Italian rannikkovartiosto on taas

Anonyymi

keränny merestä 140 elätettävää Eurooppaan , voi kyllä pelastaa ihmiset mutta miksi ei viedä takaisin omalle puolelle, sitten Italia kiukuttelee mikä maa taas ottaa näitä, ja vielä siirtolaisiksi kutsuu.

15

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo- onhan orjakauppaa ja orjalaivoja aina seilannut.
      Amerikkaan ennen ja nyt hoitavat siellä yhteiskuntaaja, pitävät sen pystyssä.
      Nyt eurooppalaisten syntyvyys on laskenut. Väki vanhenee, kuolee ja tekevät kädet poistuu, tarvitaan lisää väkeä.
      Siksi näitä pakolaisia otetaan vastaan, että valkolaiset saisivat vaippansa ajallaan, ettei paskoissa tarvitse kulkea vanhuudessa siellä hoitolaitoksessa.
      Eli otetaan vain vastaan nämä kädet, niin ehkä jossainvaiheessa niitä riittää tännekin.
      Siitä on jo huutava pula, ja voi olla, että olemme jo myöhässä.
      Tämä jäärä ja tyhmä kulttuuriväkemme on niin hidas, että muukalaisten on vaikea sisäistää ja oppia pian menomme. Mutta vaipanvaihto se menisi äkkiä huonommallakin kielitaidolla, mutta pyrokratian takia, he joutuvat kouluttautumaan ja oppimaan kielen, se vaatii rahaa ja aikaa.

      Ongelma on ollut meillä laiskuus, politiikka ja perhekielteisyys.
      Liian pienet perhekoot suomalaisilla, eli liian vähän lapsia. Väärä kulttuuriajatus.
      On vaadittu naiset töihin, ja palkoistahan on ollut puhe. Miehen palkalla ei ole elätetty perhettä, eli tyhmä kansamme, siitähän on kyse.
      Akat eivät ole siinneet, eikä kerinneet hoitaa jälkeläisiä. Myös on etsitty helpompia ratkaisuja, eli abortit ovat tappaneet paljon kansaamme. Ja nyt on luu kädessä.

      Me vanhenemme. Dementia, vanhuus, voimat ja kaikki vähenee. Veromaksukyky - sitä ei pian ole ja palkatkin pian poljetaan kolmanneksella. Sekin pudottaa yhteiskunnan verotuloja. Eli kyse on rahansiirrosta jollekin taholle, eli sijoittajille.
      Maksamme toimeentulotukina palkanalennukset, ja kansakin on kohta vanhainkodissa.
      Eli me tarvitsemme sen oman orjatyövoiman, että pärjäämme. Tämä on politiikkaa ja näin tavallaan maksamalla noitten tulevien elämän, kustannetaan se porukka, mikä tulee meidän avuksi, että selviämme näistä viimemetreistä elämässä.
      Vanhuus tulee äkkiä. Vasta menin avioon. Tosin oli poikamiehenä ja armeijassakin ennen liittoani 5- vuotta. Hups. liittoakin on mennyt jo 45- vuotta ja emäntä sairastaa jo muistisairautta ja itsellä pumppu reistaa.
      Sitä miettii kaikenlaista, kun tuonne vaippaiselle osastolle menee.
      Kuka siellä hoitaa. No syötiin porukalla eilen ravintelissä. omaa porukkaa oli 8- henkeä paikalla. Meitä kaikkiaan on 5- sukupolvea elossa.
      Siinäpä mietitte, kun ette ole siinneet, kuka teitäkin hoitaa. Toivon, että sellainen tummaihoinen hyväkätinen joskus pesee paarisängyssä hyvin ja vaihtaa muistisairauden tai dementian yllätessä minuakin, kun teitä valkoihoisia ei enää ole, eikä niitä vähäisiäkään kiinnosta hoitohommat.

      On se viisasta monesta suunnasta asioita katsoa, meinaan se ikä kuluu jokaisella joutuin ja hups. olemme näin ehtoolla menossa.
      Sydän tosin aina käy rippikoulua ja kepposten koukku ehkä arkustakin vielä toteutuu, mutta elimistö rappeutuu. Sinäkin vanhenet. Eli kuoletko paskoihisi, vai haluatko jonkun pakolaisen avuksi. Omat loppuu ja niilläkin saattaa olla muita työtehtäviä hoidettavana, kuin sinun hoitosi. Mietihän sitä - riittävän ajoissa.

      • Anonyymi

        Vaan mahtaa se näillä tulijoilla vaipanvaihtajien puute paeta.


    • Anonyymi

      Tämä on sitä halpatyövoimaa

    • Nuohan voisi ottaa vaikka Puolangalle. Nousisi kunnan väkiluku samalla viidellä prosentilla. Saattaisi siellä pessimismi vaihtua orastavaan optimismiin.

    • Anonyymi

      Kalastaja Linkola on sanonut ainoat viisaat mielipiteet tähän

    • Anonyymi

      Hyvää muslimia ei ole mutta paras on kuollut sellainen. Seuraava siitä pysyy visusti kotona eikä ryhdy "siirtolaiseksi".

      • Anonyymi

        Kemijärvellä turvapaikanhakijat ryhtyivät luterilaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvellä turvapaikanhakijat ryhtyivät luterilaisiksi.

        Ryhtyvät ne homoiksikin virallisesti tarvittaessa. Kaappisellaisiahan nämä ovat jo valmiiksi, muslimeille on toisten miesten paneskeleminen ihan OK mutta tunnepohjainen homorakkaus on vain jyrkästi kielletty.


      • Anonyymi

        Muslimi ei sentään örvellä ojanpohjassa, mitä meidän kalle siellä örveltää, että mitä se paavo sanoo, jos minä päivää sanon tummaihoiselle.
        Voihan se muslimi olla esimerkkinä raittiudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimi ei sentään örvellä ojanpohjassa, mitä meidän kalle siellä örveltää, että mitä se paavo sanoo, jos minä päivää sanon tummaihoiselle.
        Voihan se muslimi olla esimerkkinä raittiudesta.

        Juu ne muslimit paneskelevat suomalaisia pissiksiä ja sitä nuorempia jos eivät ole moskeijassa vesipiipulla tai pahoinpitelemässä/ryöstämässä kantaväestöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimi ei sentään örvellä ojanpohjassa, mitä meidän kalle siellä örveltää, että mitä se paavo sanoo, jos minä päivää sanon tummaihoiselle.
        Voihan se muslimi olla esimerkkinä raittiudesta.

        Se muslimien raittiuskin on hieman kaksiryyppyinen terä ja miekka. Tiedän moniakin muslimeja, joille häppä maistuu esimerkiksi yökerhoissa ja yöllä.
        Heidän teema ja pointti on, mitä Allah ei näe, sen saa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muslimien raittiuskin on hieman kaksiryyppyinen terä ja miekka. Tiedän moniakin muslimeja, joille häppä maistuu esimerkiksi yökerhoissa ja yöllä.
        Heidän teema ja pointti on, mitä Allah ei näe, sen saa tehdä.

        Homostelut kyllä onnistuvat päiväsaikanakin jos partneri on vääräuskoinen. Islamissa työntömies ei ole gay. Yöllähän ei mitään estoja ole, kuten allahista totesit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muslimien raittiuskin on hieman kaksiryyppyinen terä ja miekka. Tiedän moniakin muslimeja, joille häppä maistuu esimerkiksi yökerhoissa ja yöllä.
        Heidän teema ja pointti on, mitä Allah ei näe, sen saa tehdä.

        Esimerkiksi meillä on jo nyt joitakin sekä paperillisia, että paperittomia alkoholisoituneita muslimi uskonnollisia, jotka ovat loitonneet uskonnostaan ja valinneet synti-maallisen elämän. Toko tosi asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi meillä on jo nyt joitakin sekä paperillisia, että paperittomia alkoholisoituneita muslimi uskonnollisia, jotka ovat loitonneet uskonnostaan ja valinneet synti-maallisen elämän. Toko tosi asiaa.

        Tuo niiden "uskontohan" se vasta syntiä on. Väkivaltaa, alistamista, masokismia ja perversioita koko ideologia täynnä.


    • Anonyymi

      Suomessa kuolee tuon verran ihmisiä joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe