Eikö hallitus ole havainnut, että vaalit käytiin jo. Hallituspuolueilta

Anonyymi

tulee päivittäin uusia ja päättömiä edotuksia kuin vapputorilla. Persujen suosio on jäädyttänyt järjen hippeetkin. Viimeisenä Li Andersson ehdotus persumersujen muuttamiseski kaasuautoiksi. Mitä järkeä 2000 euron mersu on muuttaa 5000 eurolla kaasuautoksi kun auton loppukäyttöaika on muutaman vuosi. Autossa kun on muitakin vehkeitä ja osia kuin polttoainesäiliö ja polttoaineen syöttö. Lihän ylittää jo Ohisalin älyn leimauksillaan. Hintaa tälle muutokselle ei tietenkään kannata kysyyä saati investoinnin järkevyyttä, ne kun hörhöillä eivät ole järjellä mitattavissa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi mätäkuun tapaus on arvonnousuvero ulkomailla muuton yhteydessä.
      Tämä on kertakaikkiaan resurssien haaskaamista, oikea tapa olisi verottaa kunnolla jokaisesta rajanylityksestä. 1000 € lähtö, 10000 € paluu.
      Kummasti rupeaisi vihreitäkin kiinnostamaan kotimaan matkailu, voi suomen sisälläkin lentää..

    • Anonyymi

      Eilisellä kyselytunnilla SDP:n Gustafsson kiteytti hyvin,
      "Tämän hallituksen kyyti on lämmin. Ei sellaista kylmää kyytiä, jota kokoomus tarjoaa". Väkisin tuli mieleen Rinne kusemassa housuun kylmässä bussissa..

      • Anonyymi

        Kyl Lilli ihan pihalla.. Munaa itseään!


    • Anonyymi

      Rinne on Kreikan tiellä. Ei näytetä muistavan Kreikan opetuksia. Siellä puolueet kilpailivat äänestäjille luvatuilla etuisuuksilla vaaleista toiseen. Lopputulos tiedetään. Aikooko Rinteen hallitus myös alkaa värentään talousynäkymiä, työllisyystilastoja, ainakin merkit tuntuvat siltä. Kun valtiontulot eivät riitä, Rinne on uhonnut käydä käsiksi työeläkesäästöihin ja mihin sen jälkeen?

    • Anonyymi

      Pääministerin touhuilut alkavat jo tuntua vaarallisilta. Ne ovat aivan päättömiä ja harkinnan puuteta osoittavia. Ongelmaksi on muodostunut se että myös osa ministereistä on lähtenyt päättömyyksien linjalle. Mitä oudompia lausuntoja tulee julki uusista ehdotuksista jotka eivät ole toteuttamiskelpoisia millään tavalla.

      Tämä alkaa olla jo niin epätoivoista touhuilua että minun luottamukseni meni jo kesällä ja koko ajan pahenee.

      Nämä ihmiset ovat kokemattomia, asiantuntemattomia, kiihkoilevia ja avuttomia. Ne ominaisuudet yhdessä muodostavat vaarallisen yhdistelmän joka tuottaa suuren vahingon tälle yhteiskunnalle. Ei Suomella ole varaa mihinkään ihmiskokeiluihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe