Luvan kanssa vieraissa

Anonyymi

Olemme 30 vuotias pari. Olemme olleet yhdessä teinistä saakka. Nyt mieheni on täyttmässä pyöreät 30 vuotta ja hän haluaa synttäri lahjaksi käydä vieraissa. Olemme pitkään puhuneet siitä kuinka meillä on kuivaa seksiä. Jokunen kuukausi sitten annoimme toisille luvan käydä vieraissa pyöreiden kunniaksi. Mieheni siis saa käydä yhden kerran ja minä yhden kerran. Eilen mieheni pienesä humalassa kertoi, että haluaa käyttää tuon yhden kerran ystävääni. Olen huomannut jo pitkään kuinka mieheni katsoo ystäväni takapuolta, eikä ihme se on upea. Kyseinen ystäväni on kaunis blondi, upea kroppa ja seksikäs. Kukapa häntä ei haluaisi. Muutaman kerran leikillä hän on puristanut ystäväni takapuolta. Humalassa. Olemme kaikki vain nauraneet. Pahoitin silti vähän mieleni kun kuulin, että mieheni haluaa panna ystävääni koska oletin, että mieheni haluaisi päätyä baari illan jälkeen toisen naisen sänkyyn. Tänään ystäväni on tulossa käymään ja pelkään, että he päätyvät mieheni kanssa sänkyyn mutta olen siihen luvan jo antanut. Toisaalta haluaisin nähdä kuinka ystävääni pannaan koska hän on uskomattoman seksikäs. En vain haluaisi, että se on mieheni. Taidan mennä aikaisin nukkumaan ja tehköön mitä tehkööt. Minä saan myös käydä vieraissa yhden kerran enkä tiedä kenen kanssa sen teen. Haluan sen kuitenkin tehdä koska seksielämä on niin kuollutta. Rakastamme toisia mutta tarvitsemme molemmat seksiä eikä yksi kerta mielestäni maata kaada, kai.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä saat hyvän, estottoman, osaavan ja kestävän avun... miehesi saa katsella jos haluaa.

    • Jos olet Satakunnan alueella laita meiliä nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.

    • Anonyymi

      Useimmissa avosuhteissakin on diili, että puolison kaveripiiristä pidetään näpit erossa. Jännä että annoit luvan ystäväsi kanssa peuhaamiseen, jos siitä jää pitkäksi aikaa paha mieli niin saattaa alkaa vaikuttaa suhteeseenne...

      Seksielämää saa kyllä piristettyä muillakin keinoin, mielikuvitusta vähän kehiin. Avoimesti puhumaan fantasioistanne ja toteuttamaan niitä. Seksileluja tilaukseen ja kokeilemaan. Tylsään seksiin ei tarvitse tyytyä, etenkin kun teilläkin on jo puhuttu asiasta. Ei se ole mikään tae että vieraan paneminen teidän makkaripuuhia piristäisi. Alkuun muutos voi tuntua vähän awkwardilta ja haastavalta, mutta oman suhteen seksielämän parantaminen on pelkkää voittoa.

      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2033
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      249
      1660
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      61
      1639
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1472
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1413
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      45
      1156
    Aihe