Heippa moi moi !!
Missä Thaimaassa parhaat pikkujoulut vietetään?
Kertoisitko ystävällisesti omista kokemuksistani?
Toki saat kokemuksia kertoa jonkun muunkin.
Saako muuten Thaimaasta pipareita ja kinkkua vai kantsiiko ottaa omat eväät mukaan? Entäs niinku niitä sellaisia tonttuilu hattuja?
Ainiin meinasin ihan unohtaa... Onko totta että thaimaaksi kinkku on muu?
T tip tap tipa Ti-pe Ti-pe tip tap ;)
Thaimaan parhaat pikkujoulut Pattayallako ollen
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän lienee ihan turha vastata kun aloitus on ränkkälerpan tuotoksia jotta pääsisi vastauksen jälkeen taas jotakin haukkumaan ja mukanauramaan suomalaisille.
Koetetaan kuitenkin vastata tyhmään kysymykseen asiallisesti. Pikkujoulut on käsitteenä firmojen, kaveriporukoiden, urheiluseurojen ja muiden yhteisöjen vuosijuhla joka tuppaa olemaan kostea ja musiikkipitoinen.
Pari puhettakin saatetaan kuulla. Jos "parhaita" pikkujouluja etsit niin ensin sinun pitää kuulua johonkin yhteisöön joka sellaiset järjestää. Kuokkavieraita harvemmin on tarkoitus juottaa pikkujouluissa.
Kalleimmat pikkujoulut mitä minä järjestin Suomessa maksoi firmalleni 80 tuhatta euroa. 160 osallistujaa ja juhla oli kaksipäiväinen. Kolme stand up- koomikkoa oli palkattu ja kaksi bändiä sekä pitopalvelu.
Kerron pienen tarinan jolla voit nauraa sitten minulle. Oltiin varattu hotellin koko ravintola kabinetteineen firmallemme eräissä toisissa pikkujouluissa.
Hotellin pitopalvelun johtaja oli todella kaunis kolmekymppinen tyylikäs nainen. Hän vissiin ajatteli että olen suurikin dirikka kun on varaa järjestää moiset kekkerit.
Flirttaili minulle alkuillasta oikein tosissaan. Minä otin vähän reippaita ryyppyjä poikien kanssa rohkaisuryypyksi kun puhekin täytyi pitää.
Ne ryypyt meni överiksi ja tuli tosi heikko olo. Menin ruokapöydän alle istumaan ja huilaamaan. Iso valkoinen pöytäliina teki siitä teltan. Vaimo toi minulle mustaa kahvia sinne ja vissyä.
Pitopalvelun johtaja tuli siihen ja kysyi vaimoltani hienostuneella äänellä että "anteeksi, missäs se teidän johtaja on". Vaimo sanoi rehellisesti että se on tuolla pöydän alla.
Hän raotti pöytäliinaa, näki olotilani ja totesi pettyneellä äänellä että "voihan vittu".
Unelmien prinssi ei ollutkaan unelmien prinssi vaan rupisammakko.
T 2010Ränkkälerppa, katsos kun ei tällä kertaa lerppasaurus.
Voisin sanasen aiheesta lausahtaa, vaan antaapa olla koska pikkujoulusi maksoi 80.000 euroa, joten odottelen persekärpäsen kuukauden bablaa miljonääripattajalaisesta.
Tosin tuon pöydän alle kuukahtamisen uskon.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ränkkälerppa, katsos kun ei tällä kertaa lerppasaurus.
Voisin sanasen aiheesta lausahtaa, vaan antaapa olla koska pikkujoulusi maksoi 80.000 euroa, joten odottelen persekärpäsen kuukauden bablaa miljonääripattajalaisesta.
Tosin tuon pöydän alle kuukahtamisen uskon.Senssuämmä taasen riehuu kuin sokea kana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672