Haluan miestä
Pilluni on ihanan kostea
En pysty olla koskematta siihen, liukas ja kiihottava klitoris turvonneena
Mun rinnat on ihanat kiimaset pyöreät mehukkaat, koskettelen niitä samalla ku sormet käy herkullisella märällä klitalla
Pyörittelen sormia klitalla ja haluaisin pehmeen mut samaan aikaan kovan kullin sisääni hellästi ja sykkien
Pillu kostuu kokoajan enemmän, klitoris turpoaa ja haarat avautuu
Oon valmis ottaan sen nyt ja laukee ihanasti ja huutaen
Sytyitkö
Haluan miestä
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moi ja asuinseutu?
Rauma ja heti?
Pohjanmaalta saat
- Anonyymi
Mistäs päin olet? Itse Satakunnasta.
- Anonyymi
Pidä mätäneväs peräsuoles.On varmaan parempaakin tarjolla.Ihme äijä kun tyrkyttää itteensä.Olet tosi sairas tyyppi.
- Anonyymi
Tälle jos ei syttys ,olisi kyl jotain vikaa
Kirjoita s postiin, vuoro loppuu Rauman satamas 23.30 ni vois leikkiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3128616Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2004697Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323411Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952644Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192228Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 511776
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501378- 1701374