Olen 44-v rouva. Kävin kylpylässä...Pojan kaveri oli siellä, näin sen ensin porealtaissa...Mikä mies siitä kasvanu. Kun hän nousi altaasta, mikä pullotus sillä uikkareissa!
Menin höyrysaunaan, niin tämä nuori tuli sinne perässä. Pojalla varmaan yli 20 cm kalua löysänä!seisoskeli, et varmaan näin sen. Tuli siihen lähelle jalat levällään. Istui viereen ja otti kalustaan kiinni ja käänsi reiden päälle Jutteli niitä näitä, Mikä näky! Sheivattu pitkä ja paksu kalu karvasen reiden päällä.Mua kyllä kiihotti näky....sit kysy suoraan haluisinko seksii. Menin ihan hämilleen, asia jäi siihen. Nyt kyl kiihottas ajatus. Sano, vielä et aina oon kiihottanu sitä!!!!
Uskaltaisko , tekis kyl mieli...18v poika
Pojan kaveri
23
4824
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile vaan poikaa! Nuoret kundit hyviä tyydyttäjiä, mulla 20v poika leluna. Sillä kans yli 20 cm ja paksu. Nautin, oon 44v varattu rouva.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa kokeilla ... ;)
- Anonyymi
Sillälailla vanhat kurpat täällä jauhaa pashaa
Kun poika kerran kysyi, haluaisitko seksiä, ja sinä haluat, on perin vaikea ymmärtää, miksi kieltäytyisit.
- Anonyymi
Ei muuta kun otat yhteyttä siihen. Poikakin haluais vanhempaa rouvaa ja voisit opettaa sitä monissa asioissa.
Voi sitä kokeilla oman ikäisen miehen kanssa :)
- Anonyymi
Olisihan se mahtavaa päästä paneen tuon ikästä naista.
- Anonyymi
Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?
Kyllä kelpais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpais.
Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
Oletko millainen mies? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
Oletko millainen mies?Laita postia.. tutustutaan siellä.
Kokeile ehdottomasti.
- Anonyymi
Laitahan sitte viestiä kuinka kävi ja oliko nautinnollinen hetki pojan kanssa.
Maistuisko vähän vanhempi herra?
40v 187 / 76 19/5 urheilinen
- Anonyymi
Täällä naista joka ottaisi 23v kundin seurakseen?
Nainen 44 ja poika 20, nautinnollista...
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Aloituksen on kirjoittanut 12v poika joka näkee märkiä unia äitistään!
Jos tuo olisi ollut totta, niin asia olisi edennyt naisen vastauksen mukaan! Tuo nainen olisi vastanut kyllä! - Anonyymi
Laita viestiä [email protected] haluat isoo
- Anonyymi
Sussa urpossa ole mitään isoa kuin mätäpaise hartioittesi välissä
- Anonyymi
Tapasin kylpylässä nelikymppisen naisen. Se tuli juttelee kun olin yksin sielä. Vanhempien kanssa olin mutta he olivat ravintolassa omilla menoillaan.
Nainen kyseli ikäni ja muut. Kerroin täyttäneeni 16 keväällä.
Sain häneltä seksiä. Hänen tehtävänsä oli hankkia miehelleen poika-seksi seuraa. Kokemus oli hämmentävä ja miellyttävä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1212209SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2631494En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341303Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v71107Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36985- 50916
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33844+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais254842It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen34810