Mielestäni matu on kotiutunut silloin kun näemme sellaisen kansainvälisen urheilukilpailun katsomossa heiluttamassa Suomen lippua.
Sellaista tuskin tulemme näkemään.
Milloin matu on kotiutunut?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Matu on kotiutunut tietysti vasta sitten kun palaa kotimaahansa!
- Anonyymi
Meinasin saman kirjoittaa, mutta ehdit ensin.
Kotiutuminen tapahtuu kotimaahansa.
Onkoha Husu jo menossa somaliaan?
- Anonyymi
Silloin kun se ei enää näytä eikä kuulosta matulta. (joillakin menee tietysti pitempään ennenkuin iho vaalenee pohjoisen olosuhteisiin ja tulee toimeen ilman D-vitamiini lisiä)
"Tummaihoisia ei mainita lainkaan uusissa D-vitamiinin saantisuosituksissa, vaikka heillä on selvästi suurempi D-vitamiinin tarve kuin vaaleilla. Farmakologian professori Ilari Paakkari Helsingin yliopistosta sanoo, että tumman ihon teho tuottaa D-vitamiinia on vain noin kolmasosa vaalean ihon tehosta."
5-15 sukupolvee menee että matusta tulee suomalainen (siis jos eivät lisäänny vain keskenään jos lisääntvät vain keskenään niin silloinhan ne ei kotiudu vaan pysyvät matuina) - Anonyymi
Silloin kun istuu linnassa. Se on matun paikka, ei niitä voi vapaaksi päästää, eivät osaa olla ihmisiksi, kun eivät siihen pysty.
- Anonyymi
Minäpäs olen nähnyt matuja katsomossa.
Telkkarista tuli naisten lentopallon 1:s-sarjan matsi. Olivat roudanneet katsomoon bussilastillisen matuja.
Siellä ne istuivat suut auki ja kuolasivat komeita tyttöjämme.
- Anonyymi
Silloin kun on palannut kotimaahansa. Ei muuten.
- Anonyymi
Olin eilen Suomen fudismatsissa.
Ei siellä katsomossa matuja ollut.
Kentällä oli yksi musta joka pelasi kyllä tosi hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin eilen Suomen fudismatsissa.
Ei siellä katsomossa matuja ollut.
Kentällä oli yksi musta joka pelasi kyllä tosi hyvin.juu, niitä hyviä mustia pelaajia voi ostaa markkinoilta.
- Anonyymi
Miksi matu:n pitäisi ylipäätään kotiutua tänne Suomeen?
Miksemme noudattaisi samanlaista turvapaikkapolitiikkaa luin Norjakin? Eli, turvapaikka on vain määräaikainen ja tilanteen tultua hallintaan turvapaikanhakijan kotimaassa hänen turvapaikkastatus lakkaa olemasta voimassa ja hän on palattava kotimaahan!
Itse asiassa Persut ehdottavat tämänkaltaista järjestelmää myös tänne Suomeen!- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606