Sai niskaansa feministisen viharyöpyn. Kukapa olisi arvannut.
Miestoimittaja arvosteli naisten joogaa
6
110
Vastaukset
Kaikkihan sen nyt arvaa mitä siitä seuraa jos mies kommentoi perseellään rönnöttäviä tanttoja joko pläskeiksi tai laudoiksi.
Linkki olisi kiva.- Anonyymi
Tämä juttu perustuu siihen viimeaikaiseen tapaukseen, jossa naistoimittaja arvosteli oliko se nyt jääkiekkoa vai mitä, ja sai sitten miehiltä arvatunlaista palautetta. Kaikki vika oli tietenkin taas miehissä.
- Anonyymi
Suomessa on sananvapaus vain suvakeilla ja femakoilla.
Kuka muistaa vielä tapaus Itävallan?
Siellähän oli demokratiavaje jo aikoinaan, kun kansa äänesti väärin :-)- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Kuka muistaa vielä tapaus Itävallan?
Siellähän oli demokratiavaje jo aikoinaan, kun kansa äänesti väärin :-)Sama homma USA:ssa Trumpin suhteen. Kansa äänesti väärin. Vain vasureilla on ainoa oikea hyväksyttävä mielipide.
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma USA:ssa Trumpin suhteen. Kansa äänesti väärin. Vain vasureilla on ainoa oikea hyväksyttävä mielipide.
Näin se menee.
Heil Vihreät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491