https://mvlehti.net/2019/11/18/yon-sudet-levittivat-valtavan-venajan-lipun-antarktikselle/
Ja Donbassin kansantasavallan prpagandaa:
https://mvlehti.net/2019/11/18/donbassin-kansanarmeija-viisi-vuotta-uusi-kuvakirja-luettavissa-netista/
Missäs muualla kuin Anus Putkosen Mitävittulaisessa.
Yön Sudet levittivät Venäjän lipun Antarktikselle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä luonto näyttää voimansa, niin ryssille kuin muillekkin pelleporukoille. Eikä mene kauan.
- Anonyymi
Minkä anuksen? Tarkoitat varmaan presidenttiehdokas Ilja Janitskinia.
- Anonyymi
llja luovutti MV-lehden pois ja nyt sitä hallinnoi Janus Putkonen, eli niin sanottu Putkisen Jani.
- Anonyymi
Yön pellet.
Jollainhan sitä maan rakoon valunutta kansallistunnetta pitää yrittää kohottaa. Uutta rikosta putkeen.- Anonyymi
Oliko tuo tempaus rikos? Taitavat olla sahanpurut päässäsi lahonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo tempaus rikos? Taitavat olla sahanpurut päässäsi lahonneet.
Venäjä on Kremlin mafiarikollisten kynsissä sätkivä rääsy.
- Anonyymi
Siis venäläiset kävivät levittämässä noin 33 m x 45 m kokoisen Venäjän lipun Etelänapamantereen jäätikölle?? En oikein ymmärrä. Lennetään vaikka armeijan helikopterilla paikalle, levitetään lippu jäälle, otetaan valokuvat, ja tullaan sitten takaisin.
Ei tuo nyt mikään hirmuisen erikoinen tempaus ole. Kiva että kävivät kuitenkin, vaikka ketään maailmalla ei asia kiinnostaisikaan.- Anonyymi
Venäjän osuus ilmastotalkoisiin.
Ja soihduttamiselle ei tehdä mitään. - Anonyymi
pari suomalaistakin sakissa
- Anonyymi
Vastenmielistä ja röyhkeää ja moukkamaista käytöstä tuollainen ! Suunnittelevat senkin alueen sotkemista öljyyn, kuin siperiankin joet ja järvetkin.
- Anonyymi
Säälittävä yritys siirtää huomiota eliitin varastelusta
- Anonyymi
Persut levittävät Venäjän lippua Suomessa.
- Anonyymi
Niin? USA salli juuri siirtokuntien rakentamisen. Nyt ei voi oikein edes mutista vastaan.
- Anonyymi
Venäjä on fasistinen valtio.
- Anonyymi
sudet valtasivat ensin Krimillä teiden risteykset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408