Ideaparkit lamaannuttaa seutukaupungit

Anonyymi

Seinäjoelle lottovoitto mutta maakunnalle se viimeinen naula arkkuun, 200 000 ihmistä kävi tuolla neljässä päivässä, jos jokainen käytti kymmenen euroa niin lähes 2 000 000 euroa pois seutukaupungeista pyörimästä! Onko näitä jättimäisiä ostoskeskuksia jotka maakunnan imuroi tyhäksi pakko rakentaa?

10

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy Vesa Keskiseltä.

• Anonyymi

Alkuinnostusta. Viehätys laimenenee ajanmyötä.

• Anonyymi

Eiköhän päätetä,että ostetaan ostoksemme omasta pitäjästä,Seinäjoelle on maakunnasta jo tarpeeksi rahaa kärrätty.Niin mä ainakin teen.Mitä omalta kylältä ei löydy,sitä en tartte.

• Anonyymi

Joo eipä siellä kuuleman mukaan oo yhtään mitään erikoista, samat reteet myynnissä ku johonakin tokmannilla ja vastaavassa.
      Aina se uus viehättää hetken.

• Anonyymi

Ei lamaannuta, sinne ei ole mikään pakko mennä, samat asiat saa helpommalla ja halvemmalla omasta kunnasta.
      Tuollaisissa paikoissa avajaisissa nyt käyvät aina kaikki kynnelle kykenevät mutta se ei tarkoita sitä että heistä tulisi jotain vakioasiakkaita.

• Anonyymi

Minä olen toteuttanut tuota jo jonkin aikaa. En ole käynyt Keskisellä enkä aio hetkeen käydäkään.

• Anonyymi

Edelleen käyn vain keskisellä. Ideaparkin imu ei systytä kuin rasvapalon. Täältä ei saa kaikkea.

• Anonyymi

Luulenpa että ne paikalliset kyllä pitää pintansa jos on hyvä palvelu se on nimittäin aina jonkinmoinen kustannus lähteä johonkin 30-50 km päähän ei kannata jonkin euron takia lähteä

• Anonyymi

Ei ole tarvetta lähteä Keskiselle. Saan lähempää samaa tavaraa vieläpä edullisemmin. Kyläkauppa on nähty.

• Anonyymi

Ei tässä Seinäjoelle rahhaa kärrätä. Jos ostat henkkamaukasta vaatteita, niin ne rahat menee Ruotsiin. Sitten kun haet Powerista kuulokkeet, niin ne rahat menee Norjaan. Ja vielä haet ClasOlsonilta jonkun leikkikalun, niin taas meni raha Ruotsiin. Lopuksi haet Burgerkingiltä hampurilaisen nälkääsi, ja kas raha meni Amerikkaan.

Joten en ymmärrä puheita rahan kärräämisestä Seinäjoelle, kun ei Seinäjoki saa siitä latin latia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4086
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1400
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      876
    Aihe