Kirkkokonsertteja

Anonyymi

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisiko kirkkoa lainkaan käyttää maallisten viihdetaiteilijoiden esiintymislavana?

      • Anonyymi

        Evl.kirkko ei voi kieltäytyä homon konsertista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evl.kirkko ei voi kieltäytyä homon konsertista.

        Nyt olisi seurakunnalla hyvä tilaisuus näyttää värinsä ja perua Siltsun konsertit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olisi seurakunnalla hyvä tilaisuus näyttää värinsä ja perua Siltsun konsertit.

        Todella irvokasta jos tuo pelle päästetään kirkkoon laulamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella irvokasta jos tuo pelle päästetään kirkkoon laulamaan.

        Pedari laulaa Jeesus-lapsen syntymäpäiväjuhlassa.
        Vain evl.kirkko kykenee tähän häväistykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella irvokasta jos tuo pelle päästetään kirkkoon laulamaan.

        Te palvotte jeesusta, mutta mikä oli oikea jeesus.


      • Kiinnostavaa - onko jossakin kirkossa käynyt "taivastähtiä" esiintymässä?

        Esim. enkelikuoro, herra Sebaot, Pyhä Pietari tai Maria (neitsyt)


      • epikuros kirjoitti:

        Kiinnostavaa - onko jossakin kirkossa käynyt "taivastähtiä" esiintymässä?

        Esim. enkelikuoro, herra Sebaot, Pyhä Pietari tai Maria (neitsyt)

        Ota kantaa vain tähän aloituksen kysymykseen vai onko se kiusallinen sinulle?


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Ota kantaa vain tähän aloituksen kysymykseen vai onko se kiusallinen sinulle?

        Minulla on vapaatahto ja sananvapaus. Oten kantaa asioihin jotka minua kiinnostaa.


      • epikuros kirjoitti:

        Minulla on vapaatahto ja sananvapaus. Oten kantaa asioihin jotka minua kiinnostaa.

        Sinua kiinnosti aloitus koska siinä olet. Vielä se kannanotto niin alat olla uskottava.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Sinua kiinnosti aloitus koska siinä olet. Vielä se kannanotto niin alat olla uskottava.

        Jaaha herra on ruvennut profetoimaan. Kiinnostaako sinua myös astrologia.


      • epikuros kirjoitti:

        Jaaha herra on ruvennut profetoimaan. Kiinnostaako sinua myös astrologia.

        En ole, vaan luen mitä sinä itse kirjoitit.


      • Anonyymi

        Ei, mutta kirkko mielistelee maallisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta kirkko mielistelee maallisuutta.

        Kirkossa on varmaan kohta orgioitakin.


      • Anonyymi

        Niin , alunperin kirkko oli Jumalalle pyhitetty. Nyt pappien jumalille ja niitä riittää..


    • Anonyymi

      Kuvastaa hyvin uskontoja, muistan kuulleeni -90 tästä ensimmäisen kerran.
      Kaikki ämmät ihailee, että kyllä se on ihana. Silloin mietin, he eivät tiedä.
      Jeesuksessa sama juttu palvotaan ja ylistetään, mutta mikä on totuus.

      • Anonyymi

        Ateismia tämä on parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismia tämä on parhaimmillaan.

        Se oli joku lappalainen, joka oli opiskelemassa eteläsuomessa, kertoi tämän.
        Itse en siitä ollut ihmeissäni, mutta varmasti ne ämmät jotka häntä ihailivat olisivat olleet sokissa.

        Ateismi on puhdasta totuutta, kaikki asiat julkisiksi niin maailma pelastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli joku lappalainen, joka oli opiskelemassa eteläsuomessa, kertoi tämän.
        Itse en siitä ollut ihmeissäni, mutta varmasti ne ämmät jotka häntä ihailivat olisivat olleet sokissa.

        Ateismi on puhdasta totuutta, kaikki asiat julkisiksi niin maailma pelastuu.

        Ateismissa ei ole mitään kiellettyä eikä normeja. Siitä seuraa vain kaaos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismissa ei ole mitään kiellettyä eikä normeja. Siitä seuraa vain kaaos.

        Ateismissa on vain perimä, olet sitä mitä olet ja kansa päättää.
        Uskonto on valehtelua oman edun nimissä ja siitä syntyy viha.


    • Anonyymi

      Ehkäpä kirkko hyväksyy Sillanpään teot sillä perusteella, että hän on homoseksuaali?

    • Anonyymi

      Onko niin että Jari Sillanpää voi mennä kirkkoihin laulamaan, mutta lapsia ja nuoria kirkkoon ei päästetä viettämään Joulujuhlaa?

      • Anonyymi

        Tälläisen yhteiskunnan ateisti haluavat.


      • Tuleekohan kohta joku selittämään meille, että siltsun tuhoisa käytös johtuu ainoastaan siitä etteivät uskovaiset julista hänen elämäntavalleen siunausta.


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Tuleekohan kohta joku selittämään meille, että siltsun tuhoisa käytös johtuu ainoastaan siitä etteivät uskovaiset julista hänen elämäntavalleen siunausta.

        Meidän syymmehän se on. Mutta on kyllä aikoihin eletty jos kirkko päästää hänet tämänkin jälkeen vielä tekemään rahaa kirkolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän syymmehän se on. Mutta on kyllä aikoihin eletty jos kirkko päästää hänet tämänkin jälkeen vielä tekemään rahaa kirkolla.

        Tätä ennen ei ilmeisesti ole mitään estettä Sillanpään esiintymiselle kirkossa ollut?


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Tätä ennen ei ilmeisesti ole mitään estettä Sillanpään esiintymiselle kirkossa ollut?

        Itse ymmärsi, ettei huumetuomion jälkeen tunkenut kirkkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläisen yhteiskunnan ateisti haluavat.

        Ei ateisti laula kirkossa, mutta kirkossa laulaa teidän jeesustelemanne.


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Tätä ennen ei ilmeisesti ole mitään estettä Sillanpään esiintymiselle kirkossa ollut?

        Kirkko uskoo ihmisiin ja siksi pappina voi olla vaikka jammu setä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ateisti laula kirkossa, mutta kirkossa laulaa teidän jeesustelemanne.

        Tottakai ateistit laulavat kirkossa koska maksavat kirkollisveroakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkko uskoo ihmisiin ja siksi pappina voi olla vaikka jammu setä.

        Armon ja anteeksiantamuksen käsitys toki selkeästi kuuluu kristinuskoon ja katuva voi saada anteeksi jos sitä pyytää, mutta onko Jari julkisesti katunut esim. homoiluaan tai esim. tullut uskoon, ainakaan minä en tällaista ole kuullut.


      • Anonyymi

        Nyt jokaisen pitäisi näyttää, että on lasten puolella ja poikotoida noita konsertteja jos kirkkoherrat eivät itse tajua osoittavansa hyväksyntää lasten hyväksikäytölle.


    • Anonyymi

      Onko Raija Toiviainen ottanut asiaan kantaa?

      • Anonyymi

        älä unta nää!


    • Anonyymi

      JOs saisin muutaman satasen, saatatisin muutaman minuutin kuunnella tätä herraa, en tosin kirkossa, ehkä ulkona hautausmaan portin liepeillä jos olisi sopiva säätila.

      en tajua mikä tuossa jehussa kiinnostaa ketään.

      • Anonyymi

        Vanha pöhöttynyt hinuri kiinnostaa joitakuita.


    • Anonyymi

      Luterilainen kirkko taaplannee tavallaan. Näin sivullisena ihmettelen, miten kirkon toiminnassa / osallistujana voi olla ihminen, jonka elämään liittyy huumeet ja lapsiin sekaantuminen. On jotain kosketuspintaa näihin kielteisiin asioihin.
      Luulisi kirkolle riittävän tavalliset ihmiset, joilla ei ole kosketuspintaa rikollisuuteen - vakaviin rikoksiin.

      Asian viereen. Mikä ihmeen kiima ja vimma on jumalattomilla ihmisillä esiintyä kirkoissa. Jokainen täydessä ymmärryksessä oleva ihminen ymmärtää, miten esim. tämän tyyppisten artistien mielenmaailma on kapakoissa tms.

      Markku Lievonen

      • Anonyymi

        Luterilainen kirkko hyväksyy kaiken muun kuin Raamatun sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilainen kirkko hyväksyy kaiken muun kuin Raamatun sanan.

        Valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ei ole käynyt käsiksi kehenkään, näin ainakin kerrotaan! Montakohan pappia on kärynnyt nuorten käpälöinnistä rippileireillä? Yhtä lyödään ja muita suojellaan , se on Suomessa tapana. Mitä isompi herra sen parempi suojelu. Kirkon miehetkään eivät ole puhtaita.

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät kehen on käynyt käsiksi? Nettiseksi lasten kanssa on muuten myös rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät kehen on käynyt käsiksi? Nettiseksi lasten kanssa on muuten myös rikos.

        Aivan.


      • Kerrankin oikea päätös kirkolta tai näiltä muutamalta 🤓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Kerrankin oikea päätös kirkolta tai näiltä muutamalta 🤓

        Amen!


    • Anonyymi

      Iltapäivälehdissä on uutta tietoa.

    • Anonyymi

      Jarin kirkkokonsertit ovat aivan mahtavia, mutta lapset suositellaan jätettäväksi kotiin varmuuden vuoksi siksi ajaksi, kun vanhemmat ovat nauttimassa konsertista.

    • Anonyymi

      Sillanpää saa paljon anteeksi jo olemalla homo. Homothan ovat "syrjittyjä uhreja"...

      • Anonyymi

        ...siis vihervasureitten silmissä. Vihervasureitten silmissä lapsiin sekaantuminenkaan ei ole niin paha asia silloin... -jos sekaantuja on itse vihervasuri. Näin heidän puheistaan on ymmärtänyt. kannabista vaan pitäisi laillistaa, ei vihervasemmistoa kiinnosta lasten turvallisuus, vaan kannabiksen pössyttely!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...siis vihervasureitten silmissä. Vihervasureitten silmissä lapsiin sekaantuminenkaan ei ole niin paha asia silloin... -jos sekaantuja on itse vihervasuri. Näin heidän puheistaan on ymmärtänyt. kannabista vaan pitäisi laillistaa, ei vihervasemmistoa kiinnosta lasten turvallisuus, vaan kannabiksen pössyttely!

        No muistakaa mitä sisäministeri sanoi huumeista pieniä määriä omaan käyttöön, ei voi olla rangaistavaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe