Miksi ateistit haaveilevat DDR :n ajoista?

Anonyymi

Kaikille lapsille valtion kustantama ateistinen varhaiskasvatus. Raamatun siteeraamisesta tehdään rikos..

18

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi valehtelet?

      • Valehtelu Jumalan ja Raamatun kirkastamiseksi ei ole väärin, vaan totuuden korkein laji.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Valehtelu Jumalan ja Raamatun kirkastamiseksi ei ole väärin, vaan totuuden korkein laji.

        Tuota mieltä tuppaa olemaan kaikki kiihkouskikset. Raamattuun kuin koraaniin uskovat vääntelevät totuutta suu vaahdossa minkä kerkiävät.


    • Anonyymi

      Olen oppinut inhoamaan kristittyjä, kun kohtaan joka päivä valehtelevia kristittyjä.
      Olen kuitenkin selvillä, että kaikki kristityt eivät harrasta valehtelua.

    • Anonyymi

      Kommari ei pääse eroon aatteestaan.

      95% vapareita on haastattelututkimuksen mukaan entisiä taistolaisia tai nykyisiä äärivasemmistolaisia.

      • Anonyymi

        Atereista pieni osa on vapareita. Samoin kuin teisteistä on pieni osa teitä fundiksia.


      • Anonyymi

        Olisikohan sinulla linkkiä tuohon haastattelututkimukseen? Vai oletko keksinyt koko jutun omasta päästäsi?

        Osaatkos sitten sanoa, kuinka moni ateisteista on "vapareita"? Onko sinulla siitäkin omasta päästä keksitty haastattelututkimus?


    • Anonyymi

      Miksi uskovat haaveilevat varhaisesta keskiajasta? Kaikkien pakko kuulua kirkkoon, vääräuskoiset ja kerettiläiset ja homot ja ateistit ja noidat mestataan. Tieteellinen tutkimus kielletään ja kouluissa luetaan vain katekismusta ja veisataan virsiä.

    • Anonyymi

      Mistä näitä aivopestyjä uskovaisia oikein löytyy?

      En ole vielä tavannut ainuttakaan ateistia, joka ihannoisi DDR:ää.

      • Anonyymi

        Kaikki vaparit, jotka on entisiä taistolaisia ja muodostavat ateismin ydinjoukon.


      • >En ole vielä tavannut ainuttakaan ateistia, joka ihannoisi DDR:ää.

        Ilmeisesti heitä jostain mystisestä syystä liikkuu juurikin helluntaiseurakuntien ja muiden lahkojen liepeillä haastateltavina.


    • Anonyymi

      DDR roina oli paskaa, miksi sitä kukaan haluaisi.

      • Anonyymi

        Eipä miksikään. Aloittaja vain tietoisesti panettelee ateisteja :)


    • Anonyymi

      DDR oli samanlainen kuin muutkin suljetut yhteisöt, esim, tiukat uskonlahkot, ainahan ihminen, saadessaan hiukan valtaa, alkaa rajoittaa muiden ihmisten tekemisiä.

    • Ateismi on sitä, että kieltäytyy uskomasta teistien väitteitä jumalien olemassaolosta, koska asiasta ei ole mitään todisteita. "Ateistinen kasvatus" on yksinkertaisesti sitä, että asiasta ei puhuta kotona ollenkaan. Jos lapsi itse ottaa asian puheeksi, häntä kehoitetaan käyttämään kriittistä ajattelua, etsimään todisteita ja muodostamaan oma mielipiteensä.

      Sitaattioikeus ei ole katoamassa mihinkään. Rakentelet olkiukkoja.

    • Anonyymi

      Miksi krisseli yhä haaveilee vanhasta valta-asemastaan, jossa se sai kyykyttää ja rankaista oppeihinsa taipumattomia, itsemääräämisoikeudeltaan aina vajaavaltaisia ihmisiä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe