Pojan kaveri

Anonyymi

Olen 44-v rouva. Kävin kylpylässä...Pojan kaveri oli siellä, näin sen ensin porealtaissa...Mikä mies siitä kasvanu. Kun hän nousi altaasta, mikä pullotus sillä uikkareissa!
Menin höyrysaunaan, niin tämä nuori tuli sinne perässä. Pojalla varmaan yli 20 cm kalua löysänä!seisoskeli, et varmaan näin sen. Tuli siihen lähelle jalat levällään. Istui viereen ja otti kalustaan kiinni ja käänsi reiden päälle Jutteli niitä näitä, Mikä näky! Sheivattu pitkä ja paksu kalu karvasen reiden päällä.Mua kyllä kiihotti näky....sit kysy suoraan haluisinko seksii. Menin ihan hämilleen, asia jäi siihen. Nyt kyl kiihottas ajatus. Sano, vielä et aina oon kiihottanu sitä!!!!
Uskaltaisko , tekis kyl mieli...18v poika

23

4697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile vaan poikaa! Nuoret kundit hyviä tyydyttäjiä, mulla 20v poika leluna. Sillä kans yli 20 cm ja paksu. Nautin, oon 44v varattu rouva.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa kokeilla ... ;)

      • Anonyymi

        Sillälailla vanhat kurpat täällä jauhaa pashaa


    • Kun poika kerran kysyi, haluaisitko seksiä, ja sinä haluat, on perin vaikea ymmärtää, miksi kieltäytyisit.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun otat yhteyttä siihen. Poikakin haluais vanhempaa rouvaa ja voisit opettaa sitä monissa asioissa.

    • Voi sitä kokeilla oman ikäisen miehen kanssa :)

    • Anonyymi

      Olisihan se mahtavaa päästä paneen tuon ikästä naista.

      • Anonyymi

        Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?

        Kyllä kelpais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpais.

        Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
        Oletko millainen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
        Oletko millainen mies?

        Laita postia.. tutustutaan siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita postia.. tutustutaan siellä.

        Laita postia, tutustutaan siellä.


    • Kokeile ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Laitahan sitte viestiä kuinka kävi ja oliko nautinnollinen hetki pojan kanssa.

    • Maistuisko vähän vanhempi herra?

    • 40v 187 / 76 19/5 urheilinen

    • Anonyymi

      Täällä naista joka ottaisi 23v kundin seurakseen?

    • Nainen 44 ja poika 20, nautinnollista...

      • Anonyymi

        Sairasta


    • Anonyymi

      Aloituksen on kirjoittanut 12v poika joka näkee märkiä unia äitistään!

      Jos tuo olisi ollut totta, niin asia olisi edennyt naisen vastauksen mukaan! Tuo nainen olisi vastanut kyllä!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sussa urpossa ole mitään isoa kuin mätäpaise hartioittesi välissä


    • Anonyymi

      Tapasin kylpylässä nelikymppisen naisen. Se tuli juttelee kun olin yksin sielä. Vanhempien kanssa olin mutta he olivat ravintolassa omilla menoillaan.
      Nainen kyseli ikäni ja muut. Kerroin täyttäneeni 16 keväällä.
      Sain häneltä seksiä. Hänen tehtävänsä oli hankkia miehelleen poika-seksi seuraa. Kokemus oli hämmentävä ja miellyttävä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7501
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4456
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2897
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1342
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe