään ole enää tervepäisten kirjoissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua nämä näyttävät enemmän kirvistelevän. Itse en vain tiennyt olevani kommari, ennenkuin te persut "suuressa viisaudessanne" lokeroitte ihmiset vain kahteen eri poliittiseen kategoriaan. Kas persu kun en ole. Eikö laskupää matematiikassa riitä laskemaan kuin kahteen asti, yksi, kaksi?

"Te Persut" ? Siis ketkä ?

• Anonyymi
        Chaizzer kirjoitti:

"Te Persut" ? Siis ketkä ?

No kysypäs sitä tältä itseään persuna pitävältä höyrypäältä. Vai allekirjoitatko nuo aivopierut, mitä tänne päivästä toiseen suoltaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa persuajattelun tyhjäkäynti ihmisen kannalta, sitä voisi iloita elämästään ja sivis-
        tää itseään monella tapaa kehittäen mutta persuna pitääkin alkaa jurnuttaa kaikesta ja mainostaa äärimmäistä pahaa muista vain sen oman synkän aatteen hyväksi. Tuota mie kutsuisin ihmisen ankeuttamiseksi ylhäältäpäin persujen tapaan. -Eiks jep?

• Anonyymi

Meitä on moneen junaan ja periaatteessa jokainen yksilö on vastuussa omista tekemisistään, ei sitä vastuuta voi ulkoistaa puolueelle - Varsinkaan jos tekeminen ei ole edes puolueen linjan mukaista.

Kyllähän näitä mokia nyt tuntuu tulevan joka suunnalla - Sisäministeri ehdottaa huumeiden laillistamista, "Husu keissi", kansanryhmää vastaan kiihottamiset...

• Anonyymi

Kommarit hyökkäävät hätäpäissään muitten kimppuun kun husun rikolliset toimet paljastuvat vähitellen, luulis vituttavan

• Anonyymi

Ei tavallisella persujen äänestäjällä ole mitään natsiyhteyksiä eikä johdollakaan. Tämä on punikkien jotka ovat hädissään persujen kannatuksesta, heidän vihapuhettaan vaan.

Vihreä liike on perustettu natsien toimesta. Mitä aloittaja siihen virkat?

• Anonyymi

No miksi te sitten äänestätte niitä natseja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe