"Dosentti Arto Luukkanen esittää Oikean Median tekstissään 7.11.2019 ”Demokratian puolueet – Yhteistyössä isänmaata puolustamaan!”
https://beta.oikeamedia.com/o1-124406
erittäin hyviä ja kannatettavia ajatuksia kannustaessaan laajaan yhteistyöhön sananvapauden puolustamisen hyväksi. Luukkanen kirjoittaa muun muassa seuraavasti:
”Tilanne näyttää pahalta ja suoraan sanottuna siltä, että jollemme tee mitään, me sukellamme laittomuuden aikaan…Sananvapaus on juuri sellainen arvo. Sitä kannattaa puolustaa. Aina.”
”On ilahduttavaa, että kokoomuksessa on noussut esille rohkeita ihmisiä, jotka uskaltavat kyseenalaistaa nykyisen vihervasemmistolaisen mediahegemonian. Kuten Kopra kirjoitti: ’Tuon ajan [suomettuneisuuden aikainen sensuurijärjestelmä] en luullut enää koskaan palaavan, mutta ihmeellistä kyllä, sensuuri vaikuttaa olevan täällä taas…’”
”Mutta rohkenen kuitenkin uskoa siihen, että perussuomalaiset, kristilliset, kokoomus ja isänmaalliset keskustalaiset voisivat lähteä yhdessä puolustamaan länsimaisen yhteiskunnan perusarvoja. Me tarvitsemme tätä yhteistyötä muutenkin…Maan tulevaisuus vaatii sitä, että voimme aloittaa yhteistyön niitä voimia vastaan, jotka näyttävät röyhkeästi iskevän demokratian perusarvoja kasvoille. On täysin järjetöntä, että meillä on eduskunnassa reipas oikeistolainen enemmistö mutta me luovutamme vallan järjettömälle ja hupsulle indoktrinaatiolle ja ihmisvastaisuudelle…Me kykenemme yhdessä panemaan hanttiin – kuten professori Timo Vihavainen on todennut – syvätyperyyden ajalle.”
Luukkanen puhuu läpiä päähänsä. Kokoomuksen uusliberalismi päinvastoin tuhoaa demokratian. Kohti eliitin monarkiaa tai diktatuuria – ja sen yli! Tähänkö joukkoon perussuomalaiset haluaa?
Muutama kokkare pyörittää kääntötakkiaan ja vihapuhehysterian isä-puolueesta tuleekin yhtäkkiä sananvapauden ja demokratian puolustaja=))
PS, KOK, KES ja KD: Demokratian puolueet - Yhteistyössä isänmaata puolustamaan!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen luullut että Luukkanen on rehellinen mies jolla on toimivat aivot. Vähintään toinen luuloista meni pieleen. Vain täysidiootti, rosvo, tai molempia, haluaa rosvot hallitukseen. Kumpi siis noista Luukkanen on?
- Anonyymi
Alfa TV:stä olen miestä kuunnellut, ei ole TV:ssä näin pöljiä jutellut.
- Anonyymi
Myös Simon Elo paljastui kokoomuslaiseksi porvaripersuksi eli teekutsuliikemieheksi.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä myös dosentti Bäckmanin mielipidettä.
- Anonyymi
Miten Bäckman liittyy tähän, persujahan nämä trollinmetsästäjät ovat haukkuneet putinisteiksi. Eikö ole enää kun haikailevat hallitusyhteistyötä kokoomuksen kanssa?
- Anonyymi
Älkää vaan persut alkako kosiskella Kokoomusta. Se tietää varmaa kannatuksen romahdusta ja Kokoomuksen kannatuksen nousua. Eikä kokoomus sen jälkeen huoli matubisnesten vasustajia yhteistyöhön, vaan valitsee Kepun, Vihreät ja RKP:n.
Nyt hel- vettiin se Kokoomuksen per-seen nuoleminen. - Anonyymi
Demokratiaa ja sananvpautta puolustamaan porvaripersut, kokoomuksen ja keskustan kanssa, hahahahaha! Sehän nähtiin PersKeKo-porvarihallituskaudella miten juuri nämä porvarit kavensivat demokratiaa ja sananvapautta sekä toivat monia autoritäärisen poliisivaltion elementtejä Suomeen. Mitähän tulisi seuraavaksi?
- Anonyymi
Katsoin 'alussa' jotakin Alfa-tv:ltä, kunnes näin Arto Luukkaisen persoonan kyseisellä persulikanavalla ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450