Halla aho ja Orpo tuossa keskustelivat esim mikä on halpatyövoimaa jne..
No eipä selvinnyt, suomessa on esim liitot vielä pelastamassa meitä halpatuonnilta. Mutta onhan näin jos maahanmuuttaja parka saa töitä minimipalkalla tai alle mikä on tiettyjen tahojen toive niin milläs elät ja asut? Millä asut esim helsingissä tai vast.?
No sosiaalituella ja varmasti jollain lakinuunnos keplottelulla että mamu saa asunnot ja autot, lehdet ja päivähoidot ym ym ja ilman.
Tätä tuskin saa suomalainen huonopalkkainen tällaista mahdollisuutta? Luulenpa ainakin niin, mutta veroistansa maksaa mamukin hyvinvoinnin ja pienestä palkastansa.
Maahanmuuttoa vastaan mitää, mutta pelin pitää olla reilua puolin ja toisin. Ei ole reilua että tänne tuodaan halpatyövoimaa jo mamunkaan kannalta saati jos yhteiskunta elikäs me maksetaan erotus kunnon elämiseen jotta työnantajat rikastuisi mamuilla.
Maahanmuutto
Anonyymi
3
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olisi se joka voisi puhua järkeä näille jotka jankkaavat koko ajan siitä että pakko saaada ulkomailta työvoimaa jotta suomi pelastuisi..eivät raukat näe nenäänsä pidemmälle mitä tulevaisuus tuo tullessaan jos tämä oman kansan sortaminen ei lopu
- Anonyymi
Totta puhut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut!
Teollisuusliitossa on ne aidot ja oikeat halpatyöntekijät.
Sinne kaikki vaan tungulla mukaan, onhan sen työnantajatkin huomanneet.
Ekana taas kirjoitetaan nimi papariin lukematta isoakaan tekstiä saati pienellä kirjoitettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408