Haluan miestä
Pilluni on ihanan kostea
En pysty olla koskematta siihen, liukas ja kiihottava klitoris turvonneena
Mun rinnat on ihanat kiimaset pyöreät mehukkaat, koskettelen niitä samalla ku sormet käy herkullisella märällä klitalla
Pyörittelen sormia klitalla ja haluaisin pehmeen mut samaan aikaan kovan kullin sisääni hellästi ja sykkien
Pillu kostuu kokoajan enemmän, klitoris turpoaa ja haarat avautuu
Oon valmis ottaan sen nyt ja laukee ihanasti ja huutaen
Sytyitkö
Haluan miestä
Anonyymi
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Moi ja asuinseutu?
Rauma ja heti?
Pohjanmaalta saat
- Anonyymi
Mistäs päin olet? Itse Satakunnasta.
- Anonyymi
Pidä mätäneväs peräsuoles.On varmaan parempaakin tarjolla.Ihme äijä kun tyrkyttää itteensä.Olet tosi sairas tyyppi.
- Anonyymi
Tälle jos ei syttys ,olisi kyl jotain vikaa
Kirjoita s postiin, vuoro loppuu Rauman satamas 23.30 ni vois leikkiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492