Kauhavalla yritetään

Ilkassa tänään: "Kauhava yrittää taloutta tasapainoon vuonna 2021

Kauhavan kaupunginhallitus esittää 16.12. kokoontuvalle valtuustolle, että kaupunki laatii 3,2 miljoonaa euroa alijäämäisen budjetin vuodelle 2020. Lähtökohta oli peräti 8,6 miljoonaa euroa pakkasella."

Siinäpä sitä on pohtimista kuuden tunnin kokouksissa.

14

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seinäjoki kutsuu teitä,eikä mene kauan.

    • Anonyymi

      Ei tuo ole vaikeakaan tehtävä tasapainottaa, mitään perusteellista vinoumaa ei ole vaan alijäämä johtuu isoista investoinneista.

      • Anonyymi

        Hyvä, positiivista. Kyllä Kauhava nousuun saadaan. Rauhassa vaan. Ei hutiloiden.


    • Anonyymi

      Kauhavan työssäkäyvä keskiluokka on jo niin köyhää ettei sieltä verotuloja palajo heru.Ei palajo lohoruta alhanen työttömyysprosentti jos tuntipalkat 10e näin sitä niittää mitä kylvää

      • Anonyymi

        Osa ehkä näin mutta on myös paljon paremmin tienaavaa valkokaulusväkeä. Lisäähän niitä pitäisi saada mutta miten, ei puhu yksikään poliitikko.


    • Anonyymi

      aloitteija on kova aloittelemaan yötkin valvoo milloin menee töihin ei taida kiinnostaa

      • Anonyymi

        Yövuoroakin joku aina kuule tekee. Asiallinen alotus ja keskustelun aihe.


      • Anonyymi

        Kyllä tasapaino jo meni kantakauhavan homeeseen siinä kaatuvat muutkin sen maksamiseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yövuoroakin joku aina kuule tekee. Asiallinen alotus ja keskustelun aihe.

        tekee töitä notkuu netissä


    • Anonyymi

      Kauhavan väestökato jatkuu hurjana ja ne on nuoret ja tai parhaat veronmaksajat jotka lähtevät.
      Kauhava ei ikinä selviä tällä jäljelle jäävällä porukalla veloistaan.
      Nuoret ei niitä jää makselemaan.
      Oink oink!

      • Anonyymi

        Pakko on paras muusa.


      • Anonyymi

        Sontapuhetta.
        Juuri nuoria perheitä tänne on muuttanut ja sama meno jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sontapuhetta.
        Juuri nuoria perheitä tänne on muuttanut ja sama meno jatkuu.

        Saahan niitä perheitä muuttaa, mutta enempi kuitenkin kuoloo ja muuttaa pois - nettotulos on pahasti miinuksella.🤔


    • Lentosotakoulun lähtö oli Kauhavalle viimeinen niitti. Sitä seuranneet tapahtumat infernon varmistelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe