Tuliko oikeaan paikkaan?
Moikkelis.
17
89
Vastaukset
- Anonyymi
Siis piti kirjoittaa, et tulinko.. 🙃
- Anonyymi
Kuka oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oot?
Yks nainen vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks nainen vaan.
Jos tosimiestä etit, tuu kekkurinkadulle. Sun ei sen jälkeen tarvii ihmetellä ikinä eläissäsi mikä on tosimies ja ketkä miehet on vain teennäsiä valemiehii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tosimiestä etit, tuu kekkurinkadulle. Sun ei sen jälkeen tarvii ihmetellä ikinä eläissäsi mikä on tosimies ja ketkä miehet on vain teennäsiä valemiehii.
Mitäs vedetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vedetty?
Vanhoja mummuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo on pieni pili. Mutsis kerto. Mikä se semmonen tosimies on jolla pieni pili
- Anonyymi
Nähty on monasti ja aina naurattaa moinen ”pikkumies”. Kannattaisiko sinun koittaa terapiaa, se helpottaa päänsisäistä ongelmiksi. Huumeiden ja viinankäyttöön olisi hyvä lopettaa myös. Teikäläisiä on jo hoitolaitokset ja vankilat täynnä. Ja me kunnon veronmaksajan maksamme sen lystin. Käynti lääkärillä, sitten helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähty on monasti ja aina naurattaa moinen ”pikkumies”. Kannattaisiko sinun koittaa terapiaa, se helpottaa päänsisäistä ongelmiksi. Huumeiden ja viinankäyttöön olisi hyvä lopettaa myös. Teikäläisiä on jo hoitolaitokset ja vankilat täynnä. Ja me kunnon veronmaksajan maksamme sen lystin. Käynti lääkärillä, sitten helpottaa.
Jos tulisit Kekkurinkadulle niin näkisit miten läpeensä stabiili karismaattinen charmantti ja ylipäätään hieno malli-ihminen olen, malli jota suurin soa ihmisistä ei jaksa edes tavoitella.. Olen synnynnäistä johtaja-ainesta niin e kun pitää vain juoruilla selän takana kun pällit tietää ettei osaa eikä jaksa nähdä hitto vaivaa kun on yksinäisiä elämänkouluja!!
Enkä mä oo koskaan harrastanu sekakäyttöä saati räyhäviina, mä käyn vaa salilla ja ajelen urheiluautolla yltympäriinsä! Oon paljon parempi kuin pystyt ees käsittää et moix ja näkemiin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No? Loppuko sanottava??!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulisit Kekkurinkadulle niin näkisit miten läpeensä stabiili karismaattinen charmantti ja ylipäätään hieno malli-ihminen olen, malli jota suurin soa ihmisistä ei jaksa edes tavoitella.. Olen synnynnäistä johtaja-ainesta niin e kun pitää vain juoruilla selän takana kun pällit tietää ettei osaa eikä jaksa nähdä hitto vaivaa kun on yksinäisiä elämänkouluja!!
Enkä mä oo koskaan harrastanu sekakäyttöä saati räyhäviina, mä käyn vaa salilla ja ajelen urheiluautolla yltympäriinsä! Oon paljon parempi kuin pystyt ees käsittää et moix ja näkemiin!Eikö tosimiestä uskaltanut ulos kämpästään?
- Anonyymi
Eipä näkynyt miehistä miehisintä pikkupiliä missään kun pari tuntia kekkurikadulla häntä odottelin. Liekö äiti laittanut vintiön arestiin vai mistä on kyse. Paljon uhoa vähän villoja koko tyyppi. Lääkäri auttaa, kun ymmärtää hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Fat chance. Ei ikimaailmassa.
- Anonyymi
Me yksinäiset ollaan piikki maken lihassa.
- Anonyymi
Tosimies täällä edelleen hei. Näistä yksinäisistä älä välitä. Kaikki naiset, joille kelpaa tosimies, on edlleen tervetulleita Kekkurinkadulle. Anna yksinäisten huutaa yhyttää.
- Anonyymi
Tulkaa naiset nauttimaan tosimiehen seurasta! Näette mikä on tosimies.
- Anonyymi
Ainoot mitä sä saat on yhtä epätoivosii itsesäälivii kuin itsekin oot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579