Isaac Asimov puhuu feminismistä

Anonyymi

Videolla Isaac Asimov puhuu feminismistä ja mitä se tekee syntyvyydelle. Video on vuodelta 1988. Asimov kuoli vuonna 1992.

https://www.youtube.com/watch?v=qkaobW8UNXo

Katsokaapa aivan erityisen tarkasti tuo video. Siinäpä on jotain mielenkiintoista...

Ja sen jälkeen lukekaa Asimovin wiki-artikkeli.

https://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Asimov

Feminismi on ylivoimaisesti tehokkain sterilointimenetelmä mitä koskaan on historian aikana keksitty.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feminismiä tulisikin ajaa kehitysmaihin, joissa on korkea syntyvyys.

      Afrikan väestön odotetaan kasvavan 2 miljardiin.

      Miettikääpäs että millaiset pakolaisvirrat sitten pyyhkäisevät läpi Euroopan.

      • Anonyymi

        Itse asiassa uusin ennuste on,että Afrikan väkiluku nousee jopa 4,1 miljardiin tämän vuosisadan loppuuun mennessä! Eli se tulee lähes nelinkertaistumaan nykyisestä(1,1 miljardia).

        Ja kuitenkin vain harvat uskaltavat ehdottaa tuon järkyttävän kehityksen selvää rajoittamista?

        Liikakansoitus on kaikkien maailman suurten ongelmien perussyy. Mutta ei-valkoisten ja varsinkin mustien kansojen väestönkasvun rajoittaminen ei kuulu "tietyistä syistä" länsimaiden vasurieliittien agendaan.

        Valkoisten länsimaiden itsetuhoiset ja itseinhoiset vasurieliitit laskevat, että miljardi afrikkalaista tulisi Eurooppaan ja toinen miljardi Pohjois-Amerikkaan.

        Mikä tarkoittaa eurooppalaisperäisen sivilisaation ja valkoisen rodun tuhoa noilla alueilla. Sitten globalistien ja muiden kulttuurimarxistien pitkäaikainen unelma on täytyynyt...


      • Anonyymi

        Harmi, että feministien ihmisviha koskee vain valkoisia. Muut etnisyydet ovat pyhiä ja koskemattomia ja arvokkaita. Valkoiset eivät.


      • Anonyymi

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.

        Ilman länsimaalaisten vaikutusta tuolla ei muutu luultavasti yhtään mikään koskaan. Täälläkään ei oikein tahdo muuttua maahanmuuttajayhteisöissä juuri mikään.
        Arabit etc ovat jo tuhansia vuosia sitten löytäneet sen paikan missä he haluavatkin olla: islamin uskossa ja kunniakulttuurissa, joissa suvun, heimon ja profeetan kunnia ja perhe ovat kaikki kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman länsimaalaisten vaikutusta tuolla ei muutu luultavasti yhtään mikään koskaan. Täälläkään ei oikein tahdo muuttua maahanmuuttajayhteisöissä juuri mikään.
        Arabit etc ovat jo tuhansia vuosia sitten löytäneet sen paikan missä he haluavatkin olla: islamin uskossa ja kunniakulttuurissa, joissa suvun, heimon ja profeetan kunnia ja perhe ovat kaikki kaikessa.

        No sitten siellä ei muutu koska he eivät itse halua muuttua.

        Mitä se meille kuuluu? Eläkööt hyvinensä kuten itse tahtovat.

        Ja jos Suomessa asuessa on ylivoimainen suoritus kunnioittaa suomalaisia lakeja ja elämäntapoja voi muuttaa takaisin kotio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kysyä maahanmuuttajataustaisilta feministeiltä, afrikkalaisilta, lähi- itäläisiltä, ynnä muilta ei- valkoisilta feministiltä ympäri maapallon missä he ikinä sitten vaikuttavatkaan, mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla.

        Miksi meidän valkoisten eurooppalaisten pitäisi ajaa kehitysmaihin yhtään mitään? En ymmärrä millä oikeudella me ylipäänsä tungemme nokkamme heidän asioihin. Kehitys täytyy jokaisen suorittaa itse. Toinen ei voi kehittyä toisen puolesta. Itse täytyy haluta muutosta, ja itse täytyy se muutosprosessi suorittaa jos vallitsevat elämäntavat eivät itseä miellytä.

        " mikä mahtaa olla vialla ettei naisten asema ole parantunut kyseisillä alueilla. "


        Feminismin, eli naisiin suunnatun tasa-arvon voi saavuttaa tietenkin vasta kun on mitä antaa.
        Yhtä tunnetusti jakolasku pätee myös tasa-arvossa.
        Jos nimittäjä kasvaa, osamäärä pienenee.


        Eli, väestön kasvu pitää saada pysähtymään.
        Sitten sitä jaettavaa riittää niin miehille kuin naisillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että feministien ihmisviha koskee vain valkoisia. Muut etnisyydet ovat pyhiä ja koskemattomia ja arvokkaita. Valkoiset eivät.

        FEMINISMI ONGELMA SUOMESSA
        Naisen €-uro johtuu Feminsmistä. Feministi estää isän oikeudet käyttäen apunaan poliisia ja tuomaria huoltajuuskiistoissa. Kotifeministi ei anna isälle puolta vapaastaan. Urakehitys toppaa ja NS: 87%/€ on totuutta.
        Asia on ratkaistavissa nykyisellä Prosentilla nuijitaan lapset isien huostaan Nainen pysyy palkka nousussa eikä vietä työelämän ulkopuolella 5v menettäen lisäksi eläke-etuaan. FEMINISMIN purku kaupunkiemme huoltajuus neuvotteluista korjaa tilanteen samassa ajassa kuin se on luotukin. Jos pistää 2% siihen vielä lisää huoltajuuksia isälle niin Naisen tasa-arvo toteutuu entistä nopeammin.
        Asia on helpoinpia ratkaisuja ikinä nyt tarvitaan tervejärkisiä toimia ongelmien ratkaisuksi! Veromaksaja myös hyötyy lastemme parenmmasta kodista mielenteveys ongelmista kärsivät nimemnomaan yksinhuoltaja äitien lapset uusi polku on voittoja kaikille täynnä. Ongelma on että Feministien kerho alkaa ujeltaa poliisia apuun poliisi käy isän päälle joka ajaa lapsensa tapaamis etua jopa lapsiakin on kuollut Feministien hyökätessä poliisin kera isien päälle. Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten siellä ei muutu koska he eivät itse halua muuttua.

        Mitä se meille kuuluu? Eläkööt hyvinensä kuten itse tahtovat.

        Ja jos Suomessa asuessa on ylivoimainen suoritus kunnioittaa suomalaisia lakeja ja elämäntapoja voi muuttaa takaisin kotio.

        Olen vähän samaa mieltä. Ottaa päähän, että kehitysmaalaiset rynnivät meidän länsimaalaisten maihin ja tuovat lopulta KAIKKI ongelmansa mukanaan, jotka kaiken lisäksi ultraherkästi loukkaantuvainen feminismi kieltää meitä muita ratkaisemasta!

        Minne ME valkoiset länsimaalaiset pääsemme pakoa tätä kehitysmaa-paskaa? Emme yhtään minnekään. Tännepä vaan änkeävät naapuriimme, vaikka kukaan ei ole kutsunut.

        Feminismi monikulttuureineen tuhoaa tätä kulttuuriamme oikein urakalla. Se on tämän ajan syöpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        FEMINISMI ONGELMA SUOMESSA
        Naisen €-uro johtuu Feminsmistä. Feministi estää isän oikeudet käyttäen apunaan poliisia ja tuomaria huoltajuuskiistoissa. Kotifeministi ei anna isälle puolta vapaastaan. Urakehitys toppaa ja NS: 87%/€ on totuutta.
        Asia on ratkaistavissa nykyisellä Prosentilla nuijitaan lapset isien huostaan Nainen pysyy palkka nousussa eikä vietä työelämän ulkopuolella 5v menettäen lisäksi eläke-etuaan. FEMINISMIN purku kaupunkiemme huoltajuus neuvotteluista korjaa tilanteen samassa ajassa kuin se on luotukin. Jos pistää 2% siihen vielä lisää huoltajuuksia isälle niin Naisen tasa-arvo toteutuu entistä nopeammin.
        Asia on helpoinpia ratkaisuja ikinä nyt tarvitaan tervejärkisiä toimia ongelmien ratkaisuksi! Veromaksaja myös hyötyy lastemme parenmmasta kodista mielenteveys ongelmista kärsivät nimemnomaan yksinhuoltaja äitien lapset uusi polku on voittoja kaikille täynnä. Ongelma on että Feministien kerho alkaa ujeltaa poliisia apuun poliisi käy isän päälle joka ajaa lapsensa tapaamis etua jopa lapsiakin on kuollut Feministien hyökätessä poliisin kera isien päälle. Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus.

        " Lehtis sontan syyttää isää vaikka feminismi on kaiken syy ja seuraus."

        Juurihan eräs nainen otettiin kiinni Tallinnasta, lapsikaappauksesta epäiltynä.


      • Soininvaara jo ehtikin kertomaan totuuden.
        Suomeen tulee miljoonia pakolaisia tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Soininvaara jo ehtikin kertomaan totuuden.
        Suomeen tulee miljoonia pakolaisia tulevaisuudessa.

        Varmaan tuleekin, mikäli se vain vasemmistolaisista/feministeistä on kiinni. Uuden kulttuurivallankumouksen ideaalithan ovat, että valkoinen rotu, kapitalismi ja toksinen maskuliinisuus häviäisivät. Lopputulos tulee vain olemaan jotain samansuuntaista kuin iranin islamilais-vasemmistolaisessa vallankumouksessa.

        Laiha lohtu on siinä ettei tämä Terijoen hallitus 2.0 koe yhtään parempaa kohtaloa kuin se entinenkään. Kova opetus on edessä kaikilla.


    • Anonyymi

      Pitäisi siis saada laajasti käyttöön kaikkialla. Ihmisten suuri määrä ja jatkuva lisääntyminen on maapallon suurin uhka

      • Anonyymi

        Feminismi on mahdollinen vain pehmeässä lännessä, missään muualla ei olla lähelläkään sellaista kulttuurin pehmeyttä, hyvinvointia ja sallivuutta, joka kenties edes ylipäänsä on mahdollinen vain (nyt tuhoutuvassa) lännessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on mahdollinen vain pehmeässä lännessä, missään muualla ei olla lähelläkään sellaista kulttuurin pehmeyttä, hyvinvointia ja sallivuutta, joka kenties edes ylipäänsä on mahdollinen vain (nyt tuhoutuvassa) lännessä.

        Hesarin mukaan Ruotsin vankilat ovat jo täynnä.

        Juttu kertoi, että ongelma johtuu jengiytymiskulttuurin kasvusta, mutta unohti kertoa että ongelma on maahanmuuttajalähtöinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe