Petoksia maahantuonnissa

Anonyymi

Polliisi epäilee etelä-pohjalaista miestä useista petoksista maahantuontia harjoittaneessa autokaupassa. Lienee amerikanautoista kyse? Ei ne kotkat tainneet liidellä kovin auttavasti... Konttikauppa tyrehtyi tähän! Heikkoa bisnesälyä.

17

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      overdrive.fi forumilta löytyy paljon asianosaisten tarinoita kyseisestä "firmasta".
      Asianosaisia tuntuu olevan paljon.

      Nyt ei taida selittelyt ja kiertelyt enää auttaa.

    • Anonyymi

      nyt on, tais akkaki tajuta ja lähteä livohkaan... appiukkonsa näytti olevan velkomassa saataviaan...ja muutenkin se rakentamisjälki oli ihan sutta jo alusta alkaen...

    • Anonyymi

      Surkeaa mainosta pohjalaiselle rehellisyydelle! Tuomio kovimman mukaan!

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista olisi tietää, kauanko kaveri saa kantaa omia hampaitaan suussaan.😂

      • Älä viitsi vikistä lesbo


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Älä viitsi vikistä lesbo

        Ketä lespo?


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Älä viitsi vikistä lesbo

        Riipan mielestä on ihan ok kusettaa ihmisiä, mistä näitä luusereita sikiää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä lespo?

        Kuka lesbo, ei ketä. Jos vielä kerran sanot ketä niin tulen ja revin sun pään irti. JUURINEEN!!


    • Anonyymi

      Mikä firma? Mikä paikkakunta?

      • Anonyymi

        äsjoelta joku äfcont


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äsjoelta joku äfcont

        Oikeesti ei etelä-pohjalainen oo ollu suora eikä rehellinen enää vuosikymmeniin..huutava pelkuri sakki.


    • Anonyymi

      tilasin j anin kautta auton jenkeistä ja silloin homma hoitui ihan hyvin, ties mikä on tullut nykyään riesaksi/hankaluudeksi?
      sääli

    • Anonyymi

      Ei kai ole heikosta bisnesälystä tai heikosta tuurista kyse. Jos joku maksaa sinulle kymmeniä tuhansia euroja ja odottaa vastineeksi saavan sinulta auton, niin ei ole tuurista kiinni, jos jäät ilman autoa ja rahoja ei palauteta. Kyse on sitten jo törkeästä touhusta. Huijataan ihmisiltä rahat pois. Ja julkisuuden mukaan tuo jatkui useamman vuoden. Samoin voi lukea netin monelta foorumilta, että rahansa menettäneitä on paljon. Ei ole kyse yhdestä tai kahdesta, vaan monesta kymmenestä. Lukuisia törkeitä petoksia jos nuo julkisuuden tiedot pitää paikkansa.

      Yhdestä törkeästä petoksesta tulee vähintään 4kk linnaa ja enintään 4 vuotta.

    • Anonyymi

      vaivaiset n. 350 000 moni äsjokinen on huijannut enemmän!

      • Anonyymi

        Oon aloittamassa käytettyjen ässäarpojen uudelleen pinnoitus yritystä olis osakkeita myynnissä ..tyylillä 1 on 100 10 on 200 100 3000 1000 5000e kaikki mukaan..tuotto savossa 100% ekan kuun aikana eläkeläis alennus 10%
        Kaupan päälle viron bussimatkoja mukana jari sillanpää.
        Hehheh
        Toivoo...mister.paksuviiksi oy


    • Anonyymi

      Mikäs on Janin tilanne? Ruostuuko jo jenkit takataskussa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe