Jehovan todistajilla on kaksi yksipäiväistä kierroskonventtia vuoden aikana. Toisessa konventissa on pääpuhujana joku haaratoimiston edustaja ja toisessa kierrosvalvoja. Tässä jutussa esitellään sellaista kierroskonventtia, jossa esiintyy mm. kierrosvalvoja.
Haluatko lukea otteita konventista? Haluatko kuunnella haastatteluja, näytteitä ja kokemuksia?
Tämä konventti on pidetty Hämeenlinnan konventtisalissa syyskuussa 2018.
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1155_kierroskonventti_2018.html
Kierroskonventti "Toimi rohkeasti!", aamupäivä
30
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sillä yhdellä puhujalla ihan kaikki kotona kun nyrkin kanssa heiluu?
Ja sitten moititaan kun helluntailaisten kokouksissa tanssitaan. - Anonyymi
Jukka Palonen: "Me todella uskallamme olla erilaisia! Me uskallamme sanoa reilusti, että me olemme Jehovan todistajia."
Mutta ette tiedotusosastolla kuitenkaan kerro ikäviä totuuksia Jehovan todistajien uskonnosta, vaan kaunistelette ja vääristelette asioita. Häpeästäkö? Vai sittenkin pelosta?- Anonyymi
Palosella on kova hinku päästä kalifiksi kalifin paikalle. Ehkäpä peräti beetelin herraksi, kaikkein isoimpaan ja pehmeimpään nahkatuoliin istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palosella on kova hinku päästä kalifiksi kalifin paikalle. Ehkäpä peräti beetelin herraksi, kaikkein isoimpaan ja pehmeimpään nahkatuoliin istumaan.
Palonen lienee seuraava ylitiedottaja Leinosen jälkeen, ellei ole jo. Samanlainen kyyninen tapavalehtelija. Hakkarainen kokeili myös tiedottamista, mutta oli liian rehellinen siihen hommaan. Päivärinnan ohjelmassa näki, että hänelle oli oikeasti vaikeaa muunnella totuutta ja kierrellä vaikeita kysymyksiä.
- Anonyymi
Jukka Palonen: "Me todella uskallamme olla erilaisia! Me uskallamme sanoa reilusti, että me olemme Jehovan todistajia." (mainos)
Mutta jos esittelee lahkon muutamalla sen erityispiirteellä:
"Todistajat" on raamatuntutkijoista eronnut lahko.
Joka on väärentänyt Raamatun.
Murhaa verensiirtokiellolla
Kieltää Raamatun ilmoituksen Jeesuksen Jumaluudesta, koska aikoinaan on matkittu adventisteilta tapa sanoa Jeesusta enkeliksi.
Häpeää nyt niin vanhaa kirjallisuuttaan, että on määrännyt jäsenkuntansa hävittämään sen.- Anonyymi
Ja turhamaisuudessaan kiukuttelee kuin pienet lapset jyskyttämällä nyrkillään.
Säälittävää.
- Anonyymi
Kiitos sinulle hyvästä ja asiallisesta konventtiohjelmien läpikäynnistä.
Käytän Konventtien ohjelmia yksityisessä päivittäisessä mietiskelyssäni.
Parempaa aineistoa, jota täydentää muullakin kirjallisuudella.
Käytännöllistä Raamatun periaatteiden sovellutusta meidän aikaamme.
Parempaa kuin mitä kirkosta löytyy näinä päivinä, kun koraani on kohta
Raamatun sijaan pappienkin käsissä kirkossa saarnojaan pitäessään.
Jotkut papit valittavat sääntöjä, jotka poistavat jopa virret.
Koskee varsinkin juhlia, joissa koululaiset ovat läsnä.
Kun pappi vaikenee hiljaa Raamatusta kirkossaan, niin
Jehovan todistajat julistavat Raamatusta kirkon ulkopuolella;-D- Anonyymi
Hienoa että olet löytänyt jotain noin itsellesi sopivaa anonyymi.
Käytännön Raamatun sovellusta ja parempaa kuin kirkoista.
Omalta kohdaltani vain yksi toteamus: se on silti huuhaaata. Ei totta. Uni. Paratiisia ja Harmagedonia ei koskaan tule. Jehovaa ei ole koskaan ollut olemasskaaan.
Jatka jos pidät ja sinulle sopii.
Itse olen ko. järjestön vaalla punninut ja köykäiseksi - erittäin köyköiskeksi havainnut.
Ei kiitos minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että olet löytänyt jotain noin itsellesi sopivaa anonyymi.
Käytännön Raamatun sovellusta ja parempaa kuin kirkoista.
Omalta kohdaltani vain yksi toteamus: se on silti huuhaaata. Ei totta. Uni. Paratiisia ja Harmagedonia ei koskaan tule. Jehovaa ei ole koskaan ollut olemasskaaan.
Jatka jos pidät ja sinulle sopii.
Itse olen ko. järjestön vaalla punninut ja köykäiseksi - erittäin köyköiskeksi havainnut.
Ei kiitos minulle.Kiitin Jo-Poa hänen hyvästä työstään.
En kutsunut sinua, en ketään muutakaan liittymään seuraani. - Anonyymi
Eipä ole näkynyt kirkon ulkopuolella.
Torilla ovat SEISSEET tuppisuuna julistamatta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitin Jo-Poa hänen hyvästä työstään.
En kutsunut sinua, en ketään muutakaan liittymään seuraani.Oli siinä kiitoskin, mutta se varsinainen sisältö oli Vartiotorni-huuhaan ylistystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siinä kiitoskin, mutta se varsinainen sisältö oli Vartiotorni-huuhaan ylistystä.
Toisaalta se hyvä puoli tuossa oli, että jos Vartiotorni-huuhaata aikoo nauttia, se kannattaisi tehdä JP:n sivun tai muun kriittisen sivun kautta. Tulisi sentään toistakin näkökulmaa, joka rivitodistajilta yritetään kätkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kutsunut sinua, en ketään muutakaan liittymään seuraani.Yllättävän moni ei ole kutsunut ketään soittelemaan ovikellojaan ja kertomaan totuudesta. Tulette silti.
Sait maistaa omaa lääkettäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kutsunut sinua, en ketään muutakaan liittymään seuraani.Tämän keskustelupalstan toimintaperiaate on avoimuus. Jos et halua vastauksia, niin älä kirjoita.
- Anonyymi
olikos koko ohjelma kerralla kuunneltavissa?
Minulla on koko konventin aamupäiväohjelma Jehovan todistajien virallisena videona. Se on kooltaan noin 2 gigatavua. En ole vielä tutustunut iltapäiväohjelmaan. Sekin minulla on. Mahdollisesti jossain vaiheessa käsittelen senkin ja julkaisen koosteen.
- Anonyymi
JohanneksenPoika kirjoitti:
Minulla on koko konventin aamupäiväohjelma Jehovan todistajien virallisena videona. Se on kooltaan noin 2 gigatavua. En ole vielä tutustunut iltapäiväohjelmaan. Sekin minulla on. Mahdollisesti jossain vaiheessa käsittelen senkin ja julkaisen koosteen.
Voisitko järjestää sen konventin jatko-ohjelman myös?
Aihe on hyödyllinen kaikille tässä yhteiskunnassa.
Arvostan vapauttani itse valita mitä luen ja mietin.
Kotonaan omassa rauhassaan säästyy manipuloinnilta.
Olen aiemmin saanut konventin ohjelman seurakunnan vanhinten kautta,
mutta samalla siinä vaaditaan "vastapalvelus" ja se maistuu kiristykseltä.
Siksi katson sinun sivujesi kautta näitä nykyisin... Anonyymi kirjoitti:
Voisitko järjestää sen konventin jatko-ohjelman myös?
Aihe on hyödyllinen kaikille tässä yhteiskunnassa.
Arvostan vapauttani itse valita mitä luen ja mietin.
Kotonaan omassa rauhassaan säästyy manipuloinnilta.
Olen aiemmin saanut konventin ohjelman seurakunnan vanhinten kautta,
mutta samalla siinä vaaditaan "vastapalvelus" ja se maistuu kiristykseltä.
Siksi katson sinun sivujesi kautta näitä nykyisin...Kyllä minulla on tarkoitus tehdä kooste myös kierroskonventin iltapäiväohjelmasta. Ehkä julkaisen sen joulukuussa, mutta mitään aikataulua en uskalla luvata. On aika iso työ kuunnella ja samalla tehdä muistiinpanoja ja käsitellä kuvia. Sitten kun teksti on valmis, jutun kokoaminen ei ole kovin iso homma. Ai niin, unohdin äänenkäsittelyn. Julkaisen muutaman äänitteen tietenkin myös, ja ehkä pari videoa niin kuin aamupäivän ohjelmastakin. Ne videot löytyvät tästä osoitteesta:
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1156.html
Tai suoraan YouTubesta:
https://youtu.be/54l0Z_yDWcM
https://youtu.be/gtfB5ClJkKA- Anonyymi
julkaise koko ohjelma vai onko noissa jotain mitä et halua julki? koko ei ole ongelma.
- Anonyymi
Kyllä minulla on tarkoitus tehdä kooste myös kierroskonventin iltapäiväohjelmasta. Ehkä julkaisen sen joulukuussa, mutta mitään aikataulua en uskalla luvata. On aika iso työ kuunnella ja samalla tehdä muistiinpanoja ja käsitellä kuvia. Sitten kun teksti on valmis, jutun kokoaminen ei ole kovin iso homma. Ai niin, unohdin äänenkäsittelyn. Julkaisen muutaman äänitteen tietenkin myös, ja ehkä pari videoa niin kuin aamupäivän ohjelmastakin. Ne videot löytyvät tästä osoitteesta:
https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s1156.html
Tai suoraan YouTubesta:
https://youtu.be/54l0Z_yDWcM
https://youtu.be/gtfB5ClJkKAKiitos sinulle noista Y.T linkeistä. Itse en ole oppinut sitä taitoa.
En paljon muutakaan tietokoneesta.
Siksi onkin niin paljon arvoista, että joku omistautuu tällaiselle,
sekä aikaa, että taitoa vaativalle toiminnalle.
Tosin nämä saa sinunkin sivuiltasi esille, mutta tällä foorumilla on
myös "missioniasi" arvostavia henkilöitä.
Tottahan sinulla on myös oma elämäsi, eikä kukaan halua sinua stressata.
Hyvää syksyn jatkoa talvea kohti sinulle :-) Anonyymi kirjoitti:
julkaise koko ohjelma vai onko noissa jotain mitä et halua julki? koko ei ole ongelma.
Konventtiohjelmassa ei ole mitään sellaista, mitä en haluaisi julki. Ongelmana on tiedoston valtava koko ja tekijänoikeudet. Voin tehdä koosteita ja kommentoida ohjelmaa sitaattioikeuden perusteella, mutta kokonaan yll kahden tunnin konventtia en voi julkaista ilman Jehovan todistajien järjestön lupaa, ja sitä he eivät minulle anna.
Lähetä sähköpostia, niin kerron lisää, miten ehkä voit kuunnella koko konventin.
[email protected]
- Anonyymi
Anonyymi Eilen 19:08
"Käytän Konventtien ohjelmia "
-Niin, ne konventit ovat lahkoviidettä.
Kristityillä ei sellaista ole, mutta eipä Raamattu neuvo Herran Sanasta viihdettä tekemäänkään.
"Käytännöllistä Raamatun periaatteiden sovellutusta"
-Eihän ne vartiotornit Raamatustusta ole. Piirrokset hymyilevistä leijonista, eivätkö ne ole Aku Ankasta ? (tällä en tarkoita halventaa Akua, se on lapsille hauska ja antoisa, sikäli ihan kristillinenkin).
" pappi vaikenee hiljaa Raamatusta kirkossaan"
-Paljon sinä olet kirkoissa käynyt, että olet sellaisen löytänyt. Jos nyt kuitenkin käyt sitä teokraattista sodankäyntiäsi (todistajalla on velvollisuus valehdella tavoitellen lahkon hyötyä, esim. Watchtower May 1 vuodelta 1957, sivulla 286)
"Jehovan todistajat julistavat Raamatusta kirkon ulkopuolella"
-Kenttätyöraportin verran. Paitsi että näyttävät vartiotornia. Mutta vieläkös sinä otat ylös niitä lahkon määräämiä tietoja lainvastaiseen henkilötietorekisteriin ?- Anonyymi
Niin, ne konventit ovat lahkoviidettä.
Näinpä juuri. Aikuisille ihmisille paasataan vakavalla naamalla saatanasta ja jotkut ottavat tosissaan nuo jutut. Tunsin myötähäpeää siitä koulutus videosta. Pitäisi jättää koulu käymättä ja valita lahkotyö eli levittää ilmaiseksi amerikkalaista humpuukia työnään. Uskomattoman tyhmiä neuvoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ne konventit ovat lahkoviidettä.
Näinpä juuri. Aikuisille ihmisille paasataan vakavalla naamalla saatanasta ja jotkut ottavat tosissaan nuo jutut. Tunsin myötähäpeää siitä koulutus videosta. Pitäisi jättää koulu käymättä ja valita lahkotyö eli levittää ilmaiseksi amerikkalaista humpuukia työnään. Uskomattoman tyhmiä neuvoja.Niin ja sitten moititaan niitä jotka lukevat raamatusta tuomiosta joka on paikka tulijärvessä. Siellä on itku ja hammasten kiristys.
- Anonyymi
Kastepuheen aihe korosti teemaa:" saatanan kasvot tulevat lähelle".
Näin amerikkalaisessa lahkossa puhutaan kun kuulijakunnassa on lapsia.
Mitähän lapsiasianvaltuutettu tämmöisestä puheesta tykkää?
Onko puhuja Jukka Palosella lapsia? Tuskinpa vaan.
Miten alas tämä lahko voi mennä?
Tämä taitaa olla vasta alkusoittoa.
Mitähän ensi vuosi tuo tullessaan? Suunta on ainakin selvä: ALAS . .ALAS . .ALAS.
Kultti mikä kultti.- Anonyymi
Taitaa kastepuheen pitäjä olla itse saatanan vasen pikkulilli.
- Anonyymi
Missä pidetään seuraava kierroskonvehti?
- Anonyymi
Ostosparatiisin karkkihyllyillä.
- Anonyymi
Alkaa JP:n suosio näköjään hiipua, kun pitää näin epätoivoisesti sivujaan mainostaa.
- Anonyymi
Luulet vain.
JW.orgin sivuilla käy enää pelkät äärijehovantodistajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256