Isaac Asimov puhuu feminismistä

Anonyymi

Videolla Isaac Asimov puhuu feminismistä ja mitä se tekee syntyvyydelle. Video on vuodelta 1988. Asimov kuoli vuonna 1992.

https://www.youtube.com/watch?v=qkaobW8UNXo

Katsokaapa aivan erityisen tarkasti tuo video. Siinäpä on jotain mielenkiintoista...

Ja sen jälkeen lukekaa Asimovin wiki-artikkeli.

https://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Asimov

Feminismi on ylivoimaisesti tehokkain sterilointimenetelmä mitä koskaan on historian aikana keksitty.

15

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feminismiä tulisikin ajaa kehitysmaihin, joissa on korkea syntyvyys.

      Afrikan väestön odotetaan kasvavan 2 miljardiin.

      Miettikääpäs että millaiset pakolaisvirrat sitten pyyhkäisevät läpi Euroopan.

      • Anonyymi

        Itse asiassa uusin ennuste on,että Afrikan väkiluku nousee jopa 4,1 miljardiin tämän vuosisadan loppuuun mennessä! Eli se tulee lähes nelinkertaistumaan nykyisestä(1,1 miljardia).

        Ja kuitenkin vain harvat uskaltavat ehdottaa tuon järkyttävän kehityksen selvää rajoittamista?

        Liikakansoitus on kaikkien maailman suurten ongelmien perussyy. Mutta ei-valkoisten ja varsinkin mustien kansojen väestönkasvun rajoittaminen ei kuulu "tietyistä syistä" länsimaiden vasurieliittien agendaan.

        Valkoisten länsimaiden itsetuhoiset ja itseinhoiset vasurieliitit laskevat, että miljardi afrikkalaista tulisi Eurooppaan ja toinen miljardi Pohjois-Amerikkaan.

        Mikä tarkoittaa eurooppalaisperäisen sivilisaation ja valkoisen rodun tuhoa noilla alueilla. Sitten globalistien ja muiden kulttuurimarxistien pitkäaikainen unelma on täytyynyt...


      • Anonyymi

        Harmi, että feministien ihmisviha koskee vain valkoisia. Muut etnisyydet ovat pyhiä ja koskemattomia ja arvokkaita. Valkoiset eivät.


      • Anonyymi

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.

        Ilman länsimaalaisten vaikutusta tuolla ei muutu luultavasti yhtään mikään koskaan. Täälläkään ei oikein tahdo muuttua maahanmuuttajayhteisöissä juuri mikään.
        Arabit etc ovat jo tuhansia vuosia sitten löytäneet sen paikan missä he haluavatkin olla: islamin uskossa ja kunniakulttuurissa, joissa suvun, heimon ja profeetan kunnia ja perhe ovat kaikki kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman länsimaalaisten vaikutusta tuolla ei muutu luultavasti yhtään mikään koskaan. Täälläkään ei oikein tahdo muuttua maahanmuuttajayhteisöissä juuri mikään.
        Arabit etc ovat jo tuhansia vuosia sitten löytäneet sen paikan missä he haluavatkin olla: islamin uskossa ja kunniakulttuurissa, joissa suvun, heimon ja profeetan kunnia ja perhe ovat kaikki kaikessa.

        No sitten siellä ei muutu koska he eivät itse halua muuttua.

        Mitä se meille kuuluu? Eläkööt hyvinensä kuten itse tahtovat.

        Ja jos Suomessa asuessa on ylivoimainen suoritus kunnioittaa suomalaisia lakeja ja elämäntapoja voi muuttaa takaisin kotio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.

        " mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla. "


        Feminismin, eli naisiin suunnatun tasa-arvon voi saavuttaa tietenkin vasta kun on mitä antaa.
        Yhtä tunnetusti jakolasku pätee myös tasa-arvossa.
        Jos nimittäjä kasvaa, osamäärä pienenee.


        Eli, väestön kasvu pitää saada pysähtymään.
        Sitten sitä jaettavaa riittää niin miehille kuin naisillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että feministien ihmisviha koskee vain valkoisia. Muut etnisyydet ovat pyhiä ja koskemattomia ja arvokkaita. Valkoiset eivät.

        FEMINISMI ONGELMA SUOMESSA
        Naisen €-uro johtuu Feminsmistä. Feministi estää isän oikeudet käyttäen apunaan poliisia ja tuomaria huoltajuuskiistoissa. Kotifeministi ei anna isälle puolta vapaastaan. Urakehitys toppaa ja NS: 87%/€ on totuutta.
        Asia on ratkaistavissa nykyisellä Prosentilla nuijitaan lapset isien huostaan Nainen pysyy palkka nousussa eikä vietä työelämän ulkopuolella 5v menettäen lisäksi eläke-etuaan. FEMINISMIN purku kaupunkiemme huoltajuus neuvotteluista korjaa tilanteen samassa ajassa kuin se on luotukin. Jos pistää 2% siihen vielä lisää huoltajuuksia isälle niin Naisen tasa-arvo toteutuu entistä nopeammin.
        Asia on helpoinpia ratkaisuja ikinä nyt tarvitaan tervejärkisiä toimia ongelmien ratkaisuksi! Veromaksaja myös hyötyy lastemme parenmmasta kodista mielenteveys ongelmista kärsivät nimemnomaan yksinhuoltaja äitien lapset uusi polku on voittoja kaikille täynnä. Ongelma on että Feministien kerho alkaa ujeltaa poliisia apuun poliisi käy isän päälle joka ajaa lapsensa tapaamis etua jopa lapsiakin on kuollut Feministien hyökätessä poliisin kera isien päälle. Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten siellä ei muutu koska he eivät itse halua muuttua.

        Mitä se meille kuuluu? Eläkööt hyvinensä kuten itse tahtovat.

        Ja jos Suomessa asuessa on ylivoimainen suoritus kunnioittaa suomalaisia lakeja ja elämäntapoja voi muuttaa takaisin kotio.

        Olen vähän samaa mieltä. Ottaa päähän, että kehitysmaalaiset rynnivät meidän länsimaalaisten maihin ja tuovat lopulta KAIKKI ongelmansa mukanaan, jotka kaiken lisäksi ultraherkästi loukkaantuvainen feminismi kieltää meitä muita ratkaisemasta!

        Minne ME valkoiset länsimaalaiset pääsemme pakoa tätä kehitysmaa-paskaa? Emme yhtään minnekään. Tännepä vaan änkeävät naapuriimme, vaikka kukaan ei ole kutsunut.

        Feminismi monikulttuureineen tuhoaa tätä kulttuuriamme oikein urakalla. Se on tämän ajan syöpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        FEMINISMI ONGELMA SUOMESSA
        Naisen €-uro johtuu Feminsmistä. Feministi estää isän oikeudet käyttäen apunaan poliisia ja tuomaria huoltajuuskiistoissa. Kotifeministi ei anna isälle puolta vapaastaan. Urakehitys toppaa ja NS: 87%/€ on totuutta.
        Asia on ratkaistavissa nykyisellä Prosentilla nuijitaan lapset isien huostaan Nainen pysyy palkka nousussa eikä vietä työelämän ulkopuolella 5v menettäen lisäksi eläke-etuaan. FEMINISMIN purku kaupunkiemme huoltajuus neuvotteluista korjaa tilanteen samassa ajassa kuin se on luotukin. Jos pistää 2% siihen vielä lisää huoltajuuksia isälle niin Naisen tasa-arvo toteutuu entistä nopeammin.
        Asia on helpoinpia ratkaisuja ikinä nyt tarvitaan tervejärkisiä toimia ongelmien ratkaisuksi! Veromaksaja myös hyötyy lastemme parenmmasta kodista mielenteveys ongelmista kärsivät nimemnomaan yksinhuoltaja äitien lapset uusi polku on voittoja kaikille täynnä. Ongelma on että Feministien kerho alkaa ujeltaa poliisia apuun poliisi käy isän päälle joka ajaa lapsensa tapaamis etua jopa lapsiakin on kuollut Feministien hyökätessä poliisin kera isien päälle. Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus.

        " Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus."

        Juurihan eräs nainen otettiin kiinni Tallinnasta, lapsikaappauksesta epäiltynä.


      • Soininvaara jo ehtikin kertomaan totuuden.
        Suomeen tulee miljoonia pakolaisia tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Soininvaara jo ehtikin kertomaan totuuden.
        Suomeen tulee miljoonia pakolaisia tulevaisuudessa.

        Varmaan tuleekin, mikäli se vain vasemmistolaisista/feministeistä on kiinni. Uuden kulttuurivallankumouksen ideaalithan ovat, että valkoinen rotu, kapitalismi ja toksinen maskuliinisuus häviäisivät. Lopputulos tulee vain olemaan jotain samansuuntaista kuin iranin islamilais-vasemmistolaisessa vallankumouksessa.

        Laiha lohtu on siinä ettei tämä Terijoen hallitus 2.0 koe yhtään parempaa kohtaloa kuin se entinenkään. Kova opetus on edessä kaikilla.


    • Anonyymi

      Pitäisi siis saada laajasti käyttöön kaikkialla. Ihmisten suuri määrä ja jatkuva lisääntyminen on maapallon suurin uhka

      • Anonyymi

        Feminismi on mahdollinen vain pehmeässä lännessä, missään muualla ei olla lähelläkään sellaista kulttuurin pehmeyttä, hyvinvointia ja sallivuutta, joka kenties edes ylipäänsä on mahdollinen vain (nyt tuhoutuvassa) lännessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on mahdollinen vain pehmeässä lännessä, missään muualla ei olla lähelläkään sellaista kulttuurin pehmeyttä, hyvinvointia ja sallivuutta, joka kenties edes ylipäänsä on mahdollinen vain (nyt tuhoutuvassa) lännessä.

        Hesarin mukaan Ruotsin vankilat ovat jo täynnä.

        Juttu kertoi, että ongelma johtuu jengiytymiskulttuurin kasvusta, mutta unohti kertoa että ongelma on maahanmuuttajalähtöinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe