Moikkelis.

Anonyymi

Tuliko oikeaan paikkaan?

17

245

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis piti kirjoittaa, et tulinko.. 🙃

• Anonyymi

Kuka oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka oot?

Yks nainen vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks nainen vaan.

Jos tosimiestä etit, tuu kekkurinkadulle. Sun ei sen jälkeen tarvii ihmetellä ikinä eläissäsi mikä on tosimies ja ketkä miehet on vain teennäsiä valemiehii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tosimiestä etit, tuu kekkurinkadulle. Sun ei sen jälkeen tarvii ihmetellä ikinä eläissäsi mikä on tosimies ja ketkä miehet on vain teennäsiä valemiehii.

Mitäs vedetty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs vedetty?

Vanhoja mummuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suo on pieni pili. Mutsis kerto. Mikä se semmonen tosimies on jolla pieni pili

• Anonyymi

Nähty on monasti ja aina naurattaa moinen ”pikkumies”. Kannattaisiko sinun koittaa terapiaa, se helpottaa päänsisäistä ongelmiksi. Huumeiden ja viinankäyttöön olisi hyvä lopettaa myös. Teikäläisiä on jo hoitolaitokset ja vankilat täynnä. Ja me kunnon veronmaksajan maksamme sen lystin. Käynti lääkärillä, sitten helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähty on monasti ja aina naurattaa moinen ”pikkumies”. Kannattaisiko sinun koittaa terapiaa, se helpottaa päänsisäistä ongelmiksi. Huumeiden ja viinankäyttöön olisi hyvä lopettaa myös. Teikäläisiä on jo hoitolaitokset ja vankilat täynnä. Ja me kunnon veronmaksajan maksamme sen lystin. Käynti lääkärillä, sitten helpottaa.

Jos tulisit Kekkurinkadulle niin näkisit miten läpeensä stabiili karismaattinen charmantti ja ylipäätään hieno malli-ihminen olen, malli jota suurin soa ihmisistä ei jaksa edes tavoitella.. Olen synnynnäistä johtaja-ainesta niin e kun pitää vain juoruilla selän takana kun pällit tietää ettei osaa eikä jaksa nähdä hitto vaivaa kun on yksinäisiä elämänkouluja!!

Enkä mä oo koskaan harrastanu sekakäyttöä saati räyhäviina, mä käyn vaa salilla ja ajelen urheiluautolla yltympäriinsä! Oon paljon parempi kuin pystyt ees käsittää et moix ja näkemiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No? Loppuko sanottava??!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulisit Kekkurinkadulle niin näkisit miten läpeensä stabiili karismaattinen charmantti ja ylipäätään hieno malli-ihminen olen, malli jota suurin soa ihmisistä ei jaksa edes tavoitella.. Olen synnynnäistä johtaja-ainesta niin e kun pitää vain juoruilla selän takana kun pällit tietää ettei osaa eikä jaksa nähdä hitto vaivaa kun on yksinäisiä elämänkouluja!!

Enkä mä oo koskaan harrastanu sekakäyttöä saati räyhäviina, mä käyn vaa salilla ja ajelen urheiluautolla yltympäriinsä! Oon paljon parempi kuin pystyt ees käsittää et moix ja näkemiin!

Eikö tosimiestä uskaltanut ulos kämpästään?

• Anonyymi

Eipä näkynyt miehistä miehisintä pikkupiliä missään kun pari tuntia kekkurikadulla häntä odottelin. Liekö äiti laittanut vintiön arestiin vai mistä on kyse. Paljon uhoa vähän villoja koko tyyppi. Lääkäri auttaa, kun ymmärtää hakeutua hoitoon.

• Anonyymi

Fat chance. Ei ikimaailmassa.

• Anonyymi

Me yksinäiset ollaan piikki maken lihassa.

• Anonyymi

Tosimies täällä edelleen hei. Näistä yksinäisistä älä välitä. Kaikki naiset, joille kelpaa tosimies, on edlleen tervetulleita Kekkurinkadulle. Anna yksinäisten huutaa yhyttää.

• Anonyymi

Tulkaa naiset nauttimaan tosimiehen seurasta! Näette mikä on tosimies.

• Anonyymi

Ainoot mitä sä saat on yhtä epätoivosii itsesäälivii kuin itsekin oot.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2805
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      863
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      805
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      789
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      674
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      622
    9. 50
      615
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe