Sunnuntain Ideapark

Anonyymi

On tuo valtavaa mikä kansanpaljous taas vaeltaa kauppakeskukseen. Ei sekaan meinannu mahtua. 250 000 kävijää jo rikki. 🤳🏼🤣

25

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelijöitä riittää vielä, vai oliko niitä taivastelijoita.

    • Anonyymi

      Ilaistuotteet käyvät hyvin kaupaksi ja santaa kulettavat sisään kengissä
      - eipäs sitä kamaa kukaan määräänsäenempia tarttekkaan
      - hinta vertailut ja soppailut kulettaa väkeä

    • Anonyymi

      Voi kun olisi pandoilla sama yleisömäärä, vaan kun korvessa saa olla vaikka dinosaurus, niin väki ei metsään talvella mene.

      • Anonyymi

        Pandoilla tuo kävijämäärä otti melkein vuoden saavuttaa. Toisena vuonna putoaa puoleen, eli entiselle tasolle ennen pandoja.
        Päitä putoaa niin Ähtärissä kuin Keskisellä. Kummankin selviäminen näyttää epätodennäköiseltä.


    • Anonyymi

      Minäkin kävin hakemassa sieltä ilmaisen heijastimen, mitään en ostanu.

      • Mistä virusta toi 250 on napattu...? Onko ne ruvennu jakaa ilmasta viinaa


    • Anonyymi

      huutua tyhyjästä, se ei mitään täs kuprus enään auta, vaikka kuinka mekastavat

      • Anonyymi

        joo ja se vielä jotta vievät joltain eväät, on sitä seinästen härskiys,
        -niin lopetetaan tua turha sopailukin tuolla koko seiskas, pärijätköön omineen nylykyyrit


    • Anonyymi

      Tänään poikettiin perheen kanssa avajaisissa, oli siellä vaan paljon porukkaa edelleen.
      Varmasti osa vain hengailemassa ja ihmettelemässä, mutta kyllä siellä rahakin vaihtoi omistajaa.
      Power, XXL, ruokapaikat, Cittari, näissä ainakin oli pitkät jonot kassoilla.

      Varmasti poiketaan uudelleen, esim. viikonlopun ruokaostokset on helppo tehdä tuolla Cittarissa ja samalla poiketa muissakin liikkeissä.

      Hienoa että Seinäjoelle saatiin tällainen Kauppakeskus, parantaa kaupungin ja lähialueiden vetovoimaisuutta huomattavasti.

      • Anonyymi

        Cittarissa kyllä oli jonoa sen verran ja auton joutui jättämään niin kauas että eipä siinä enää 'samalla poikennut muissakin'.

        Jos olisin ollut viisas, olisin käynyt Hyllykalliolla ostoksilla.


    • Anonyymi

      Ei seinäjoelta mitään enään

    • Anonyymi

      ei seinäjoelta mitään enään eikä koskaan

    • Anonyymi

      Lapualaasiakin oli paikalla pilivin pimein,vaikka ei ne kuulemma tänne Seinäjoelle puheettensa mukahan luitansa verä.
      No ei oo kyllä ollu ennenkään Lapualaasten puheesihin luattamista.

    • Anonyymi

      Onko ne laskettu samalla lailla, kun Tangomarkkinoiden kävijä määrät?😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Olisit lukenut eilisen ilkan niin tietäisit. Lämpöanturi rekisteröi jokaisen kävijän sama tekniikka ollut käytössä jo 6 vuotta esim Dubaissa ja Oulun Ideaparkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit lukenut eilisen ilkan niin tietäisit. Lämpöanturi rekisteröi jokaisen kävijän sama tekniikka ollut käytössä jo 6 vuotta esim Dubaissa ja Oulun Ideaparkissa.

        Anturi laskee varmaan kumpaankin suuntaan, saadaan hyvin tuplattua käviämäärät tuolla.


    • Anonyymi

      Mun laskujen mukaan, siellä käy sitte 18 milj Vuores, huh, huh.

    • Anonyymi

      Niin se vaan käypi,notta keskinen lopuuu ja idea laajenee ja hakoo lisää rakennusoikeutta . peltoja riittää. molemmin puolon. Rata katuaa pois. Ja leffateatteritko tulossa kolmikerroksessa. 🏰

      • Anonyymi

        Rasinmäki on hommannu läppärin ja tunnukset suomi24


    • Anonyymi

      Palstalla muutama lapualainen jussipaita jaksaa jankuttaa samaa seinäjoki vihaa. Varmaan vielä kymmenen vuoden kuluttua sama levy päällä, notta saakeli kyllä me vielä Seinäjoelle näytetään. Lapualla pyörii silloin kaduilla länkkäreistä tutut orjantappura pallot. Pari hassua Jussipaitaa paukuttelee hekseleitä että me ei seinäjoelle mennä. Hahaa;))

    • Anonyymi

      Nyt alkoivatkin sitten seinäjoelle pulmat
      sanotaan niin jotta pulmat arjessa

    • Anonyymi

      Onko siellä ostoskärryjä vai miten asiointi tapahtuu.
      Jos kilometrien matkalla tekee paljon ostoksia niin kädet loppuu aika nopeasti, lisäksi monta sataa metriä autolle.

      • Anonyymi

        Ensimmäiseen kauppaan, sieltä tavarat autoon, sitten mennään toiseen ja niin edelleen.

        Tällä saadaan myös käviämäärät näyttämään hyvältä, kun samat asiakkaat kulkee ovista edestakaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiseen kauppaan, sieltä tavarat autoon, sitten mennään toiseen ja niin edelleen.

        Tällä saadaan myös käviämäärät näyttämään hyvältä, kun samat asiakkaat kulkee ovista edestakaisin.

        Siis eikö siellä ole ovenpielessä kärryjä joiden kanssa voi kiertää koko puljun?
        Eihän tuossa muuten ole mitään järkeä.

        No nyt ymmärrän miksi nuo kävijämäärät on ihan puppua, samat ihmiset ravaa edestakaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe