Ei nyt mitään maata mullistavaa. Kyllä joskus toistekin menen käymään. Mutta vakituista kauppapaikkaa ei ainakaan itselle tule. Rahaa meni 8, 90 euroa.
Ideapark seinäjoki
10
241
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös siellä olisi ilimankin selevinnyt käynnillään, mitä nyt vähän olis hiekkaa kulettanut sisälle
- Anonyymi
Pääsin viellä halvenmalla, ei mennyt euroakaan.
- Anonyymi
Tulipahan käytyä. Eihän tuolta osannu ostaa yhtään mitään, liian hieno paikka tämmöiselle maalaiselle. Oli pakko mennä sopurahaan ostelemaan, jotenkin paljon kotoisampi tunnelma siellä, ja tavaraakin vaikka mitä.
- Anonyymi
Saattaa olla että suurin voittaja onkin sopuraha auts ei saa sanoa
- Anonyymi
Mihinä se isoo täytekkakku oli, en nähnyt mitään.
- Anonyymi
se oli syäty jo
- Anonyymi
Ideapark näytti tyhjänneen Ilmajoen kauppojen pihat.
Taitaa olla niin että Ideaperkista on tulossa koko Ilmajoen kappapaikka.
Tosi kätevää poiketa siinä samalla kun Seinäjoelta tulee töistä. - Anonyymi
Joo pitäkääs ilmajokiset omanne, jotei talutusnuora jannut rupee teitä kuletelemmaan
se ei oo häävistä kulkea kuletusnarussa- Anonyymi
Viikon viihdepläjäys oli se kyläkauppiaan mussutus todella viksua
- Anonyymi
Paljon puhuttu päästöasia kiinnostaa tässä hulinassa. Olis mielenkiintoista kuulla paljonko on tullut betonista, asfaltista, maansiirtotöistä ym liikenteestä CO2-päästöjä. Citarikin on jo valmiiksi rakennettu vieressä. Turhuuden markkina. En varmaan edes yritä ahdistua dieselautosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545