Svenska Yle TV kirjoitti otsikon mukaisesti. Kiitos kaupungin johtajalle luottamuksesta. Se tarkoittaa, että sanokaa mitä sanotte, niin ei sitä oteta huomioon, Miksi sitten kaupungintaloilla kyselette? Rakentakaa kuten rakennatte alikulkutunnelin. Se on ollut päätöntä poskien heiluttelua ja lopputulos on mitä on. Kaupunginjohtaja markkinoi tunneliprojektia sillä, että se parantaa kulkemista Vuorikadun liikkeisiin lyhentämällä matkaa. Miten parantaa? Miten matka lyhenee? Hei haloo! Aldrig och kommer att kosta 5 miljoner för hangöbor!
Sillan purun jälkeen aiotaan siirtää liikennettä hautausmaan asutusalueen keskelle. Se lisää varmaan viihtyvyyttä ja turvallisuutta asuntoalueella, missä ei olla totuttu rekkaliikenteeseen! Hullu ajatus. Toinen skenaario on rakentaa ylimääräinen yhteys kaupungin varikon kautta. Ensi rallatetaan rekoilla ortodoksisen kirkon ohi ja sitten kurvataan varikolle pari tuhatta rekkaa päivässä mennen tullen. Sen jälkeen radan vierusta pitkin kaatiksen alikululle.
Jos pyritään kaatiksen alikululle, niin EI kannata ajattaa rekkoja hautausmaan asuntoalueen läpi EIKÄ kaupungin varikon läpi.
Tässä tilanteessa luulisi ratahallinnolta saatavan "väliaikainen" lupa ajaa ratavallin reunaa pitkin kaupungista kaatopaikan alikululle asti. Jos v i i t s i t ä ä n kysyä. Hohhoijaa, ei ne varmaan anna lupaa... Nykyään seurakunnat ovat myötämielisempiä myös hautausmaan ohittamiseen. Se olisi paras vaihtoehto, jossa väliaikaisuus voi jäädä pysyväksi kuten kaupunginjohtajan ajamat Merikadun kävelykatujärjestelyt.
Toiseksi paras vaihtoehto on hoitaa rekkaliikenne Sataman läntisen portin kautta suoraan Espalle ja Helsinkiin. Ei vaadi satojen tuhansien järjestelyjä. Järjestely on välikaikainen.
Toisaalta uusien reittien miettiminen tuntuu oudolta, koska ei rekat aja sillan kautta. Jos silta poistetaan, niin sillä ei ole vaikutusta rekkaliikenteeseen. Samanlaista vouhottamista, jos keskusteltaisiin parkkihallin rakentamisesta torin alle! Rekoilla voi olla vanha reitti. Henkilöautot voivat rajoitetusti ylittää ratapihan vaikka kolmannen ylikäytävän kohdalta, jos alkaa tulla Hanko-Pohjoiseen kilometrien jonoja!!! Kaupungintalolta riittää liputtaja ohjaamaan liikennettä, kun juna sattuu kulkemaan muutaman kerran päivässä.
Hei haloo! Jäitä hattuun.
"Hangös stadsdirektör Denis Strandell:Om Hangöborna ska planera järnvägsbron blir den aldrig färdig"
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kokonaisuudessan hän sanoi näin -- Lite skämtsamt kan man säga att om Hangöborna ska planera bron så kommer den aldrig att bli färdig, säger Hangös stadsdirektör Denis Strandell. - Kannattaa lukea muutakin kun otsikkoa.
- Anonyymi
So? Mitenkäs tämä huomautus muutti asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So? Mitenkäs tämä huomautus muutti asiaa?
Tosi iso ero. Ja kaikihan sen tietää, että jos hankolaisten pitäisi päättää jotain niin siitä ei tule mitään, kalastajan jengi joka torpedoi kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi iso ero. Ja kaikihan sen tietää, että jos hankolaisten pitäisi päättää jotain niin siitä ei tule mitään, kalastajan jengi joka torpedoi kaiken.
Kalastaja on tehnyt Hangon eteen paljon paljon enemmän kuin monet suunsoittajat. Väärintekijöiden paljastaminen ei ole väärin, kuten peltipoliisi ei ole syyllinen ylinopeussakkoon. Ymmärrätkö???
Kiitos kalastajalle ja hatunnosto. Oikeasti.
Kalastaja ja ROXXin aktiivit pelastivat ROXXin. Aktiivit pelastivat ajotien ROXXille, kun kaupunginjohtaja ilmeisesti regatta resortsin vaatimuksesta yritti puomittaa alueen. Kaupunginjohtajan aloitteesta (regatta resortsin vaatimuksesta) on kaksi kertaa kävelty teknisen lautakunnan yli Merikadun kävelykatuasiassa. Onneksi päätös on väliaikainen. Sekin vahvistettiin kalastajan ansiosta ihan ylemmän oikeusasteen ukaasilla. Kiitos siitä. Hankolaiset päättävät siitä kadusta ja sen statuksesta.
- Anonyymi
Olisiko tässä takana valtion halu sulkea kaikki vilkkaat rautatieylikulut?
- Anonyymi
https://vayla.fi/hyvinkaa-hanko/hangon-tasoristeyksien-turvallisuuden-parantaminen#.XdTiXdIzbcs
tasoristeykset syynissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://vayla.fi/hyvinkaa-hanko/hangon-tasoristeyksien-turvallisuuden-parantaminen#.XdTiXdIzbcs
tasoristeykset syynissäSiis kyllähän kaikki saavat osallistua kaavoitukseenkin kuten tähänkin suunnitelmaan ja jättää kirjallisen huomautuksen tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321594- 381503
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581252- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2001025Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2621023- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848