NATOn peiterooli- salaliitto!

18

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua kummastuttaa että NATOn työntekijät on syytesuojattu maassamme!
      Mitä ihmettä? He saavat siis tehdä vapaasti rikoksia maassamme.

      Täytyyhän tuosta olla olemassa laki. Sen on täytynyt olla siten Eduskunnan käsittelyssä.

      Lain hyväksyntä etenee näin:
      - Lainsäädäntöaloite.
      - Lähetekeskustelu.
      - Valiokuntakäsittely.
      - Ensimmäinen ja toinen käsittely.
      - Tasavallan presidentin vahvistus.

      En muista että tällaista prosessia olisi käyty.
      Onko herroilla tästä tietoa?

      • Anonyymi

        Koska jälleen kerran kieltäydyt vastaamasta kysymyksiin niiden omassa ketjussa pitää aloittaa tämä ajojahti.

        Voit halutessasi koska tahansa saada sen loppumaan vastaamalla; muussa tapauksessa jatkan sitä kunnes vastaat.

        Jos Aurinko kiertää Litan päällä, mitenkä se tulisi käyttäytyä taivaalla jos sitä havainnoidaan kehän ulkopuolelta (esim. Australia) ja päivän pituus on yli 12 tuntia.

        Mistä suunnasta Aurinko nousee?
        Mihin suuntaan se matkaa nousun jälkeen?
        Mihin suuntaan se matkaa myöhemmin päivällä?
        Mihin suuntaan se matkaa hieman ennen laskua?
        Mihin suuntaan Aurinko laskee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska jälleen kerran kieltäydyt vastaamasta kysymyksiin niiden omassa ketjussa pitää aloittaa tämä ajojahti.

        Voit halutessasi koska tahansa saada sen loppumaan vastaamalla; muussa tapauksessa jatkan sitä kunnes vastaat.

        Jos Aurinko kiertää Litan päällä, mitenkä se tulisi käyttäytyä taivaalla jos sitä havainnoidaan kehän ulkopuolelta (esim. Australia) ja päivän pituus on yli 12 tuntia.

        Mistä suunnasta Aurinko nousee?
        Mihin suuntaan se matkaa nousun jälkeen?
        Mihin suuntaan se matkaa myöhemmin päivällä?
        Mihin suuntaan se matkaa hieman ennen laskua?
        Mihin suuntaan Aurinko laskee?

        Ei aurinko nouse eikä laske littamaassa vaan etääntyy ja pienenee perspektiivin katoamispisteeseen.

        "Jos Aurinko kiertää Litan päällä, mitenkä se tulisi käyttäytyä taivaalla jos sitä havainnoidaan kehän ulkopuolelta (esim. Australia) ja päivän pituus on yli 12 tuntia."

        Esimerkiksi kello 12paikallista aikaa littamaateorian mukaan auringon täytyy olla korkealla taivaalla maailmamme eteläosissa, esim. australiassa päivällä aurinko on lähes zeniitissä koska aurinko liikkuu littamaan yläpuolella ja kauriin kääntöpiiri kulkee australian ylitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aurinko nouse eikä laske littamaassa vaan etääntyy ja pienenee perspektiivin katoamispisteeseen.

        "Jos Aurinko kiertää Litan päällä, mitenkä se tulisi käyttäytyä taivaalla jos sitä havainnoidaan kehän ulkopuolelta (esim. Australia) ja päivän pituus on yli 12 tuntia."

        Esimerkiksi kello 12paikallista aikaa littamaateorian mukaan auringon täytyy olla korkealla taivaalla maailmamme eteläosissa, esim. australiassa päivällä aurinko on lähes zeniitissä koska aurinko liikkuu littamaan yläpuolella ja kauriin kääntöpiiri kulkee australian ylitse.

        Kiitos kiinnostuksesta vaatimattomaan persoonaani.
        Vastaan kolmasti:

        1. Vainoaminen on rikos.
        2. Pakkomielle on psykiatrinen häiriö johon liittyy usein masennus. Tällöin potilas käyttää yli kaksi tuntia päivässä siihen aikaa joten hänelle syntyy siitä merkittävää ahdistusta ja toimintakyvyn rajoitusta.
        3. Ota se Aurinko kainaloosi ja suksi nevadaan talvilomalle. :)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos kiinnostuksesta vaatimattomaan persoonaani.
        Vastaan kolmasti:

        1. Vainoaminen on rikos.
        2. Pakkomielle on psykiatrinen häiriö johon liittyy usein masennus. Tällöin potilas käyttää yli kaksi tuntia päivässä siihen aikaa joten hänelle syntyy siitä merkittävää ahdistusta ja toimintakyvyn rajoitusta.
        3. Ota se Aurinko kainaloosi ja suksi nevadaan talvilomalle. :)

        Sinulla nazi onkin todistetusti paljon mielen terveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla nazi onkin todistetusti paljon mielen terveysongelmia.

        Siis mielen(?) ... terveysongelmia.

        Rakastan verkkodiagnooseja. Ne saavat minut aina hyvälle tuulelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aurinko nouse eikä laske littamaassa vaan etääntyy ja pienenee perspektiivin katoamispisteeseen.

        "Jos Aurinko kiertää Litan päällä, mitenkä se tulisi käyttäytyä taivaalla jos sitä havainnoidaan kehän ulkopuolelta (esim. Australia) ja päivän pituus on yli 12 tuntia."

        Esimerkiksi kello 12paikallista aikaa littamaateorian mukaan auringon täytyy olla korkealla taivaalla maailmamme eteläosissa, esim. australiassa päivällä aurinko on lähes zeniitissä koska aurinko liikkuu littamaan yläpuolella ja kauriin kääntöpiiri kulkee australian ylitse.

        On, eli se etääntyy mutta tulee takaisin jos nousen mäen päälle.

        Et sitten lukenut mitä kysyin.

        Päivän pituus yli 12 tuntia.

        Litallahan se Auringon matka ääri-idästä ääri-länteen on täsmälleen 12 tuntia koska 24 tunnissa vetäistään yksi kierros. Tämä käy hyvin selvästi ilmi kaikista animaatioista aiheesta; ja toisaalta olisi mahdotonta että mitään muuta tapahtuisi.

        Eli kun tarkkailija Auringon kiertokehän ulkopuolella, esim. Australiassa, katsoo Auringon lähestymistä jota kutsutaan nousuksi puhekielessä, ja se tapahtuu yli 6 tuntia ennen kuin Aurinko on siellä korkeimmalla kohdalla päivää; mihin suuntaan Aurinko siis matkaa heti tuon tapahtuman jälkeen? Ja vastaavasti, koska puhekielen lasku, se missä se on etääntynyt liikaa, kun se tapahtuu yli 6 tunnin päästä siitä korkeimmasta hetkestä, mihin suuntaan Aurinko siis taivaalla liikkuu?

        Ihan omin sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, eli se etääntyy mutta tulee takaisin jos nousen mäen päälle.

        Et sitten lukenut mitä kysyin.

        Päivän pituus yli 12 tuntia.

        Litallahan se Auringon matka ääri-idästä ääri-länteen on täsmälleen 12 tuntia koska 24 tunnissa vetäistään yksi kierros. Tämä käy hyvin selvästi ilmi kaikista animaatioista aiheesta; ja toisaalta olisi mahdotonta että mitään muuta tapahtuisi.

        Eli kun tarkkailija Auringon kiertokehän ulkopuolella, esim. Australiassa, katsoo Auringon lähestymistä jota kutsutaan nousuksi puhekielessä, ja se tapahtuu yli 6 tuntia ennen kuin Aurinko on siellä korkeimmalla kohdalla päivää; mihin suuntaan Aurinko siis matkaa heti tuon tapahtuman jälkeen? Ja vastaavasti, koska puhekielen lasku, se missä se on etääntynyt liikaa, kun se tapahtuu yli 6 tunnin päästä siitä korkeimmasta hetkestä, mihin suuntaan Aurinko siis taivaalla liikkuu?

        Ihan omin sanoin.

        Mene katsomaan sinne etelään miten sa aurinko siellä liikkuu? Ei se maata muuta litteästä palloksi että missäkohtaa taivasta aurinko sijaitsee.
        Sekstantti ja kolmiomitta on hyviä apuvälineitä kun haluat laskea auringon sijainnin litteänmaamme yläpuolella.
        Mikäli auringon sijainnissa on jotain ongelmia littamaa teorian suhteen niin auringon sijainti selittyy silloin ilmakehän heijastuksilla, linssi-ilmiöllä tai heijastuksena taivaankannesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene katsomaan sinne etelään miten sa aurinko siellä liikkuu? Ei se maata muuta litteästä palloksi että missäkohtaa taivasta aurinko sijaitsee.
        Sekstantti ja kolmiomitta on hyviä apuvälineitä kun haluat laskea auringon sijainnin litteänmaamme yläpuolella.
        Mikäli auringon sijainnissa on jotain ongelmia littamaa teorian suhteen niin auringon sijainti selittyy silloin ilmakehän heijastuksilla, linssi-ilmiöllä tai heijastuksena taivaankannesta.

        "Mene katsomaan sinne etelään miten sa aurinko siellä liikkuu?"

        Niinhän minä teen. JOKA VITUN PÄIVÄ.

        Ja Aurinko liikkuu noususta laskuun 15 astetta tunnissa yhteen suuntaan, sivusuunnassa, kokoajan. Idästä länteen.

        Se mitä koitin sanoa on että siinä teidän littamallissa tarkkailijalle Australiassa idästä länteen voisi Aurinko liikkua kerrallaan AINOASTAAN 12 tuntia, tämä olisi absoluuttinen maksimiaika, jotta Aurinko voi suorittaa Litan kierron 24 tunnissa. Ja lisäksi tuo liike olisi vaihtelevalla nopeudella, nopeinta keskipäivällä, hidastuen nousun/laskun aikaan.

        Ja tietenkin, nyt kun päivä täällä on YLI 12 TUNTIA PITKÄ; pitäisi sen Auringon nousun tapahtua koillisessa, Aurinko sen jälkeen liikkuisi ensin itään, kääntyen kohti länttä; ja ennen laskua kääntyisi takaisin itään laskiessaan luoteeseen.

        Pystytkö hahmottamaan tuota päässäsi katsottuasi sen Lättä-animaation?

        Kuitenkin, TODELLISUUDESSA, Aurinko ei koskaan tee tuollaista vaan matkaa sen idästä länteen samalla 15 asteen tuntinopeudella kuin esim. Suomessa. Ja mitä lähempänä ollaan Joulukuun 22:tta sitä enemmän se nousee kaakosta, ja laskee lounaaseen; 90 astetta väärään suuntaan teoriasta.

        Toisin sanoen, SILMINNÄKIJÄHAVAINTO ei vastaa sitä mitä Litan mallin mukaan pitäisi tapahtua teidän kiekkomallin / animaation perusteella.

        Haluatko selittää?

        Ja olet tervetullut havainnoimaan omilla silmilläsi, ei tarvitse uskoa.


    • Anonyymi
      • Jos NATOn virkamiehille on myönnetty Suomessa diplomaattistatus niin puolueettomuuden ja tasavertaisuuden nimissä se on myönnettävä myös muiden puolustusliittojen agenteille ja toimijoille esim. Kollektiiviselle turvallisuusjärjestölle:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_turvallisuusjärjestö


      • nazi kirjoitti:

        Jos NATOn virkamiehille on myönnetty Suomessa diplomaattistatus niin puolueettomuuden ja tasavertaisuuden nimissä se on myönnettävä myös muiden puolustusliittojen agenteille ja toimijoille esim. Kollektiiviselle turvallisuusjärjestölle:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_turvallisuusjärjestö

        Pah.
        Kotoinen Wikimme käyttää ä- ja ö- pilkkuja. Yritän uudelleen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_turvallisuusjarjesto


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Jos NATOn virkamiehille on myönnetty Suomessa diplomaattistatus niin puolueettomuuden ja tasavertaisuuden nimissä se on myönnettävä myös muiden puolustusliittojen agenteille ja toimijoille esim. Kollektiiviselle turvallisuusjärjestölle:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kollektiivinen_turvallisuusjärjestö

        Kyseinen laki lienee ajettu läpi samalla kun media on usutettu uutisoimaan ilmasto hihhuloinnista, venäjä vihasta, tai haukkumaan trumppia.
        Ne on kestoaiheet jotka voidaan vetää päivän pääuutisiksi koska vaan jos taustalla halutaan häärätä jotain lakimuutoksia kansalta salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen laki lienee ajettu läpi samalla kun media on usutettu uutisoimaan ilmasto hihhuloinnista, venäjä vihasta, tai haukkumaan trumppia.
        Ne on kestoaiheet jotka voidaan vetää päivän pääuutisiksi koska vaan jos taustalla halutaan häärätä jotain lakimuutoksia kansalta salassa.

        Natsi-Venäjä ja sen fasistitrollit ulos Suomesta!

        Pois Putinistien harjoittama sorto ja vaino!

        Suomi vapaaksi Ryssän vallasta!


    • Anonyymi

      Mikä ketjua vaivaa?
      Sekoittaako joku tahallaan?

      Kasokaa aloitusta ja keskustelkaa siitä.

      • Kiitos hra Anonyymille klo 01:45 asiallisesta huomiostaan.
        Mieleltään järkkyneitä todellakin täällä häiriköi mutta emme voi sille mitään.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos hra Anonyymille klo 01:45 asiallisesta huomiostaan.
        Mieleltään järkkyneitä todellakin täällä häiriköi mutta emme voi sille mitään.

        Olen huolestuneena pannut merkille että moni itsensä ihan terveeksi arvioinut kuulee «ääniä» eikä osaa itsediagnosoiden harha-aistimuksia mieltää itsepetokseksi.
        Nimenomaan tässäkin ketjussa ilmiötä on havaittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolestuneena pannut merkille että moni itsensä ihan terveeksi arvioinut kuulee «ääniä» eikä osaa itsediagnosoiden harha-aistimuksia mieltää itsepetokseksi.
        Nimenomaan tässäkin ketjussa ilmiötä on havaittavissa.

        Itse olisin kiinnostunut mikä on Palmeen osuus tässä tapauksessa?

        Vastustiko Palme NATOa, jonka takia hänet valetapettiin kummitusmiesten toimesta?

        Oliko Greer kenties syyllinen myös Palmeen murhaan, jota siis ei tapahtunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe