Svenska Yle TV kirjoitti otsikon mukaisesti. Kiitos kaupungin johtajalle luottamuksesta. Se tarkoittaa, että sanokaa mitä sanotte, niin ei sitä oteta huomioon, Miksi sitten kaupungintaloilla kyselette? Rakentakaa kuten rakennatte alikulkutunnelin. Se on ollut päätöntä poskien heiluttelua ja lopputulos on mitä on. Kaupunginjohtaja markkinoi tunneliprojektia sillä, että se parantaa kulkemista Vuorikadun liikkeisiin lyhentämällä matkaa. Miten parantaa? Miten matka lyhenee? Hei haloo! Aldrig och kommer att kosta 5 miljoner för hangöbor!
Sillan purun jälkeen aiotaan siirtää liikennettä hautausmaan asutusalueen keskelle. Se lisää varmaan viihtyvyyttä ja turvallisuutta asuntoalueella, missä ei olla totuttu rekkaliikenteeseen! Hullu ajatus. Toinen skenaario on rakentaa ylimääräinen yhteys kaupungin varikon kautta. Ensi rallatetaan rekoilla ortodoksisen kirkon ohi ja sitten kurvataan varikolle pari tuhatta rekkaa päivässä mennen tullen. Sen jälkeen radan vierusta pitkin kaatiksen alikululle.
Jos pyritään kaatiksen alikululle, niin EI kannata ajattaa rekkoja hautausmaan asuntoalueen läpi EIKÄ kaupungin varikon läpi.
Tässä tilanteessa luulisi ratahallinnolta saatavan "väliaikainen" lupa ajaa ratavallin reunaa pitkin kaupungista kaatopaikan alikululle asti. Jos v i i t s i t ä ä n kysyä. Hohhoijaa, ei ne varmaan anna lupaa... Nykyään seurakunnat ovat myötämielisempiä myös hautausmaan ohittamiseen. Se olisi paras vaihtoehto, jossa väliaikaisuus voi jäädä pysyväksi kuten kaupunginjohtajan ajamat Merikadun kävelykatujärjestelyt.
Toiseksi paras vaihtoehto on hoitaa rekkaliikenne Sataman läntisen portin kautta suoraan Espalle ja Helsinkiin. Ei vaadi satojen tuhansien järjestelyjä. Järjestely on välikaikainen.
Toisaalta uusien reittien miettiminen tuntuu oudolta, koska ei rekat aja sillan kautta. Jos silta poistetaan, niin sillä ei ole vaikutusta rekkaliikenteeseen. Samanlaista vouhottamista, jos keskusteltaisiin parkkihallin rakentamisesta torin alle! Rekoilla voi olla vanha reitti. Henkilöautot voivat rajoitetusti ylittää ratapihan vaikka kolmannen ylikäytävän kohdalta, jos alkaa tulla Hanko-Pohjoiseen kilometrien jonoja!!! Kaupungintalolta riittää liputtaja ohjaamaan liikennettä, kun juna sattuu kulkemaan muutaman kerran päivässä.
Hei haloo! Jäitä hattuun.
"Hangös stadsdirektör Denis Strandell:Om Hangöborna ska planera järnvägsbron blir den aldrig färdig"
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kokonaisuudessan hän sanoi näin -- Lite skämtsamt kan man säga att om Hangöborna ska planera bron så kommer den aldrig att bli färdig, säger Hangös stadsdirektör Denis Strandell. - Kannattaa lukea muutakin kun otsikkoa.
- Anonyymi
So? Mitenkäs tämä huomautus muutti asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So? Mitenkäs tämä huomautus muutti asiaa?
Tosi iso ero. Ja kaikihan sen tietää, että jos hankolaisten pitäisi päättää jotain niin siitä ei tule mitään, kalastajan jengi joka torpedoi kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi iso ero. Ja kaikihan sen tietää, että jos hankolaisten pitäisi päättää jotain niin siitä ei tule mitään, kalastajan jengi joka torpedoi kaiken.
Kalastaja on tehnyt Hangon eteen paljon paljon enemmän kuin monet suunsoittajat. Väärintekijöiden paljastaminen ei ole väärin, kuten peltipoliisi ei ole syyllinen ylinopeussakkoon. Ymmärrätkö???
Kiitos kalastajalle ja hatunnosto. Oikeasti.
Kalastaja ja ROXXin aktiivit pelastivat ROXXin. Aktiivit pelastivat ajotien ROXXille, kun kaupunginjohtaja ilmeisesti regatta resortsin vaatimuksesta yritti puomittaa alueen. Kaupunginjohtajan aloitteesta (regatta resortsin vaatimuksesta) on kaksi kertaa kävelty teknisen lautakunnan yli Merikadun kävelykatuasiassa. Onneksi päätös on väliaikainen. Sekin vahvistettiin kalastajan ansiosta ihan ylemmän oikeusasteen ukaasilla. Kiitos siitä. Hankolaiset päättävät siitä kadusta ja sen statuksesta.
- Anonyymi
Olisiko tässä takana valtion halu sulkea kaikki vilkkaat rautatieylikulut?
- Anonyymi
https://vayla.fi/hyvinkaa-hanko/hangon-tasoristeyksien-turvallisuuden-parantaminen#.XdTiXdIzbcs
tasoristeykset syynissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://vayla.fi/hyvinkaa-hanko/hangon-tasoristeyksien-turvallisuuden-parantaminen#.XdTiXdIzbcs
tasoristeykset syynissäSiis kyllähän kaikki saavat osallistua kaavoitukseenkin kuten tähänkin suunnitelmaan ja jättää kirjallisen huomautuksen tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7010212Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?776988Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit256966Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1006230Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k965823Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?445338Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh765050Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset184537Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus354534Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja484173