Miksi pitää jäädä puolentoista metrin päähän seisomaan edellisestä kassallaolijasta? Takana on vain vähän tilaa seuraavalle. Jotkut ovat sitten kokoajan hosumassa takana selässä kiinni. Olisi parempi kun ei tarvitsisi käydä kaupassa ollenkaan. Stressiä siellä vain saa itselleen☹️
Ihmisten kummallinen jonotustyyli nykyisin kassoilla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En mä oo tollasta huomannu!?
Mut mul on tohon kuitenkin selitys!
Sun hygieniataso vaihtelee liikaa päivittäin?- Anonyymi
Sinulla se taitaa olla suihkuvälien parantamisessa varaa😃ja näössä muutenkin
- Anonyymi
Joskus näkee,mut on noi kauppakäynnit typerii,ite vähentänyt niin kuin voi,ruokakauppaa n,2kerta viikko,ikinä viikonloppuna ei jaksa jonottaa mut ihmis paljous ellottaa, se syy ettei mieli tee mennä,kierrä kaarra käytävät ei väistellä tukkivat lihoineen käytävät,sanon anteeksi ja kiitos jos ohi pääsee.Onneksi ei joulumoskaa turhaa krääsäää tartte mennä ostelee,senkin ajan liikkuu saa niin itselle.Nykyään joka paikas on se monta metrii seuraavaan hlöön onko se henkilökoht.raja sit siin.Emmä kyl haluis tietynlaisii ihmisii lähelleni.
Kaikenlaisia tuskan parahduksia.
Käytä itsepalvelukassaa.- Anonyymi
Jos menee liian lähelle nais -oletettua niin voi saada
syytteen seksuaalisesta ahdistuksesta eli MEE TOO! - Anonyymi
Yksityisyys maksutilanteessa. Lattiassa on jonotusraja.
- Anonyymi
Tilaa ruoat kotiin jos ahdistaa.
- Anonyymi
Suomalaisilla on iso reviiri. Eivät halua olla liian lähellä toisiaan. Miksi pitäisikään?
Muualla ihmiset tunkevat aivan iholle kiinni kauppajonoissa, joskus tekisi mieli pamauttaa kyynärpäällä pahimpia kauemmas. - Anonyymi
Jättävät tilaa että pääsee ostoskärryjä työntämällä kulkemaan sivusuunnassa läpi jonojen toisille jonoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956