Ei nyt mitään maata mullistavaa. Kyllä joskus toistekin menen käymään. Mutta vakituista kauppapaikkaa ei ainakaan itselle tule. Rahaa meni 8, 90 euroa.
Ideapark seinäjoki
10
169
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös siellä olisi ilimankin selevinnyt käynnillään, mitä nyt vähän olis hiekkaa kulettanut sisälle
- Anonyymi
Pääsin viellä halvenmalla, ei mennyt euroakaan.
- Anonyymi
Tulipahan käytyä. Eihän tuolta osannu ostaa yhtään mitään, liian hieno paikka tämmöiselle maalaiselle. Oli pakko mennä sopurahaan ostelemaan, jotenkin paljon kotoisampi tunnelma siellä, ja tavaraakin vaikka mitä.
- Anonyymi
Saattaa olla että suurin voittaja onkin sopuraha auts ei saa sanoa
- Anonyymi
Mihinä se isoo täytekkakku oli, en nähnyt mitään.
- Anonyymi
se oli syäty jo
- Anonyymi
Ideapark näytti tyhjänneen Ilmajoen kauppojen pihat.
Taitaa olla niin että Ideaperkista on tulossa koko Ilmajoen kappapaikka.
Tosi kätevää poiketa siinä samalla kun Seinäjoelta tulee töistä. - Anonyymi
Joo pitäkääs ilmajokiset omanne, jotei talutusnuora jannut rupee teitä kuletelemmaan
se ei oo häävistä kulkea kuletusnarussa- Anonyymi
Viikon viihdepläjäys oli se kyläkauppiaan mussutus todella viksua
- Anonyymi
Paljon puhuttu päästöasia kiinnostaa tässä hulinassa. Olis mielenkiintoista kuulla paljonko on tullut betonista, asfaltista, maansiirtotöistä ym liikenteestä CO2-päästöjä. Citarikin on jo valmiiksi rakennettu vieressä. Turhuuden markkina. En varmaan edes yritä ahdistua dieselautosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh764177Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli893421Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1173239Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.753159- 1013062
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412704Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2652650Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832502Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182474Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.942389