On huikee palkka.
Postinjakajan/lajittelija työn ei pitäisi olla yli 2000.
Peruspalkka 1600 ja kokemuslisät päälle, ilta yms yht 2000.
Liitto varmaan kun hilannu palkat pilviin ja nyt ollaan sitten katsomassa totuutta silmiin että missä mennään. Postin määrä vähenee ja vähentynyt jo vuosikaudet ja sama henkilöstö pitäisi säilyttää ja palkat niin eihän tuo nyt mee läpi.
Postinjakajan palkka 2600-2700
Anonyymi
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa no sitten mua on huijattu jos noin paljon tienaavat.
T: postipate - Anonyymi
Mä sain SOL:lin kautta 5200€ kuussa...
- Anonyymi
Kyllä enemmän kaikkine lisineen tuli kuin laskemasi reilu 3000. Ylitöitä tehden sain kyllä paljon lähemmäs 5000 euroa kuukaudessa postilla lajitteluhommissa.
- Anonyymi
Minkäs alan trolli sinä aloittaja oletkaan? Yritätkö manipuloida lukijoilta uskomaan huuhaaseesi? Joku psykiatrian trolli taas? Tuo summa tulee sieltä missä saadaan ilta tai yö lisiä. Tavallinen postinjakaja ja lajittelija tekee työnsä päivällä, ilman näitä lisiä.
Älä puhu roskaa. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686