Vastaa harrastajakyselyyn!

Anonyymi

Suomen herpetologinen yhdistys suorittaa toisen harrastajakyselyn herppiharrastajien keskuudessa. Ensimmäinen kysely tehtiin vuonna vuonna 2012, ja nyt on aika uusia kysely. Uuden kyselyn avulla saadaan käsitys matelija- ja sammakkoeläinharrastuksen tilasta tällä hetkellä maassamme, sekä pystytään selvittämään harrastuksessa tapahtuneita muutoksia.
Toivomme, että jokainen suomalainen herppiharrastaja kävisi vastaamassa kyselyyn, jotta kyselyn avulla pystyttäisiin keräämään mahdollisimman kattava käsitys harrastuksestamme ja sen piirissä olevista eläinlajeista. Nykytilanteessa, jossa mm. seura- ja harrastuseläimiä käsittelevässä lainsäädännössä tapahtuu suuria muutoksia, on kriittisen tärkeää, että harrastajayhdistykset pystyvät antamaan mahdollisimman todenmukaista tietoa harrastuksestamme lainsäätäjille.
Kyselyyn vastaaminen ei kestä kuin muutaman minuutin, ja se tapahtuu nimettömästi osoitteessa www.herpetomania.fi/harrastajakysely. Kysely on auki vuoden 2019 loppuun, ja sen tulokset julkaistaan alkuvuodesta 2020 yhdistyksen nettisivuilla ja Herpetomania-lehdessä.

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
        Ikävä
        59
        9952
      2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
        Maailman menoa
        146
        3260
      3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
        Ikävä
        160
        2307
      4. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
        Ikävä
        12
        1957
      5. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
        Kotimaiset julkkisjuorut
        287
        1553
      6. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
        Ikävä
        5
        1528
      7. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
        Maailman menoa
        119
        1236
      8. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
        Ikävä
        44
        1009
      9. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
        Ikävä
        58
        1005
      10. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
        Ikävä
        58
        994
      Aihe