Näkevätkö vanhat ihmiset kuolleita omaisiaan?

Anonyymi

Juttelin yli 90 v. tätini kanssa joka kertoi että monet hänen iäkkäistä tuttavistaan ovat nähneet kuolleita omaisiaan.

Onko tää totta, ootteko kuulleet muita samantapaisia juttuja?
Vai onko vain omia kuvittelujaan?

50

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea nieltävä, kuinka se tapahtuu, yhteydenotto valvetilassako?

Unessa tietoisuus irtautuu ja kommunikaatio on mahdollista, silloinhan ollaan astraalimaailmassa, mutta niistä ei yleensä jää mitään muistikuvia.
      Tätäkin ominaisuutta voi kehittää, mutta silloin pitäisi olla pätevä opettaja asialla.

• Anonyymi

Jotkut hyvin iäkkäät ihmiset saattavat olla viimeisinä vuosinaan vain osittain kehossa, jolloin näkeminen valvetilassa mahdollistuu.

Muuten nähdään tasoille unessa tai transsinkaltaisessa tilassa. Edes mestarit eivät näe tasoille, jos ovat sillä hetkellä vahvasti fyysisyydessä eivätkä tasoille keskity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut hyvin iäkkäät ihmiset saattavat olla viimeisinä vuosinaan vain osittain kehossa, jolloin näkeminen valvetilassa mahdollistuu.

Muuten nähdään tasoille unessa tai transsinkaltaisessa tilassa. Edes mestarit eivät näe tasoille, jos ovat sillä hetkellä vahvasti fyysisyydessä eivätkä tasoille keskity.

Tästä me emme tiedä mitään ja parempi kun ei yritä edes ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä me emme tiedä mitään ja parempi kun ei yritä edes ymmärtää.

Ehkä olisi viisasta yrittää ymmärtää, jospa se helpottaa sitten omaa siirtymää, se tulee kuitenkin vääjäämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

#Jotkut hyvin iäkkäät ihmiset saattavat olla viimeisinä vuosinaan vain osittain kehossa, jolloin näkeminen valvetilassa mahdollistuu.#
        Voisi olla mahdollista, tavallaan herkistyneessä tilassa ja irrallaan fyysisyydestä.

#Muuten nähdään tasoille unessa tai transsinkaltaisessa tilassa. Edes mestarit eivät näe tasoille, jos ovat sillä hetkellä vahvasti fyysisyydessä eivätkä tasoille keskity.#
        Mestarit ovat todella oma luokkansa, pitkälle kehittyneitä tietoisuuksia, joilla ei ole enää tarvetta uusiin inkarnaatioihin.
        Heidän vahvuutensa on kokonaan toista luokkaa, kun tavallisen pulliaisen, ja omaavat käsittämättömät kyvyt oivaltaa mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olisi viisasta yrittää ymmärtää, jospa se helpottaa sitten omaa siirtymää, se tulee kuitenkin vääjäämättä.

Selkounet, onko niissä perää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

#Selkounet, onko niissä perää?#
        Mitä tarkoitat 'selkounilla'?

Nukkuessa tietoisuus vapautuu kehosta, mutta siitä ei yleensä jää selviä muistikuvia.
        Elikkä 'selkounet' ovat minulle mysteeri, kunnes saan selvennystä kysymykseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukkuessa tietoisuus vapautuu kehosta, mutta siitä ei yleensä jää selviä muistikuvia.

'Selkouni' voisi olla mahdollinen, jos tietoisuus pystyisi muistamaan unessa käymiään keskusteluja astraalitasoilla.
        Käytännössä tarkoittaa sitä, että kysymyksessä ei ole ollenkaan uni, vaan muisti, yleensä ei kykene muistamaan asioita, kun keho on unessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

#Jotkut hyvin iäkkäät ihmiset saattavat olla viimeisinä vuosinaan vain osittain kehossa, jolloin näkeminen valvetilassa mahdollistuu.#
        Voisi olla mahdollista, tavallaan herkistyneessä tilassa ja irrallaan fyysisyydestä.

#Muuten nähdään tasoille unessa tai transsinkaltaisessa tilassa. Edes mestarit eivät näe tasoille, jos ovat sillä hetkellä vahvasti fyysisyydessä eivätkä tasoille keskity.#
        Mestarit ovat todella oma luokkansa, pitkälle kehittyneitä tietoisuuksia, joilla ei ole enää tarvetta uusiin inkarnaatioihin.
        Heidän vahvuutensa on kokonaan toista luokkaa, kun tavallisen pulliaisen, ja omaavat käsittämättömät kyvyt oivaltaa mahdollisuuksia.

Totta. Minä olen yksi mestari. Oivallan joka päivä sellaisia rakentamisen mahdollisuuksia, joita te tavalliset pulliaiset ette osaa käsittää lainkaan. Olen rakennusmestari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

28 vuotta aikaisemmin kuollut äitini tuli käymään unessani ja sain häneltä kysyttyä kaun mieltäni vaivannutta asiaa, johon sain viimein vastauksen. Samalla hän ilmoitti, että minulla alkaisi samanlainen käsien nivelrikko, joka vaivasi kauan hänen käsiään. Niin kävi,että jonkun ajan kuluttua nivelsäryt alkoivat.

• Anonyymi

Viime yönä kun nukahdin ja tietoisuuteni irtautui, leijailin olohuoneeseen ja napsautin telkkarin päälle. Laitoin pop cornia tulemaan ja katselin elokuvia koko yön. Tietoisuuden kun ei tarvitse nukkua. Aamulla potkin raatoni ylös petistä ja sitten lähdettiin yksissä miehin kurkkusalaattitehtaalle duuniin. Harmi jos sinulle ei jää muistikuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Selkouni' voisi olla mahdollinen, jos tietoisuus pystyisi muistamaan unessa käymiään keskusteluja astraalitasoilla.
        Käytännössä tarkoittaa sitä, että kysymyksessä ei ole ollenkaan uni, vaan muisti, yleensä ei kykene muistamaan asioita, kun keho on unessa.

Hyvämuistinen ruumis nukkuu, helskutin huonomuistinen tietoisuus valvoo. Kummallista on on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Minä olen yksi mestari. Oivallan joka päivä sellaisia rakentamisen mahdollisuuksia, joita te tavalliset pulliaiset ette osaa käsittää lainkaan. Olen rakennusmestari.

Ja tulokset totisesti puhuu puolestasi! Valitettavasti...

• Anonyymi

Eräs saman ikäinen sanoi katossa kulkevan väkeä, katsoin ja siellä ei mennyt edes varjoja. Vanhukset kuuluvat laitokseen, kun eivät omillaan enää pärjää.

• Anonyymi

Meinaatko, että vanhuksen aivot toimisivat tuossa iässä virheettömästi.
      Kertotaulu saattaa olla muistissa, mutta muu käytös on muuttunut.

• Anonyymi

Puhutko omasta kokemuksestasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko omasta kokemuksestasi?

Minä kerron kaiken minkä näen en säästele sanojani vaikka henkesi menisi.

• Anonyymi

Ehkäpä on niin, että aivot alkavat elämän loppupuolella päästämään läpi informaatiota, jota ne ovat suodattaneet pois koko elämän ajan siihen saakka. Kun lähestytään kuolemaa, niin suodattimesta alkaa pikkuhiljaa tulla yhä läpinäkyvämpi, kunnes aivan lähellä kuolemaa aivojen suodatus alkaa vuotaa oikein kunnolla.

On aivan tavanomaista, että noin viikkoa ennen kuolemaa alkavat kuolleet omaiset tekemään vierailuja ja valmistamaan vanhusta lähtöön. Tämä on sen verran säännönmukainen ilmiö, että kun kokeneet sairaanhoitajat saattokodeissa ja sairaaloissa näkevät vanhuksen ilmeen valaistuvan ensimmäistä kertaa vuosiin ja alkavan jutella jonkin kanssa, mitä he itse eivät pysty näkemään, he pystyvät luotettavasti ennustamaan kuoleman tapahtuvan viikon sisällä.

Tämän tutkimuksen mukaan elämän päättymiseen liittyvät ilmiöt (End of Life Experiences, ELE) ovat yhteydessä hyvään kuolemaan niin vanhuksen kuin jälkeenjäävienkin kannalta. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19913927 Tämän vuoksi näihin ilmiöihin pitäisi suhtautua hyväksyvästi, rohkaisevasti ja kannustavasti sen sijaan, että ne pyrittäisiin tyrmäämään, lätistämään ja trivialisoimaan harhoina - vain omien ahtaiden ja vailla ainoatakaan todistetta olevien ennakkokäsitysten pohjalta.

Haastatellut kuvailivat lisäksi sellaisia ilmiöitä kuin kellojen pysähdyksiä kuoleman hetkellä, hahmon irtautumista kehosta, valon ympäröivän kehoa, ja eläinten outoa käyttäytymistä. He kertoivat myös, että nämä kokemukset koettiin selkeässä tietoisuudessa ja ne poikkeavat lääkityksen aiheuttamista hallusinaatioista.

Mitä hyvään kuolemaan tulee, niin: Kaiken kaikkiaan, jos et ole todistanut maailmankaikkeuden olevan tavalla B, niin ei kannata vaatia muitakaan uskomaan sen olevan tavalla B, jos tavalla A on paljon myönteisempiä seurauksia. Ja jos maailma todellakin on tavalla A, niin tekojen hyvät seuraukset ja huonot seuraukset jäävät elämään. Silloin B:hen uskovakin lopulta hyötyy, kun hän uhrautuu toisen hyvinvoinnin puolesta ja pitää B-mölyt mahassaan, sallii toiselle tämän oman kokemuksen sellaisenaan, eikä yritä pakottaa tälle omaa ennakkokäsitystään totuudeksi.

Ja vaikka maailma olisikin tavalla B, niin B-uskovan tekemä uhraus paransi maailmaa edes hiukan, kun hän salliihmisen kokea hyvän kuoleman.

• Anonyymi

Isoisäni isä oli kelloseppä ja kun hän kuoli, niin kaikki kellot talossa pysähtyivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoisäni isä oli kelloseppä ja kun hän kuoli, niin kaikki kellot talossa pysähtyivät.

Kun isä kuoli niin pikkulintu napautti ikkunaa, isän suojelusenkeli muutui hetkeksi viestintuoja enkeliksi.Isän suojelusenkelin läsnäolon tunsi sitten myöhemmin.

• Anonyymi

Myös minun isäni kuollessa kelloni pysähtyi. Ja se oli digitaalikello.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kännykkä kilisi olohuoneen pöydällä ja siinä oli outoja merkkejä, mutta ne oli ilmestyneet kirjoitustilaan eikä se ollut tekstiviesti. Sen jälkeen tuli oikea puhelu sairaalasta. Tämä tapahtui n. V. 2000.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kännykkä kilisi olohuoneen pöydällä ja siinä oli outoja merkkejä, mutta ne oli ilmestyneet kirjoitustilaan eikä se ollut tekstiviesti. Sen jälkeen tuli oikea puhelu sairaalasta. Tämä tapahtui n. V. 2000.

Yliluonnoliset ovat käsittämättömiä, niitä vain on,ei kannata edes ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliluonnoliset ovat käsittämättömiä, niitä vain on,ei kannata edes ymmärtää.

Minun isäni kuollessa tapahtui auringonpimennys. Kalenterissa auringonpimennystä ei ollut vaan lähin seuraava oli vasta neljän vuoden päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun isäni kuollessa tapahtui auringonpimennys. Kalenterissa auringonpimennystä ei ollut vaan lähin seuraava oli vasta neljän vuoden päästä.

Unissa näen useasti, olen yrittänyt selvittää asiaa ja jotain olen löytänytkin. Selkeää vastausta ei tiedä kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun iltauutisten kattelu telkusta katkesi siihen kun kuvaruudussa näky vaan lumisadetta. Vähä myöhemmin sairaalasta soitettiin että pappa oli kuollut. Aamulla kuulin naapureilta että koko lähitienoon telkut oli menny samaan kuntoon. Kummallisinta oli että se oli jo digitv aikaa missä lumisadetta ei oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun iltauutisten kattelu telkusta katkesi siihen kun kuvaruudussa näky vaan lumisadetta. Vähä myöhemmin sairaalasta soitettiin että pappa oli kuollut. Aamulla kuulin naapureilta että koko lähitienoon telkut oli menny samaan kuntoon. Kummallisinta oli että se oli jo digitv aikaa missä lumisadetta ei oo.

Kun minun isäni kuoli niin kaikki käynnissä olleet polttomoottorit pysähtyi. Me olimme silloin Finnairin lennolla köpikseen. Sitten me pudottiin mereen.

• Anonyymi

Jahas, taas on ilmaantunut pilkkakirveet asialle, jotka eivät vaan voi hyväksyä sitä, että näitä asioita tapahtuu, ja jokaisen lähipiirissä.

No kuolema se heidätkin korjaa ja kuinkas sitten pilkataan, kun on se kohdattavana juuri se todellisuus, jonka kieltäminen muodostui elämäntyöksi täällä maan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas, taas on ilmaantunut pilkkakirveet asialle, jotka eivät vaan voi hyväksyä sitä, että näitä asioita tapahtuu, ja jokaisen lähipiirissä.

No kuolema se heidätkin korjaa ja kuinkas sitten pilkataan, kun on se kohdattavana juuri se todellisuus, jonka kieltäminen muodostui elämäntyöksi täällä maan päällä.

Hyvä kommentti. Me emme vaan tiedä mitä "rajan" takana on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti. Me emme vaan tiedä mitä "rajan" takana on.

Hyvä kommentti. Kukaan ei tiedä.

• Anonyymi

Koska ei tiedetä, mitä rajan takana odottaa, niin nyt on aikaa toimia mahdollisimman typerästi kun vielä ehtii.

Korttipelissä meni joskus talot autot ja perhe, reikäjuuston olisin saanut jos olisin voittanut, mutta yhä esitän kaikkitietävää järkiveikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ei tiedetä, mitä rajan takana odottaa, niin nyt on aikaa toimia mahdollisimman typerästi kun vielä ehtii.

Korttipelissä meni joskus talot autot ja perhe, reikäjuuston olisin saanut jos olisin voittanut, mutta yhä esitän kaikkitietävää järkiveikkoa.

Emmentaliako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmentaliako?

Reikäjuuston reiän, siis. Juustomerkillä ei niin väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin isäni kello pysähtyi hänen kuollessaan ja se johtui siitä, että käsi löi betoniin kun hirttosilmukka kiristyi. Luonnollisesti kellon lasi oli rikki ja kello ei enää koskaan toiminut. On se silti tallessa. Siinä on elämän loppu.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissa näen useasti, olen yrittänyt selvittää asiaa ja jotain olen löytänytkin. Selkeää vastausta ei tiedä kukaan.

Näin erään pilkkavideon tai pelleily videon, musiikin säveltänyt kuoli 3 tuntia videon julkaisusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti asenteelliset fundiskristityt ja ateistit ovat tuonpuoleisessa haastavimpia opetettavia. Kieltävät yleensä totuuden, kunnes pikkuhiljaa oppivat.

• Anonyymi

Aina voi pohtia ja mielestäni on viisasta pohtia syntyjä syviä.
      Joka repliikkiin en viitsi laittaa 'omasta mielestäni', koska se on niin selvää, ettei meistä kukaan ole 'mestari', niin ainakin oletan.

• Anonyymi

Joillain vanhoillakin ihmisillä on nk.yliluonnollisia kykyjä, ilmestyvät unissa rajan takaa esim.varoittamaan.

• Anonyymi

Suomessa on vain yksi mestari. Hänen nimensä on Väinämöinen.

Vaka vanha Väinämöinen 
        elelevi aikojansa 
        noilla Väinölän ahoilla, 
        Kalevalan kankahilla. 
        Laulelevi virsiänsä, 
        laulelevi, taitelevi. 

Lauloi päivät pääksytysten, 
        yhytysten yöt saneli 
        muinaisia muisteloita, 
        noita syntyjä syviä,
        joit' ei laula kaikki lapset, 
        ymmärrä yhet urohot 
        tällä inhalla iällä, 
        katovalla kannikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaka vanha Väinämöinen 
        elelevi aikojansa 
        noilla Väinölän ahoilla, 
        Kalevalan kankahilla. 
        Laulelevi virsiänsä, 
        laulelevi, taitelevi. 

yhytysten yöt saneli 
        muinaisia muisteloita, 
        noita syntyjä syviä,
        ymmärrä yhet urohot 
        tällä inhalla iällä, 
        katovalla kannikalla.

Kalevala on ok!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaka vanha Väinämöinen 
        elelevi aikojansa 
        noilla Väinölän ahoilla, 
        Kalevalan kankahilla. 
        Laulelevi virsiänsä, 
        laulelevi, taitelevi. 

yhytysten yöt saneli 
        muinaisia muisteloita, 
        noita syntyjä syviä,
        ymmärrä yhet urohot 
        tällä inhalla iällä, 
        katovalla kannikalla.

Lemminkäinen oli Väinämöisen oppilas ja on edelleen. Lemminkäinen oli myös kuningas David ja S. Gautama - muiden inkarnaatioiden ohessa. Näin kertovat akaasiset arkistot.

• Anonyymi

Eräs tuttuni tiesi lottonumerot ja voitti päävoiton.
      Mistä se tiesi, kohtalon arpa.
      SATTUMAA

• Anonyymi

Jo ennen kuin kuolema tulee, saattavat näkymät aueta toiselle puolelle.

Thomas Edisonin viimeiset sanat olivat: "Siellä on hyvin kaunista."

Steve Jobsin viimeiset sanat: "Oh wow. Oh wow."

• Anonyymi

Korkeimmat astraalitasot ovat niin kauniin lumoavia, että moni jää niille Elysiumin puutarhakentille toviksi jos toiseksi. Noilta lumoavilta seuduilta tietoisuus suunnistaa lopulta ainakin mentaalitasoille, puhtaan valkoisen valon maailmaan. Toiset ovat hyvinkin tietoisia, mutta toiset lähes tiedottomia. Ideana onkin kasvaa täysin tietoiseksi valon maailmassa, ja tätä täyttä tietoisuutta sanotaan vanhaksi sieluksi. Kokemusten kautta kasvetaan tietoisuuteen, jolloin ei enää nukuta ja unohdeta sitä kautta menneitä elämiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeimmat astraalitasot ovat niin kauniin lumoavia, että moni jää niille Elysiumin puutarhakentille toviksi jos toiseksi. Noilta lumoavilta seuduilta tietoisuus suunnistaa lopulta ainakin mentaalitasoille, puhtaan valkoisen valon maailmaan. Toiset ovat hyvinkin tietoisia, mutta toiset lähes tiedottomia. Ideana onkin kasvaa täysin tietoiseksi valon maailmassa, ja tätä täyttä tietoisuutta sanotaan vanhaksi sieluksi. Kokemusten kautta kasvetaan tietoisuuteen, jolloin ei enää nukuta ja unohdeta sitä kautta menneitä elämiä.

Joko sinun astraalikeho on sädetetty Siriukselle ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ylimmällä tasolla aika menettänyt merkityksensä, eli on nykyhetki, menneisyys ja tulevaisuus samassa kategoriassa?
        Siltä tasoltako lähtee uusi inkarnaatio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ylimmällä tasolla aika menettänyt merkityksensä, eli on nykyhetki, menneisyys ja tulevaisuus samassa kategoriassa?
        Siltä tasoltako lähtee uusi inkarnaatio?

Kun tietoisuus on siirtynyt meditoimaan kausaalitasolle, niin ajantaju, samaistuminen johonkin kehoon sekä normaali minäntaju on mennyt. Kausaalitaso ei ole lähellekään ylin taso, mutta tuolta lähtevät monet inkarnoitumaan. Jos inkarnaatio lähtee astraalitasoilta, niin tietoisuus nostetaan hetkeksi kausaaliin ennen syntymää, jotta tulee onnen malja juotua loppuun asti.

Semmoinen tekninen juttu, eli jos tietoisuus on saavuttanut mahaparinirvaanisen tason (täyden ykseyden), niin ei tarvitse enää tulla takaisin.

• Anonyymi

Tää kämppä on täynnä örähteleviä luolamiehiä, ovatko he minun sukulaisiani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe