Näin alkuun

Anonyymi

- Naispapit pois virastaan.
- Liberaalit papit ja piispat pois virastaan
- Uudelleen avuoitumisen suhteen Raamatulliset käytännöt.
- Ei siunauksia homoille eikä synnillisessä suhteessa eläville heteroille

Kirkon jäsenmäärä tämän jälkeen?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      entäpä jos seurakunnan jäsenet velvoitettaisiin hankkimaan homoseksuaalisia kokemuksia...

    • Komppaan alottajaa satasella.

      • Anonyymi

        Minä tuhannella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tuhannella.

        Joo tuhanteen jäseneen se jääkin.


    • Anonyymi

      Tälläisesta muutoksesta nykyiseen kirkon nykytilanteeseen saastaisuuteen olen unelmoinut kauan ja tullut siihen arvioon ettei muutoksesta voi muuta kuin unelmoida siinä missä Jeesuksen paluustakin. Kun Jeesus palaa niin itken onnesta jos olen samaherkkäinen uudessa ylösnousemusruumiissani, jonka kerran saan.

      Ch52cm

      • Kovastipa haluat, että kirkon väkimäärä romahtaa ja kirkosta tulee piskuisen persjärveläisen kaatumaseuran tapainen sätkimö.


    • Anonyymi

      Käytännössä jäsenmäärä lähti laskuun kun alettiin vaatimaan samaa sukupuolta olevien kirkkohäitä, joten noiden noiden parannusten jälkeen jäsenmäärä lähtee todnäk kasvuun.

      • Anonyymi

        Käytännössä sinä valehtelet.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauskon puute, raha ja kirkon vanhoillisuus ovat merkittäviä tekijöitä päätöksessä erota Kirkosta. Kirkon liiallinen liberaalius taas ei ole kovinkaan monella syynä:

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014120618893093

        Aika hyvin, kuten on odotettuakin, korreloivat nuo syyt ihmisten katsomuksellisten taustojen kanssa. Epäuskovia on todella paljon, samoin on runsaasti niitäkin, keille olisi varmaan muuten ihan sama, mutta säästävät sitten rahojaan. Puolestaan niitä vanhoillisia änkyröitä on tosi vähän.


    • Anonyymi

      Lahkoissakin on naispuolisia pastoreita ja lahkosaarnaajia, esim. helluntailaisilla on.
      Ns. kielilläpuhuminen ja hihhulointi pitäisi kyllä kieltää sukupuolesta riippumatta.

    • Eiköhän tälläiseenkin kantaan löydy uskonnollinen viiteryhmä, jossa ap voi tuntea olonsa kotoisaksi. Evl.kirkkoon ei ole pakko kuulua, jos toiminta ei sovi itselle. Valinnan varaa piisaa.

      • Sepä vain harmittaakin aloittajaa kaltaisineen, ettei niillä muilla ryhmillä ole samanlaista vaikutusvaltaa kuin kirkolla. Siksipä nuo sen haluaisivatkin omia, vaikkeivat tietenkään saisi sillä sitten enää mitään aikaan, kun siitä tulisi samanlainen pulju kun niistä muista tarjolla olleista vaihtoehdoista.


    • Anonyymi

      Myöskään Raamatun vastaisesti useita avioliittoja solmineet konservatiivipapit tulisi erottaa virastaan.Komiteat tutkikoot ja antakoot tuomionsa.

    • Anonyymi

      jos kirkko tosiaan palaisi juurilleen, salit olisvat täynnä itkeviä ja katuvia mutta tuskin palaa enään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      311
      2233
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2065
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      150
      2007
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1440
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1163
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      114
      1107
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      55
      982
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe