Onko profetioissa kerrottu Yleislakosta?

Anonyymi

Tuleeko Postilakosta Yleislakko? Mitä tietää kertoa profeetat ja profetiat?
Jumala puhuu sanansa kautta Mal.35, Hes.34, Neh.5,
Miik.3:11, Jes.58:1, Ef.6:9, Joh.3:16-21

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On,on,on, suuressa sellaisessa, mitä kansakunnat turhia pauhaa.

    • Varsinaista profeetallista tietoa en tähän hätään ennättänyt hankkia koskien Postin työntekijöiden lakkoilua, mutta esimerkiksi seuraavanlaisten Raamatun kohtien perusteella heitä voi hyvinkin ohjeistaa.
      =
      Tiit. 2:9
      "Kehoita palvelijoita olemaan isännilleen kaikessa alamaisia, heille mieliksi, etteivät vastustele."

      1. Piet. 2:18-19 "Palvelijat, olkaa kaikella pelolla isännillenne alamaiset, ei ainoastaan hyville ja lempeille, vaan nurjillekin.

      2. Moos. 21:7 "Jos joku myy tyttärensä orjaksi, älköön tämä pääskö vapaaksi, niinkuin miesorjat pääsevät."

      2. Moos. 21:20-21 "Jos joku lyö orjaansa tai orjatartaan sauvalla, niin että tämä kuolee hänen käsiinsä, niin häntä rangaistakoon. Mutta jos se elää päivän tai kaksi, niin älköön lyöjää rangaistako, sillä se on hänen omaa rahaansa."

      • Anonyymi

        Alamainen ja alistettu on kaksi eri asiaa!

        Uskovien ei pidä olla kenekään orjia, älkää alistuko minkaanlaisen orjuuden ikeseen, ei minkäänlaisen, vapauteen Kristus teidät vapautti!
        Miten orjuus ja palkan riistäminen, ja laiton rangaistustyö, sopii rakkkauden kaksoiskäskyyn, ei mitenkään.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkauden_kaksoiskäsky

        36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
        37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
        38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
        40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
        - Mat.22:36-40

        1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
        - Gal.5:1

        32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        - Joh.8:32

        työmies on palkkansa ansainnut.
        - Luuk.10:7

        5 Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot
        - Mal.3:5

        9 Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
        - Ef.6:9

        34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
        - Apt.10:34

        8 Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.
        9 Kuulkaa tämä, Jaakobin heimon päämiehet ja Israelin heimon ruhtinaat, te, jotka halveksitte oikeutta ja vääristätte kaiken suoran,
        10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
        11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
        12 Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsäkukkulaksi.
        - Miik.3:8-12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alamainen ja alistettu on kaksi eri asiaa!

        Uskovien ei pidä olla kenekään orjia, älkää alistuko minkaanlaisen orjuuden ikeseen, ei minkäänlaisen, vapauteen Kristus teidät vapautti!
        Miten orjuus ja palkan riistäminen, ja laiton rangaistustyö, sopii rakkkauden kaksoiskäskyyn, ei mitenkään.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkauden_kaksoiskäsky

        36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
        37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
        38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.
        40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
        - Mat.22:36-40

        1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
        - Gal.5:1

        32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        - Joh.8:32

        työmies on palkkansa ansainnut.
        - Luuk.10:7

        5 Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot
        - Mal.3:5

        9 Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
        - Ef.6:9

        34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
        - Apt.10:34

        8 Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.
        9 Kuulkaa tämä, Jaakobin heimon päämiehet ja Israelin heimon ruhtinaat, te, jotka halveksitte oikeutta ja vääristätte kaiken suoran,
        10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
        11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
        12 Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsäkukkulaksi.
        - Miik.3:8-12

        linkki korjaus
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkauden_kaksoiskäsky

        Mat.22
        https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 22:1&rnd=1574255475302


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vihaan sitä viimeistä sanaa
      Revin maasta tuskan juurineen
      Se mikä joskus kuoli
      Nyt takanani korisee
      Vääntyy ja kääntyy
      Olen pakotettu aistimaan
      Eikö se perkele jo kyllästy
      Samoja tikkuja kynsiin työntämään
      Tervetuloa helvettiin
      Nyt kaikki lasinne täyttäkää
      Opinnäytetyöni alkaa
      Sitä elämässä käyttäkää
      Itselleni ristin rakennan
      Ja takapihalleni Golgatan
      Ja siellä ristillä rinnalla ryövärin
      Kaikki sikaria poltetaan
      Ei voimani lopu, mutta lihakset repeää
      Ilmiliekeissä palaa ihmisen pää
      Ja kyynelvirta leviää
      Olen majakkasi syntien merillä
      Kädet verillä vedän laivasi satamaan
      Ja sen sytytän palamaan
      Tähän rakkauden paskalampeen
      os elämän suola ei janota
      Se tequilalla alas huuhdotaan
      Kun silmäsi on kiinni viimeistä kertaa
      Minäkin uskallan korahtaa
      Kuoleman porteilta ohjaan jumalat
      Kynnysmatoiksi manalaan
      Ja siellä saunassa saatanan temppelin
      Me kaikki sikaria poltetaan
      Kallo murtuu, kieli turtuu
      Emäntä suuttuu, mieli muuttuu
      Sydän hajoaa, pää lahoaa
      Vatsa vääntyy, ja ihminen kääntyy
      Virtaa viini, ovi on kiinni
      Porttola palaa, emännät halaa
      Kiinni pitelee, vasaralla hivelee
      Veri roiskuu, ja viha poistuu
      Ei voimani lopu, mutta lihakset repeää
      Ilmiliekeissä palaa ihmisen pää
      Ja kyynelvirta leviää
      Olen majakkasi syntien merillä
      Kädet verillä vedän laivasi satamaan
      Ja sen sytytän palamaan
      Tähän rakkauden paskalampeen

      • Anonyymi

        Mikäs turmion kätilö se siellä avautuu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe