Kun kirjoitettiin rehellinen ja totuudenmukainen kirjoitus siitä että poliitikot ansaitsisivat mieluummin olla kuolleita kuin suomen kansan asioista päättäjiä, niin kylläpäs perkele asiallista asiaa sietämättömät sen kirjoituksen poistivat.
Kylläpäs kirjoitus joillekin epämiellyttävästä totuudesta poistettiin.
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi24 on Aller Median eli valtamediaan kuuluvan yhtiön omituksessa. Vain typeryksen tai epärehellisen mielestä valtamedia on erillään valtaeliitistä.
Nykyinen valtaeliittimme on suomalaisvastainen, joten tietysti sen mediakin ja siten median alaiset foorumit.- Anonyymi
Tiedätte USA:sta ja Venäjältä tutut agenttilait.
Em. valtiot voivat nykylainsäädännöllä määritellä vieraan valtion rahoittamassa mediassa toimivat, myös somekirjoittelijat, ulkomaisiksi agenteiksi.
Jos em. lakeja sovellettaisiin Suomessa, me kaikki olisimme `ulkomaisia agentteja`.
Aller media oli kai Tanskalainen?
Kun ny on kopioitu lainsäädäntöä USA:sta, lienee vain ajan kysymys, kun somekirjoittelijoita lähtee internointileireille. Tai statusmuutoksen myötä vain katoamme jonnekin.
Facism is in fashion again! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätte USA:sta ja Venäjältä tutut agenttilait.
Em. valtiot voivat nykylainsäädännöllä määritellä vieraan valtion rahoittamassa mediassa toimivat, myös somekirjoittelijat, ulkomaisiksi agenteiksi.
Jos em. lakeja sovellettaisiin Suomessa, me kaikki olisimme `ulkomaisia agentteja`.
Aller media oli kai Tanskalainen?
Kun ny on kopioitu lainsäädäntöä USA:sta, lienee vain ajan kysymys, kun somekirjoittelijoita lähtee internointileireille. Tai statusmuutoksen myötä vain katoamme jonnekin.
Facism is in fashion again!Sellanen foliokypäräteoria sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen foliokypäräteoria sieltä.
Anarkian ydinarvo on vapaus. Yksilön vapaus.
Toinen arvo on yhteison itseorganisoituvuus.
Kolmas arvo on perhe, itseorganisoituvan yhteisön ensimmäinen organisoituva vapaa rakennelma.
Neljäs arvo on yhteisö itse.
Mitä mieltä olette? Anonyymi kirjoitti:
Anarkian ydinarvo on vapaus. Yksilön vapaus.
Toinen arvo on yhteison itseorganisoituvuus.
Kolmas arvo on perhe, itseorganisoituvan yhteisön ensimmäinen organisoituva vapaa rakennelma.
Neljäs arvo on yhteisö itse.
Mitä mieltä olette?Ilman henkistä vapautta ei ole itse elämää. Luovuus loppuu.
- Pierre-Joseph Proudhon
Tiukemmaksi menee ja kiihtyy vaan koko meno kaikkialla.
Pelkkiä koneen palikoita...Totuudella kapuloita rattaisiin! Kaikki negatiivinen senkus tuottaa vaan paskaa karmaa, ei se kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992