VIRANOMAISET VALVOVAT IHMISIÄ

Anonyymi

Suomessa ja koko maailmassa ihmisiä valvoo viranomaiset, jotka liioitellusti reagoivat asioihin, joita ei usein ole olemassakaan. Nämä viranomaiset tekevät erittäin paljon, intensiivisesti yhteistyötä ja keskenään jauhavat näitä olemattomia valeita meistä ja jakavat sitä informaatiota enemmän kuin omaan intraansa.

Mm. lääkärikunnassa, psykiatriassa on tehty 2000-luvun alusta asti erittäin vakavia hoitovirheitä, kun he lievensivät määrittelyssään asteikkoa, millä voidaan diagnosoida ihmisiä tietynlaisiin sairauksiin. Mm.asiakkaan hajanaisuus (joka usein johtui vain lääkkeistä tai väsymyksestä) lievänäkin versiona tulkittiin ja tuomittiin vakavakai sairaudeksi. Kys. ammattikunnalla oli oikein buumi 2000-luvun alusta alkaen, kunnes jotkut, harvat ylemmät, kuten eräs ylilääkäri, tuli puuttumaan asioihin ja pistämään pelin poikki.

Kyseinen lääkäri- ja hoitohenkilökunta viettää jatkuvasti 8 h/päivässä neljän seinän sisällä, pyöritellen alaansa kuuluvia asioita, tautiluokituksia ja arvioita, eli eivät oikein normaali -asioita ajattele, vaan hulluja asioitansa.

Eräskin lääkärin alku, ei vielä edes valmistunut psykiatri (jatkuvaa tämäkin toiminta) väitti kohdallani, että minulla on ääniä, en vain tunnusta niitä. Ja tämäkään lääkäri ei pysynyt totuudessa, vaan hän oli selvästi psykoottinen, mm. silmät olivat kuin särjetyllä särjellä, eli eteensä ei nähnyt realistisesti.
Kohdallani on väitetty myös, että olen paranoidi, eräs pahimmanlainen, vaikka olen kaukana molemmista määritelmistä. Olen liikaakin uskonut, luottanut ihmisiin, oikeuteen, oikeudenmukaisuuteen ja tosiasioihin. Pelkästään puheeni ISIKsestä taisi olla heille niin uusi ja uskomaton asia, että päättivät tuomioissaan minun olevan paranoidi. Kerroin heille ainoastaan tosiasioita tosielämästä ja ISIksestä.

Meitä valvotaan myös jatkuvasti netissä, tietokoneillamme ja puhelimissa viestiltämme. Myös mm. Google kerää tietoja meistä, arkaluontoisiakin ja levittää niitä enemmän kuin omaan intraansa. Facebook jakaa myös erittäin arkaluontoista mainostusta, kampanjoita tietyiltä virallisilta tahoilta, joka mm. kaveripiirissä tulkitaan kuuluvan sinun elämän osaksi. Itse olen saanut näitä kampanja-mainoksia mm. mielenterveystaholta, spesifiöityjä, erittäin, vitun ikäviä viittauksia olevinaan minun elämääni, myös Kirkolta on tullut mm. naisten päihteiden käyttö ja rikollisuus-kampanjoita (siis sitä vastaan) ja Rikosseuraamustoimistolta yhtälailla vähän vastaavanlaista kampanjointia.

Mitähän VITTUA luullaan, oletetaan minunkin FB-kaveripiirissä liittyvän omaan elämääni? Läheskään kaikille Eilola tällaisia spesifiöityjä kampanjoita lähetetty, olen kysynyt kaltaiseltani serkulta, joka oli aikoinaan vielä huumeisiinkin sekaantunut. Edes hänkään ei ollut kuulemma saanut vastaavanlaista, mutta tosin totesi huomanneensa kyllä minun vastalauseeni kys. tahoille osoitettuna kommentointeina. Eli olen aika julkinen näillä asioilla, myös oletettavasti oletetuilla asianlaidoilla.

Meitä valvoo myös Browser Console, joka valvoo netti-liikkeitämme, myös ehkä mitä tallennamme ihan vaan pelkästään kotikoneelle, ilman nettiä. On varmasti tämäkin kaikki info ja data jonkinlaisen, ainakin Microsoftin tiedossa. Tämä Browser Console kirjaa meistä huolestumisensa omiin tiedostoihinsa, mm seuraavalla tavalla: unstable tree wrote: ...ja sinun kirjoittamasi teksti kopioidaan riittävästi heidän kirjaamisensa viereen. Esim. itse kirjoitin uskonnon palstoille aikoinaan Antikristus-Jumalista, niin Broswer Console kirjasi minusta kaikki nämä tiedot. Olen siis vissiin heidän liioitteluissaan ja okettamuksissaan jobkinlainen uhka, ainakin huolenaihe, jota on syytä valvoa! Ja kukahan/ketkä ovat ne paranoidi? No, liioittelevat ja olettavat ihmiset ja ammattitahot.

Että JULKISUUS rapsahtaa noiden VALVONTA-tahojen suhteen, koska muuten he jatkavat suoranaista vakoiluaan sekä pienistä ja olemattomista asioista älähtämistä ja yluammuttua reagointiaan. Tätäkö me saamme oikeasti VEROrahoilla? ...NO, Jumalauta, Stana, JUSTIINSA tätä KAIKKEA. Itse en käytä edes mitään yhteiskunnan palveluita, mutta osakseni saan tällaista VALVONTAA, VALEITA ja YLIammuttua Liioittelua, jos jonkinlaiselta TAHOLTA.

Vaadin korvauksia kohdallani väitetyistä VALEISTA, joita väitettiin totuudeksi kohdallani. Vaadin myös tuloveron kansalaisilta pois, tilalle jäisi maksettavaksemme pelkät eläkemaksut sekä muut olemassa olevat verot. KOKO verotus on TÖRKEÄN VÄÄRIN, ikivanha ihmisten pakotus- ja alistuskeino, jota EI tarvita (ihmisten oikeuksien vastainen, sanoo pienituloiset raatajat), VAAN kirjanpidon voi nykyaikanakin hoitaa siten, että plussapuolelle keksii vaan numeroita ja sitten menopuolelle kopioi kaiken. Rahaahan ei nykyaikana oikein ole, vaan pelkkiä numeroita tilitiedoissamme, myös julkishallinnolla.
On törkeän väärin vaatia köyhiä, pienituloisia raatamaan elämänsä paskaksi, ilman riittävää omaa aikaa elämässään ja vaatia vielä yhteiskunnan, julkishallinnon kaiken kustantajaksi.

Vaadin tuloveron POIS!

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odottavan aika käy pitkäksi :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe