Omaatko huumorintajua tai oletko ennemmin tosikko ja totinen?
Kyselee uskovainen kyselijä
Kyssärii....
15
128
Vastaukset
- Anonyymi
Sanni af Grann Laasonen ei ole enää opetusministeri, tuohon poistettuun viestiin olisin vastannut.
- Anonyymi
Näen asiat vain tosina tai valheina, mutta minulla on huumorintajua.
- Anonyymi
Ei ihmiset kerro totuutta itsestään. Mitä niiltä kyselemään. Juttu menee niin kuin Dr House sanoo, "everybody lies".
Minulla on oikein hyvä huumorintaju ja erittäinkin nauran kaikelle uskonnolliselle.
- Anonyymi
Minulta on kadonnut huumori jonnekin, kun olen lukenut uskovien kirjoituksia täällä. Tulee vain niin surullinen olo.
- Anonyymi
Älä huoli. Hyvin voin ja tunnen itseni tasapainoiseksi. Hyväksyn itseni ja muut. Oloni on vapaa ja rauhallinen.
Tottakait tunnen välillä surua, etenkin ateisteista kjeh kjeh kjeh....❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. Hyvin voin ja tunnen itseni tasapainoiseksi. Hyväksyn itseni ja muut. Oloni on vapaa ja rauhallinen.
Tottakait tunnen välillä surua, etenkin ateisteista kjeh kjeh kjeh....❤Niin, tuota en ajatellut...ehkä joillekkin uskoville tämä reaalimaailma on liian paha paikka ja he elävät mieluummin mielikuvitusmaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuota en ajatellut...ehkä joillekkin uskoville tämä reaalimaailma on liian paha paikka ja he elävät mieluummin mielikuvitusmaailmassa.
Voi olla ja sama pätee ateisteihinkin. En näe tuota asiaa niinkuin sinä. Näen niin, ettei tuo liity uskomisen asioihin vaan on paljon monitasoisempi/ rakenteisempi asia.
Jos joku ei kestä tätä maailmaa niin oikeuttaako se vahvimpia käyttäytymään heikoimpia kohtaan huonosti?
Eikö vahvimpien pitäisi kantaa heikoimpia?
Eikö kyynärpäätaktiikkaa tässä hyöty-yhteiskunnassa ole muutoinkin jo käytetty tarpeeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ja sama pätee ateisteihinkin. En näe tuota asiaa niinkuin sinä. Näen niin, ettei tuo liity uskomisen asioihin vaan on paljon monitasoisempi/ rakenteisempi asia.
Jos joku ei kestä tätä maailmaa niin oikeuttaako se vahvimpia käyttäytymään heikoimpia kohtaan huonosti?
Eikö vahvimpien pitäisi kantaa heikoimpia?
Eikö kyynärpäätaktiikkaa tässä hyöty-yhteiskunnassa ole muutoinkin jo käytetty tarpeeksi?Sanonko siis uskovalle vastoin omaa vakaumustani että usko vaan jumalaan, kyllä sinullee ilon päivät vielä koittaa kun jumala vie sinut paratiisiin jne. En siis todellakaan pysty...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonko siis uskovalle vastoin omaa vakaumustani että usko vaan jumalaan, kyllä sinullee ilon päivät vielä koittaa kun jumala vie sinut paratiisiin jne. En siis todellakaan pysty...
Kuka tuollaista on sinulta vaatinutkaan? Liittyikö tuo jotenkin tuohon vastaamasi viestiin? Ymmärsitköhän väärin jotain.
- Anonyymi
Mutta onko niin että mitä huonommin menee niin sitä rajumpi huumori? ❤
- Anonyymi
gaymailit kirjoitti:
Joskus koomikot voivat olla tosikkoja sisimmässään.
👹Niinpä. Niinhän se on. Kaikki ei muutoinkaan ole aina sitä mitä ensi näkemältä näyttää tai mitä voisi luulla tuntematta paremmin ihmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477