Taas erittäin hyvä ulos tulo jussi halla aholta.

Anonyymi

11

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lueta.

• yhtys sanat isäm maaliset persu natsit vitu pilu prese krypä huh hah hei sick hail

• Halla-aho ja persut ovat yhden asian miehiä.

Eikä se asia edes ole tärkeimmästä päästä.

• Anonyymi

No en kyllä lue mitään Halla-ahon twiitteja, ei sen jätkän päähän mahdu kuin maahanmuuton vastustaminen. Kaikki on sidottu siihen, ei ole sen hullun mielestä yhtään ongelmaa Suomessa mikä ei liittyisi jotenkin maahanmuuttajiin.
      Sellainen ajattelu ei ole tervettä. Hänen kannattajat ei sitä toki kykene ymmärtämään, koska he sairastavat samaa tautia.

• Anonyymi

Aika pieneksi on käyneet turvapaikanhakijoiden määrät verrattuna persujen hallituskauteen, jolloin niitä tuli kymmeniätuhansia. Vain tollot uskovat enää persujen satuihin.

• Anonyymi

Ai vihervassu ???? Heh heh, persuille kaikki muut on vihervassuja.
        Minä olen kyllä vankasti äänestänyt Kokoomusta aina vuodesta 1972 kun sain äänioikeuden.
        Persuja olen inhonnut siitä lähtien kun aloittivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pieneksi on käyneet turvapaikanhakijoiden määrät verrattuna persujen hallituskauteen, jolloin niitä tuli kymmeniätuhansia. Vain tollot uskovat enää persujen satuihin.

Persujen takoako ääliö tulivat?Kuka pääministeri ja sisäministeri,limannuskija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen takoako ääliö tulivat?Kuka pääministeri ja sisäministeri,limannuskija?

Ei auttanu persujen olo edes hallituksessa. Nyt persupellet vouhottavat mamuista yötä päivää vaikka turvapaikanhakijoita murto-osa niistä ajoista. Ei mitään suhteellisuudentajua elämäm koululaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vihervassu ???? Heh heh, persuille kaikki muut on vihervassuja.
        Minä olen kyllä vankasti äänestänyt Kokoomusta aina vuodesta 1972 kun sain äänioikeuden.
        Persuja olen inhonnut siitä lähtien kun aloittivat.

Kokomushan haluaa mamuja orjatöihin.. Miksi sinä köyhäporvari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokomushan haluaa mamuja orjatöihin.. Miksi sinä köyhäporvari?

Meillä on kyllä aika hyvin toimivat työmarkkinat, mitään orjatöitä ei ole,.

• HALLAAHO ULOSTAA! HALLAAHOHAHHAHHAA!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      690
      2688
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1356
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1234
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      112
      1215
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1138
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      99
      1017
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      943
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe