Äijön Matin kauppakeskuksella ei mene todellakaan kovaa. Heiska pelasti kaupungin bensa-asemasta. Koko mäki kituu ja kaupunkilaisilla maksatetaan koko leikki.
Kompissa 6 tyhjää tilaa HALLOOO
17
638
Vastaukset
- Anonyymi
ne pitää ottaa kaupungin virastotiloiksi
- Anonyymi
Kompissa valtava taidehalli.... Siitä liikuntahalli, pienillä muutostöillä mahdollista. Kaupunki kuitenkin maksaa viulut.
- Anonyymi
kaupunki teki aikanaan sopimuksen maksaa tyhjien loossien kulut
- Anonyymi
Halli käyttövalmis hetkessä.
- Anonyymi
koskeeko nyt iltalehdessä olleet uutiset sitä konstin toista
investoriehdokasta - Anonyymi
Joo, klöntillä ei tosiaankaan mene hyvin. Ja olisi oikeus ja kohtuus, että kaupungin veronmaksajille annettaisiin selvitys, paljonko kaupungin veronmaksajille tulee kuppakeskuksesta kustannuksia kuukaudessa. Ja lisää maksettavia on päätetty, eli kaupungin kokoon nähden ylimitoitettu urheiluhalli. No, siitä vaan, minä olen päätökseni tehnyt ja vaihdan kirjani tämän vuoden aikana toiseen kaupunkiin, enkä osallistu näiden järjettömyyksien maksamiseen.
- Anonyymi
Kukaan ei joudu niitä maksamaan, velalla niistä selvitään hoikkala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei joudu niitä maksamaan, velalla niistä selvitään hoikkala
koo ajan maksetaan Tuomistolle asiakkaiden kuljetuksesta keskustasta
klönttiin miksei Kilvakkalasta kuskata - Anonyymi
Perässä tullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koo ajan maksetaan Tuomistolle asiakkaiden kuljetuksesta keskustasta
klönttiin miksei Kilvakkalasta kuskataeikö Karttaslammi osaa hoitaa Kilvakkalalaisten asioita
- Anonyymi
Köyhillä on aina ongelmia rahan kanssa. Mun puolesta sepelipellolle voi rakentaa toisen kopin.
- Anonyymi
Sepeliä lisää.
- Anonyymi
Hyvä sijoitus varmaan. Jollekin.
- Anonyymi
SataSoi juhlat Komppiin sisätiloihin. Sepelipellolle Vihreät Niityt.
- Anonyymi
Ehdotan kuutta uutta G A Y baaria tyhjiin tiloihin.
- Anonyymi
tuota ei käkimetelin pua kestä
- Anonyymi
Ikaalinen on taiteilijoiden kaupunki. Kolme taidesalia kauppakeskuksessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891