Voiko naisen ihastus näkyä..

Anonyymi

Jotenkin välttelynä? Olen ihastunut mutta jos puhutaan harvoin, vaikutan kylmältä ja tuijottelevalta idiootilta.

31

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko sinä sinä mies. Ja kuulostaa tutulta jotenki

• Anonyymi

Olen mies ja ihastunut työaikana 🧝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 vuoden ikäero hän on nuorempi nainen 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy kysymässä?;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli olette tällähetkellä samassa työpaikassa vaii? :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro jotain hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli olette tällähetkellä samassa työpaikassa vaii? :-)

Ei, vieressä!

• Anonyymi

Todellakin noin:D

• Anonyymi

Voiei ootko sinä oikiasti täälä. Hups

• Ei, ei se näy.

• Anonyymi

Tämä olisi tosiaan kiva tietää 😂

• Anonyymi

Miksi vaikutat kylmältä jos olet ihastunut?

• Anonyymi

Sivusta, voi peitellä tunteita tai jos miesei oo kiinnostunu. Ei tiedä, mihin katso

• Anonyymi

En tiedä vaikutanko mut itse luulen että vaikutan! Hölmö tilanne kun haluisi vain viedä toisen treffeille, sielä voisi puhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä vaikutanko mut itse luulen että vaikutan! Hölmö tilanne kun haluisi vain viedä toisen treffeille, sielä voisi puhua!

Käske hänet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käske hänet

En todellakaan, toivoisin että hän uskaltaisi tai minä uskaltaisin pyytää hänet tupakalle seurakseen 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan, toivoisin että hän uskaltaisi tai minä uskaltaisin pyytää hänet tupakalle seurakseen 🙂

No eipä ole liikoja vaadittu...kyllä sinä nainen uskallat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole liikoja vaadittu...kyllä sinä nainen uskallat !

Niin siis oon mies, hän on nainen ja tilanne että hän olisi yksin ja minä yksin tulee noin kerran kuukaudessa tosin reilusti alle vuoden olemme nähneet vasta toistemme silmiä 😍

• Anonyymi

Se että hän välttelee, voi kertoa epävarmuudesta. Jos sinuakin asia kovasti mietityttää ja jännität tilanteissa, niin voi syntyä paha noidankehä. Toisen epävarmuus ruokkii toisen epävarmuutta ja tilanne voi alkaa ahdistaa. Mutta en usko että tilanteessasi on mitään hätää. Koita olla rento ja vitsikäs, niin hänen on helpompi lähestyä sinua. Naisethan hakee miehestä turvaa ja epävarmuus ei sitä luo.

• Anonyymi

Niimpäw

• Anonyymi

Itseäni alkaa ahdistaa vain, jos tilanteessa on paikalla muitakin. Tahtoisin vain puhua hänen kanssaan rauhassa ja näyttää tunteeni. Menen muuten lukkoon, enkä uskalla näyttää mitä tunnen. Tahtoisin vain katsoa (miestä silmiin) ja puhua hänelle lempeästi.

• Anonyymi

Ehdota jotain, missä on vähemmän väkeä, jokin harrastus, peli tai tapaaminen, missä ei ole paljon väkeä. Se toimi

• Anonyymi

Miksi sä olet mies näin paska ihminen?

• Anonyymi

Vastaus aloitukseen: kyllä voi. Omalla kohdalla tapahtuu noin, ja aina harmittaa jälkeen päin.

• Anonyymi

Teen itse tätä. Olen rento, avoin, hauskakin muiden seurassa, mutta hänen kanssaan jäädyn. Ja sitten kun nolostun, pakenen näitä tilanteita. En ole koskaan kokenut vastaavaa. Ja kun tähän liittyy vielä pientä kitkaa, väärinymmärryksiä töissä, on suojamuuri ylhäällä. Ja pahin, hän on tietääkseni varattu.

• Anonyymi

Itse olen sinkku mutta en ollut kun kuukausia sitten näimme toisemme ensi kertaa, hänestä en tiedä mutta silmämme hakeutuu toisiimme kun näemme joka tekee mut haluamaan tutustua häneen niin paljon. 😍

• Anonyymi

Jos olisit sinä, nii en ole. Voi olla sukulaisia ja kavereita, mutta ei mitään muuta. Miksi muuten olisin täällä. Juutuin tänne ku kaipasin apuja mitä tehä ja toimia. Väärinymmäryksiä tulde, mutta ne voi selvittää vaikka voi olla vaikeita. Mutta ei sun tartte pelätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit sinä, nii en ole. Voi olla sukulaisia ja kavereita, mutta ei mitään muuta. Miksi muuten olisin täällä. Juutuin tänne ku kaipasin apuja mitä tehä ja toimia. Väärinymmäryksiä tulde, mutta ne voi selvittää vaikka voi olla vaikeita. Mutta ei sun tartte pelätä

Vaikka trolleja täälä pyörii

• Ihastunut yrittää antaa itsestään erityisen laadukkaan kuvan. Taito lausua jotakin erinomaista houkuttelee, kun pyrkii tekemään hyvän vaikutuksen toiseen. Saattaa lipsahtaa jopa väittelyn puolelle.

Eräs sisko kuvaili, että hän toimi juuri näin, juuri mainitusta syystä.

• Anteeksi. Luin aloituksen väärin, sanan välttelynä sanana väittelynä. Minulla on jo perin kurja näkö. Anteeksi sulimmasti, matelevasti ja nöyristelevästi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1689
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1007
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      784
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    7. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe